Zal vast een 737 zijn geweest, van Transavia!quote:Op woensdag 2 september 2020 00:28 schreef H_T het volgende:
Mijn eerste internationale vlucht was met Transavia naar LondenGeen idee met wat voor vliegtuig overigens, en volgens mij ook de enige keer dat ik met Transavia gevlogen heb
Qua maatschappijen heb ik KLM, Martinair, Transavia, easyJet, FlyBe, British Airways, United Airlines en Air Canada sowieso gehad, maar er moet er minimaal nog eentje extra zijn. Ik heb in Thailand een keer een binnenlandse vlucht gehad, en no way dat dat met een van de maatschappijen uit het lijstje was
Bij United kreeg ik bij het inchecken al de optie voor hoeveel geld ik de vlucht wel wilde laten schietenDat was vlak na de #OPHEF over het verwijderen van een passagier. Er stonden een paar bedragen vooraf ingevuld als suggestie, maar je kon ook zelf wat invullen. Voor 3000 dollar wilde ik wel ruzie maken met de baas waarom ik een dag later terug was
Helaas werd ik gewoon toegelaten op de vlucht
Zo, dat wel ja!quote:Op woensdag 2 september 2020 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kwamen ook nog in hevig onweer terecht, mooie luchtdoop was het wel
Gezien de leeftijd en de route heeft dat wel de meeste kansquote:Op woensdag 2 september 2020 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal vast een 737 zijn geweest, van Transavia!
Even denken... ik heb dus Air Holland gehad, Transavia, KLM, Iberia, Aviaco, Air Comet, Avianca, Delta, Ryanair, Spanair, Vueling, Easyjet, Jet2, British Airways, LTU. Verder kan ik zo snel niks bedenken.
Haha, spijtig!!
Met de heenvlucht met Air Canada hadden we turbulentie tijdens de landing. Dat vond de passagier achter me niet bepaald tofquote:Op woensdag 2 september 2020 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kwamen ook nog in hevig onweer terecht, mooie luchtdoop was het wel
quote:Op woensdag 2 september 2020 00:36 schreef Meke het volgende:
Dit is het beste wat je vandaag gaat zien @:Cee @:Guanabana @:Hamlapjes @:Strani @:H_T @:iedereendiehamiltonkeek
Hiquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gistermiddag om 17 uur een mailtje gehad met "spoed" in het onderwerp.
Môggequote:
quote:
quote:
Eigenlijk wel, maar beetje jammer dan hè. Datgene wat gevraagd werd, was eerder dan gisteren bekend, dus had de klant eerder op moeten anticiperen en niet pas aan het einde van de dag zelf. Ik heb het vanmorgen uitgezet bij onze ICT-afdeling en nu is het daarop wachten.quote:
We willen niet iedereen gelijk wakker maken.quote:
Tof! Niks veranderd in een eeuwquote:
Ja leuk hè! Komt uit een serie die miscasts heet, zijn echt leuke filmpjes bij. Onder andere een vrouw die King George doet (meh) en drie jongetjes van een jaar of 13 als Schuyler Sisters, wat echt fantastisch isquote:Op woensdag 2 september 2020 06:37 schreef Cee het volgende:
[..]Ook met al die bewegingen exact het zelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |