SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ja dat doet ie wel vaker hoor... mijn bekken staat wel eens gekanteld waardoor mijn onderrug klachten geeft, of mijn heupgewricht trekt langzaam scheef doordat ik een beenlengteverschil heb en mijn lichaam het met name door het sporten op een gegeven moment niet meer kan compenseren.quote:
Daar heb ik geen rechten voor!quote:Op woensdag 2 september 2020 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Iedereen zit in de oude topic te posten.
quote:
Nee, één en al mysterie!quote:Op woensdag 2 september 2020 11:37 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Kun jij dan ook niet het onzichtbare gesprek t/m post 500 zien?
quote:
HAAGSquote:
Strani weet allang wat ik van hem vindquote:Op woensdag 2 september 2020 11:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Heb je onze uitgebreide analyse van wat we nou écht van @:Strani vinden gemist. JammerIk dacht dat hij de enige was die dat niet mee kon lezen
Ah ok op die manier. Zolang de zeer nabije toekomst met rietje maar wegblijft danquote:Op woensdag 2 september 2020 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat doet ie wel vaker hoor... mijn bekken staat wel eens gekanteld waardoor mijn onderrug klachten geeft, of mijn heupgewricht trekt langzaam scheef doordat ik een beenlengteverschil heb en mijn lichaam het met name door het sporten op een gegeven moment niet meer kan compenseren.
De nek is natuurlijk wel een andere plek waar je voorzichtig moet zijn qua behandeling. Het is niet de bedoeling dat ik uiteindelijk alleen maar door een rietje kan drinken
quote:Op woensdag 2 september 2020 11:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani weet allang wat ik van hem vind
Ja dat is voor iedereen beter jaquote:Op woensdag 2 september 2020 11:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ok op die manier. Zolang de zeer nabije toekomst met rietje maar wegblijft dan
Welk geheim gesprek?quote:Op woensdag 2 september 2020 11:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HAAGS![]()
Kun jij het geheime gesprek wel zien?
In het vorige topic, over Strani!quote:
Zal straks even kijkenquote:Op woensdag 2 september 2020 11:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In het vorige topic, over Strani!
Ben benieuwd!quote:
Ja je zou mijn ego natuurlijk niet nóg verder willen boosten, dan wordt het gewoon gevaarlijk.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Heb je onze uitgebreide analyse van wat we nou écht van @:Strani vinden gemist. JammerIk dacht dat hij de enige was die dat niet mee kon lezen
Dan zit Meke ons te stangen!quote:
Nu dat nog zo laten tot 8 uur!quote:Op woensdag 2 september 2020 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is alweer redelijk glad gaan zitten inderdaad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |