Wat heb je de laatste tijd gedaan als je zulke oude mails mist.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had nog wat mailtjes van mei open staan, die nu maar eens afhandelen.
jaarrekeningen en ik had destijds al wel richting de klant aangegeven dat ik het zou oppakken, betreft meestal correcties in het grootboek, dus niet echt spannende dingen, die destijds ook totaal geen prioriteit hadden. In de tussentijd zijn er een berg andere mails binnen gekomen, waardoor deze uit zicht waren verdwenen.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat heb je de laatste tijd gedaan als je zulke oude mails mist.
KOENELOENquote:Op woensdag 2 september 2020 09:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice
Ik ben gek op filmpjes van vroegah
sterkte.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Het is 5 weken goed gegaan in de sportschool, maar nu heb ik volgens mij een spier in mijn bovenarm verrekt
Dat had ik paar weken terug met zwemmen.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Het is 5 weken goed gegaan in de sportschool, maar nu heb ik volgens mij een spier in mijn bovenarm verrekt
Ik heb zo’n hekel aan die laatste moment klusjes. Soms kan het niet anders, maar meestal welquote:Op woensdag 2 september 2020 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar beetje jammer dan hè. Datgene wat gevraagd werd, was eerder dan gisteren bekend, dus had de klant eerder op moeten anticiperen en niet pas aan het einde van de dag zelf. Ik heb het vanmorgen uitgezet bij onze ICT-afdeling en nu is het daarop wachten.
quote:
Thanks, komt goedquote:Op woensdag 2 september 2020 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik paar weken terug met zwemmen.
Sterkte.
Die Tour zit zo niet in mijn systeem nu in september. Vandaag een vlakke etappe?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afscheidsreceptie gaat donderdag niet door.
Dus kan gewoon Tour kijken.
Jup. Biljartlaken.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Tour zit zo niet in mijn systeem nu in september. Vandaag een vlakke etappe?
Ik was net iets voor vieren gestopt, dus zag het mailtje pas vanmorgen.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb zo’n hekel aan die laatste moment klusjes. Soms kan het niet anders, maar meestal wel![]()
Meestal zie ik zo’n mail net voordat ik naar huis ga en dan wil ik het toch nog even doen of het blijft door m’n hoofd spoken
Ja, vandaag weer vlak. Dus als je voor de laatste 5 kilometer inschakelt, ben je nog ruim op tijd.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Tour zit zo niet in mijn systeem nu in september. Vandaag een vlakke etappe?
Noh.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Lekkerrrrrquote:Op woensdag 2 september 2020 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afscheidsreceptie gaat donderdag niet door.
Dus kan gewoon Tour kijken.
Wat vroeeeeeeg!quote:
Nou nou nou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |