Dan blijven er helaas geen opties overquote:Op woensdag 2 september 2020 12:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welnee, Mark gaat gewoon naar de parenclub hoor
Práten bedoel ik. Dat jij nou weer aan vieze dingen denktquote:Op woensdag 2 september 2020 12:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet ik dan weer zo lang voor wachten kennelijk!
Vanavond misschien?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kan hier verder geen uitspraken over doen.
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kan hier verder geen uitspraken over doen.
Nouhoouuuquote:Op woensdag 2 september 2020 12:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan blijven er helaas geen opties over
Oh dat ook nog!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Práten bedoel ik. Dat jij nou weer aan vieze dingen denkt
Sappige onthullingenquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nouhoouuu![]()
Achja, ik ben al een kattenvrouwtje
Opgelost, slotjequote:Op woensdag 2 september 2020 13:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat ook nog!
Ik blijf toch liever single volgens mij
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh als jij een selectie maakt dan kunnen wij wel kiezen hoor
In je hoofd maak je dan toch een voorstelling van hoe iemand eruit ziet, de praktijk is meestal anders.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, als je jarenlang met mensen op een forum praat en daar interesses mee deelt, dan zie ik dat niet meer als "helemaal niet kennen"
Is het erg dat ik geen idee heb wat Fun 4 Two is.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeven jaar: Samen naar Fun 4 Two.
Hoezo?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In je hoofd maak je dan toch een voorstelling van hoe iemand eruit ziet, de praktijk is meestal anders.
Nee ik vond het juist erg dat iedereen het wel wistquote:Op woensdag 2 september 2020 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het erg dat ik geen idee heb wat Fun 4 Two is.![]()
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij wil niet weten wat er allemaal gebeurt daarbinnen
Nu het grote nieuws nog breken aan al mijn aanbiddersquote:
Ja oké maar dat gaat over uiterlijk, ik had het over innerlijkquote:Op woensdag 2 september 2020 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In je hoofd maak je dan toch een voorstelling van hoe iemand eruit ziet, de praktijk is meestal anders.
Ik weet het ook alleen maar omdat @Strani het er een keer eerder over had gehadquote:Op woensdag 2 september 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik vond het juist erg dat iedereen het wel wist![]()
Is een parenclub
kattenquote:Op woensdag 2 september 2020 13:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nouhoouuu![]()
Achja, ik ben al een kattenvrouwtje
Innerlijk belangrijk vinden.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja oké maar dat gaat over uiterlijk, ik had het over innerlijk
Zal wel voor je UI komen, dat ik me altijd voorstel dat je er zo ongeveer uitziet.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zie er echt zo uit hoor![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |