Ah, vandaar, daar kom ik nooit.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik vond het juist erg dat iedereen het wel wist![]()
Is een parenclub
Ja je kan er wel mee over straat kunnen, maar je wil ook een goed gesprek!quote:
Innerlijk kan wellicht wel kloppen.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja oké maar dat gaat over uiterlijk, ik had het over innerlijk
Is nou niet net het hele idee van een parenclub dat het Fun 4 meer dan twee is?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik vond het juist erg dat iedereen het wel wist![]()
Is een parenclub
Je hebt toch geen vent nodig, wanneer je een kat hebt. Daar kan je ook mee kroelen.quote:
Misschien is het een cuckold parenclub.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Is nou niet net het hele idee van een parenclub dat het Fun 4 meer dan twee is?
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal wel voor je UI komen, dat ik me altijd voorstel dat je er zo ongeveer uitziet.
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vent nodig, wanneer je een kat hebt. Daar kan je ook mee kroelen.
Nee, iedereen hier kent het ook maar alleen "van horen zeggen"quote:Op woensdag 2 september 2020 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, vandaar, daar kom ik nooit.
Goed puntquote:Op woensdag 2 september 2020 13:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Is nou niet net het hele idee van een parenclub dat het Fun 4 meer dan twee is?
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]verkapte wens voor een foto van mij.
Daar trap ik mooi niet in.
En dat dan weer wel kennenquote:Op woensdag 2 september 2020 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien is het een cuckold parenclub.
Overstuur, welnee, ik heb het licht gezienquote:Op woensdag 2 september 2020 13:17 schreef Strani het volgende:
Echt hč, je noemt hier een parenclub en direct is de hele SC een uur overstuur.
Oh ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:14 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ja is m'n partner, kijk maar, dit zijn we samen![]()
[ afbeelding ]
Hier moet ik de urban dictionary voor aanslingerenquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zie er echt zo uit hoor![]()
[ afbeelding ]
oh ik snap 'm al, de eerste uitleg was gewoon heel slechtquote:Op woensdag 2 september 2020 13:19 schreef Meke het volgende:
Ik snap dat cuckold eigenlijk nog niet zo goed?
Toekijken hoe je partner met een ander horizontaal leg te sporte geloof ikquote:Op woensdag 2 september 2020 13:19 schreef Meke het volgende:
Wel alleen als je zelf een man bent dacht ik.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Toekijken hoe je partner met een ander horizontaal leg te sporte geloof ik
Komt van de vogel, koekoek, die de eieren in het nest legt van een andere vogel, die ze vervolgens uitbroedt.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:19 schreef Meke het volgende:
Wie is Emma?quote:
Seksistisch gedoe, dit kan als vrouw toch ook?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel alleen als je zelf een man bent dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |