Oh nohquote:Op woensdag 2 september 2020 10:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan met Friesland
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik zit hier dus al 2.5u te wachten, waar blijven jullie
Oh ja da's waarquote:Op woensdag 2 september 2020 10:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar toen ging je daarna nog slapen, dus dat telt niet
Heel veel mensen hier die dat wel kunnen bevestigen. Ik heb eerder een leidsche r dan een Twents accent, denk ikquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik niet, blijkbaar
In het westen bij familie "je hebt wel een Fries accent".
In Friesland bij vrienden "je hebt wel een Hollands accent".
Ik kom er meteen aan!!quote:Op woensdag 2 september 2020 10:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nee nu ben ik wel weer uitgepraat, ik heb 2,5u een monoloog gedaan over ALLE details van m'n leven, dus dat hebben jullie nu mooi gemistquote:
Het is ook nooit goedquote:Op woensdag 2 september 2020 10:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik niet, blijkbaar
In het westen bij familie "je hebt wel een Fries accent".
In Friesland bij vrienden "je hebt wel een Hollands accent".
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Edit: Nee beter van niet, dan zien jullie me met m'n verwarde ochtendhoofd inclusief chaos-haar.
Jij hebt je prioriteiten juist.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afscheidsreceptie gaat donderdag niet door.
Dus kan gewoon Tour kijken.
Verkeerde straat.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeeeeeeeeeiemorgen lieve mensen we staan vandaag in de Hoveniersstraat in Assen en hierrrr is vandaag de straatprijs gevallen!!!!
Ik heb dit wel eens eerder gezegd in deze SC toen ik voor de grap een willekeurige straat in Nederland koos als nepwinnaar; Hoe bitter zou het zijn dat jouw straat dan daadwerkelijk als nepwinnaar uit de bus komtquote:
Minder creepy dan de goede straatquote:
Ik zou dan dus twijfelen aan de willekeurigheid en het eigenlijk een beetje creepy vindenquote:Op woensdag 2 september 2020 10:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dit wel eens eerder gezegd in deze SC toen ik voor de grap een willekeurige straat in Nederland koos als nepwinnaar; Hoe bitter zou het zijn dat jouw straat dan daadwerkelijk als nepwinnaar uit de bus komt
Die memo heb ik vorige week gemist.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:35 schreef Strani het volgende:
[..]
We doen sinds vorige week 8 uur als starttijd maar iedereen kan natuurlijk gewoon aan komen zetten wanneer het uitkomt
Als ik jou wil stalken heb ik al meer dan genoeg informatie hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 10:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou dan dus twijfelen aan de willekeurigheid en het eigenlijk een beetje creepy vinden![]()
Kan gebeuren! Toen was je mentaal ook afwezigquote:Op woensdag 2 september 2020 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die memo heb ik vorige week gemist.
Dan voel ik ten minste nog misplaatste nep vreugde.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dit wel eens eerder gezegd in deze SC toen ik voor de grap een willekeurige straat in Nederland koos als nepwinnaar; Hoe bitter zou het zijn dat jouw straat dan daadwerkelijk als nepwinnaar uit de bus komt
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik jou wil stalken heb ik al meer dan genoeg informatie hoor
Wát?!quote:
Vanaf zaterdag uitslapen genotquote:Op woensdag 2 september 2020 10:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
I know!
Morgenochtend zal de wekker ook rond 6 uur afgaan
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
I know!
Jaquote:Op woensdag 2 september 2020 10:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat ze dan het schuldgevoel naar jou overhevelen
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag uitslapen genot
Nee dit heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 2 september 2020 10:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wil ‘t niet, maar doe ‘t dan toch
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dit heb ik ook wel eensDat mensen dan in paniek naar jou toekomen en dat je die paniek overneemt. En ineens denkt; hallo, dit is jouw probleem hoor
En wil prima helpen, maar geen eigenaar van het probleem worden
![]()
Word gelukkig - zeker bij m'n vrijwilligerswerk - steeds beter in dat soort dingen
Wat?quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 2 september 2020 10:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, een gespierde scheur... eh... gescheurde spier voel je wel.
Tof om te zien ditquote:
Ah balenquote:Op woensdag 2 september 2020 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Het is 5 weken goed gegaan in de sportschool, maar nu heb ik volgens mij een spier in mijn bovenarm verrekt
Een goede reden om te verklaren waarom ik niet sportquote:Op woensdag 2 september 2020 11:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestik ben er achter gekomen dat het vooral pijn doet als ik mijn nek beweeg, dus het is een uitstralingspijn... even wat rekken van mijn nek doet hopelijk wonderen
Ohquote:Op woensdag 2 september 2020 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De term "eigenaar van het probleem".
Ja maar je moet wat om een midlifecrisis te voorkomen in mijn gevalquote:Op woensdag 2 september 2020 11:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een goede reden om te verklaren waarom ik niet sport
aww dat is rot. Hopelijk voelt dat snel beter. Iets warms erop, zou dat helpen?quote:Op woensdag 2 september 2020 11:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestik ben er achter gekomen dat het vooral pijn doet als ik mijn nek beweeg, dus het is een uitstralingspijn... even wat rekken van mijn nek doet hopelijk wonderen
Jaquote:Op woensdag 2 september 2020 10:21 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit ga ik nog lang te horen krijgen hè
Ik vind de term cringe-waardig. Die wordt hier ook gebruikt. Maar is ook weer zo'n term die van bovenaf de werkvloer op geslingerd is.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:13 schreef Meke het volgende:
[..]
OhIk dacht dat dat best gebruikelijk was? Maar zo is het soms toch ook
Ik wil ook best eindverantwoordelijke zeggen hoor
Wel minder kans op slapende Jobiquote:Op woensdag 2 september 2020 10:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mooi, zal vroeg moeten stoppen vanavond, dus dan is er tenminste genoeg tijd voor goede gesprekken!
Dat weet ik niet, probeer het eerst maar wat te rekken...quote:Op woensdag 2 september 2020 11:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
aww dat is rot. Hopelijk voelt dat snel beter. Iets warms erop, zou dat helpen?
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja het helpt mij ook wel echt om te realiseren dat ik niet alles op hoef te lossen hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind de term cringe-waardig. Die wordt hier ook gebruikt. Maar is ook weer zo'n term die van bovenaf de werkvloer op geslingerd is.
`zolang je het niet kapot rektquote:Op woensdag 2 september 2020 11:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, probeer het eerst maar wat te rekken...
Dat strijken we wel weer gladquote:Op woensdag 2 september 2020 10:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kom er meteen aan!!
Edit: Nee beter van niet, dan zien jullie me met m'n verwarde ochtendhoofd inclusief chaos-haar.
Ja maar van jou zou ik het sowieso niet meteen gelovenquote:Op woensdag 2 september 2020 10:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat voel ik welquote:Op woensdag 2 september 2020 11:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
`zolang je het niet kapot rektmaar dat voel je snel genoeg denk ik
rechtzettenquote:Op woensdag 2 september 2020 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat voel ik welEn als het niet snel beter wordt heb ik een goede vriend die fysotherapeut is, die kan dan even wat rechtzetten/losmaken als het nodig is
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
I know!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |