Nee bij jou vast nietquote:Op woensdag 2 september 2020 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij staat het dan wel een beetje warrig maar ik geloof niet dat dat per se erg is.
Oh, volgens mij is het gewoon willekeurigquote:Op woensdag 2 september 2020 12:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat was bij mij altijd wel zoHoe verder ik zwiepte hoe minder ze werden
Nou, als je jarenlang met mensen op een forum praat en daar interesses mee deelt, dan zie ik dat niet meer als "helemaal niet kennen"quote:Op woensdag 2 september 2020 12:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar zijn toch ook mensen die je helemaal niet kent :d
Ja. Wel met balans natuurlijk, niet dat je elkaar eerst drie jaar elke week ontmoet en het dan nóg niet over een eerste zoen durft te hebbenquote:Op woensdag 2 september 2020 12:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies, zo sta ik er ook wel in. En dan ken je elkaar natuurlijk al een stuk beter
Nouuu je weet maar nooit!!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, als je jarenlang met mensen op een forum praat en daar interesses mee deelt, dan zie ik dat niet meer als "helemaal niet kennen"
Huh dat is toch normaal?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Wel met balans natuurlijk, niet dat je elkaar eerst drie jaar elke week ontmoet en het dan nóg niet over een eerste zoen durft te hebben
Ja, maar dan is het ook gewoon al wel eerder al duidelijk dat het vriendschappelijk isquote:Op woensdag 2 september 2020 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Wel met balans natuurlijk, niet dat je elkaar eerst drie jaar elke week ontmoet en het dan nóg niet over een eerste zoen durft te hebben
Zeven jaar: Samen naar Fun 4 Two.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:47 schreef Meke het volgende:
Drie jaar; handje vasthouden
Vijf jaar; kusje op de wang
Zes jaar; kusje op de lippen
quote:
Ik snap ineens waarom ik nog niemand hebquote:Op woensdag 2 september 2020 12:47 schreef Meke het volgende:
Drie jaar; handje vasthouden
Vijf jaar; kusje op de wang
Zes jaar; kusje op de lippen
Dat is wel een heel grote stapquote:Op woensdag 2 september 2020 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeven jaar: Samen naar Fun 4 Two.
*twijfelt ineens of ik wel een relatie wil*quote:Op woensdag 2 september 2020 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeven jaar: Samen naar Fun 4 Two.
Ja dat is waar. En je hebt dan ook dingen samen meegemaakt, dat is inderdaad wel anders dan Tinderquote:Op woensdag 2 september 2020 12:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nee, maar het lijkt me gewoon heel sterk dat iemand na zoveel contact (zij het alleen online) echt nog als een vreemde voelt. Dan is het alsnog wel spannend en misschien wat onwennig om iemand voor het eerst echt te ontmoeten, maar je hebt toch altijd al wel een basis opgebouwd.
Ja die dingen horen er wél gewoon bij Jobi!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*twijfelt ineens of ik wel een relatie wil*
Ja precies, Tinder is echt vooral gericht op even praten en zo snel mogelijk afspreken. En dan ken je elkaar gewoon echt nog niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is waar. En je hebt dan ook dingen samen meegemaakt, dat is inderdaad wel anders dan Tinder
Neejoh, hartstikke normaal om samen naar een parenclub te gaan als je nog niet eens getongd hebt! Laat je niets door anderen vertellenquote:Op woensdag 2 september 2020 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Okay dit verklaart misschien waarom het fout ging in m'n vorige relatie.
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 2 september 2020 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die dingen horen er wél gewoon bij Jobi!
Ah nee okay dan is het goed!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Neejoh, hartstikke normaal om samen naar een parenclub te gaan als je nog niet eens getongd hebt! Laat je niets door anderen vertellen
Van het leven bestaat geen onschuldige variant, neequote:Op woensdag 2 september 2020 12:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wist ik nietBestaat er ook een onschuldige variant?
Ja sorry dat ik je liet schrikkenquote:Op woensdag 2 september 2020 12:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah nee okay dan is het goed!
Ik dacht al!
Wil ik nog wel levenquote:Op woensdag 2 september 2020 12:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Van het leven bestaat geen onschuldige variant, nee
Nu wordt het ineens wel heel dramatisch!quote:
Oké, maar jullie moeten me helpen!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu wordt het ineens wel heel dramatisch!
Doe maar wel Jobi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |