Moet jij eens opletten!quote:
Zie je wel. Was het al gewend dat je vroeger bent.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets ja en van de week postte ik om 7:15 al
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Noh.Even wat rust en dan komt het wel goed.
De mens kan enorm flexibel zijn in snelveranderende omstandigheden, mooi om te zien hoor ditquote:Op woensdag 2 september 2020 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zie je wel. Was het al gewend dat je vroeger bent.
Wat een begrip weerquote:Op woensdag 2 september 2020 10:26 schreef Strani het volgende:
[..]Fijn voor je medestudenten, altijd lastig zo iemand in de buurt
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten!
Dat niemand mij Twents hoort praten normaal laat ik hier strategisch even compleet buiten beschouwing
Half negen toch?quote:
Mooi, zal vroeg moeten stoppen vanavond, dus dan is er tenminste genoeg tijd voor goede gesprekken!quote:
We doen sinds vorige week 8 uur als starttijd maar iedereen kan natuurlijk gewoon aan komen zetten wanneer het uitkomtquote:
Ah, preciesquote:Op woensdag 2 september 2020 10:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mooi, zal vroeg moeten stoppen vanavond, dus dan is er tenminste genoeg tijd voor goede gesprekken!
Ja, dat ze dan het schuldgevoel naar jou overhevelenquote:Op woensdag 2 september 2020 10:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb zo’n hekel aan die laatste moment klusjes. Soms kan het niet anders, maar meestal wel![]()
Meestal zie ik zo’n mail net voordat ik naar huis ga en dan wil ik het toch nog even doen of het blijft door m’n hoofd spoken
Mooiquote:Op woensdag 2 september 2020 10:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik ook.
Alles is goed hier, ben al aardig bezig met settelen
Ik heb het dertig jaar in Twente kunnen volhouden zonder accent, dus komt wel goedquote:
Ja maar toen ging je daarna nog slapen, dus dat telt nietquote:Op woensdag 2 september 2020 10:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets ja en van de week postte ik om 7:15 al
Heb ik ook, maar dan met Frieslandquote:Op woensdag 2 september 2020 10:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb het dertig jaar in Twente kunnen volhouden zonder accent, dus komt wel goed
Dat zeg je nu welquote:Op woensdag 2 september 2020 10:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb het dertig jaar in Twente kunnen volhouden zonder accent, dus komt wel goed
Jaquote:
Ja ik zit hier dus al 2.5u te wachten, waar blijven julliequote:
Ik niet, blijkbaarquote:Op woensdag 2 september 2020 10:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan met Friesland
Met vroeg bedoel je 1u?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mooi, zal vroeg moeten stoppen vanavond, dus dan is er tenminste genoeg tijd voor goede gesprekken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |