Oké, een geintje uithalen dan!quote:
Was links nou dat iemand leuk is, of was dat andersom?quote:
quote:
Blijkbaar andersom.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was links nou dat iemand leuk is, of was dat andersom?
Ah!quote:
Ik heb nog nooit Tinder gebruikt. Dus in dat op zicht is het wel goed om te weten mocht ik er ooit aan beginnen.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah!
Gelukkig heb ik al heel lang geen Tinder meer, want dan zou ik het misschien nog fout doen ook
Ja tochquote:Op woensdag 2 september 2020 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Tinder gebruikt. Dus in dat op zicht is het wel goed om te weten mocht ik er ooit aan beginnen.
Net weer op Tinder gekeken en gelijk weer de app gesloten.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Tinder gebruikt. Dus in dat op zicht is het wel goed om te weten mocht ik er ooit aan beginnen.
is a bitchquote:
Fernando Alonso (voor de F1 kenners)quote:
Ja, ik zit er niet op, had ik toch net gezegd.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net weer op Tinder gekeken en gelijk weer de app gesloten.
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Fernando Alonso (voor de F1 kenners)
Wist ik tochquote:Op woensdag 2 september 2020 12:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nee dat is inderdaad precíes de reden
Ik heb het voor de grap eens geïnstalleerd omdat ik nou wel eens wilde weten hoe het nou werkte. Na 10 minuten weer verwijderd.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen lekkere Spaanse chickies voor je?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het voor de grap eens geïnstalleerd omdat ik nou wel eens wilde weten hoe het nou werkte. Na 10 minuten weer verwijderd.
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen lekkere Spaanse chickies voor je?
Gaat je vrouw ook zoveel vragen stellenquote:Op woensdag 2 september 2020 12:34 schreef Strani het volgende:
[..]Vast wel maar nee, het is me toch te veel vleesmarkt.
Ik zou dan eerst eens een goede foto van mezelf moeten hebben.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het voor de grap eens geïnstalleerd omdat ik nou wel eens wilde weten hoe het nou werkte. Na 10 minuten weer verwijderd.
Echt hè, wat ís dit!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Gaat je vrouw ook zoveel vragen stellen
Och, ik sta er niet heel charmant op.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst eens een goede foto van mezelf moeten hebben.![]()
Oh als jij een selectie maakt dan kunnen wij wel kiezen hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst eens een goede foto van mezelf moeten hebben.![]()
Mee eensquote:Op woensdag 2 september 2020 12:34 schreef Strani het volgende:
Ja ik ben hierbijquote:Op woensdag 2 september 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh als jij een selectie maakt dan kunnen wij wel kiezen hoor
Bagel met bloedsausquote:
Ieder z'n ding natuurlijk maar ik vind persoonlijk een natuurlijkere omgeving om iemand in te ontmoeten een stuk leuker dan dat het echt direct helemaal gericht is op 'dat'.quote:
Kijken en je hebt kijken kijken.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:39 schreef Meke het volgende:
Ik heb Tinder júist voor de vleesmarkt, gewoon leuk kijkenkijkennietkopen
Out of douche look is ook leukquote:Op woensdag 2 september 2020 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heb ik gedouchet dus dan staat het weer eventjes wat chaotischer!
Jaquote:Op woensdag 2 september 2020 12:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kijken en je hebt kijken kijken.
Vind ik ook leuker. Zie je gelijk of iemand je leuk en aardig vindt. Vanwege corona wordt wel lastiger met die mondkapjes op.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ieder z'n ding natuurlijk maar ik vind persoonlijk een natuurlijkere omgeving om iemand in te ontmoeten een stuk leuker dan dat het echt direct helemaal gericht is op 'dat'.
Ja dat staat me er inderdaad ook heel erg aan tegen. En het is ook zo makkelijk om weer even verder te kijken dat het knap lastig is om toch even een gesprekje gaande te houden. En afspreken met iemand die in feite gewoon een wildvreemde is, dat ga ik waarschijnlijk ook gewoon niet durvenquote:Op woensdag 2 september 2020 12:34 schreef Strani het volgende:
Ik zie hier eerder ongelukken mee gebeurenquote:
Hoe was jouw eerste meet?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat staat me er inderdaad ook heel erg aan tegen. En het is ook zo makkelijk om weer even verder te kijken dat het knap lastig is om toch even een gesprekje gaande te houden. En afspreken met iemand die in feite gewoon een wildvreemde is, dat ga ik waarschijnlijk ook gewoon niet durven
Maar alle leuke kerels staan toch in het beginquote:Op woensdag 2 september 2020 12:39 schreef Meke het volgende:
Ik heb Tinder júist voor de vleesmarkt, gewoon leuk kijkenkijkennietkopen
Hahaha ja da's waar.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vind ik ook leuker. Zie je gelijk of iemand je leuk en aardig vindt. Vanwege corona wordt wel lastiger met die mondkapjes op.
Eensquote:Op woensdag 2 september 2020 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ieder z'n ding natuurlijk maar ik vind persoonlijk een natuurlijkere omgeving om iemand in te ontmoeten een stuk leuker dan dat het echt direct helemaal gericht is op 'dat'.
Nee ik zou sowieso eerst echt een tijdje in gesprek willen zijn met iemand voor het van een fysieke ontmoeting komt, en ook dan alles rustig aan.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat staat me er inderdaad ook heel erg aan tegen. En het is ook zo makkelijk om weer even verder te kijken dat het knap lastig is om toch even een gesprekje gaande te houden. En afspreken met iemand die in feite gewoon een wildvreemde is, dat ga ik waarschijnlijk ook gewoon niet durven
Hartstikke tofquote:
Die van mij wel. Dan heb ik echt warrig heksenhaarquote:Op woensdag 2 september 2020 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is niet m'n ergste look inderdaad, geloof ik.
hoezo in het begin?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar alle leuke kerels staan toch in het begin
Bij mij staat het dan wel een beetje warrig maar ik geloof niet dat dat per se erg is.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die van mij wel. Dan heb ik echt warrig heksenhaar
Precies, zo sta ik er ook wel in. En dan ken je elkaar natuurlijk al een stuk beterquote:Op woensdag 2 september 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik zou sowieso eerst echt een tijdje in gesprek willen zijn met iemand voor het van een fysieke ontmoeting komt, en ook dan alles rustig aan.
Ja maar zijn toch ook mensen die je helemaal niet kent :dquote:Op woensdag 2 september 2020 12:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hartstikke tof![]()
![]()
Maar dat is natuurlijk ook niet gebaseerd op "dat" natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |