Net nu ik eindelijk eens tijd heb om te kijkenquote:Op woensdag 2 september 2020 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, vandaag weer vlak. Dus als je voor de laatste 5 kilometer inschakelt, ben je nog ruim op tijd.
Hahaha, ja klinkt wel een beetje als Martien hè? Ik heb enige moeite met die man hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 10:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wat vroeeeeeeg!
-Martien Meiland, denk ik?
Ik las het met de stem van Gaston (wat Strani zei dan).quote:Op woensdag 2 september 2020 10:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wat vroeeeeeeg!
-Martien Meiland, denk ik?
WIE BEN JIJ EN WATHEBJEMETSRANIGEDAAAAN!!1111!1!1!EINZ1quote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
WIE BEN JIJ EN WATHEBJEMETSRANIGEDAAAAN!!1111!1!1!EINZ1
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Net nu ik eindelijk eens tijd heb om te kijken
Ik ook.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha, ja klinkt wel een beetje als Martien hè? Ik heb enige moeite met die man hoor
Hoe is het met jou?
Nou jaaaa, biljartlaken...quote:
Goeeeeeeeeeiemorgen lieve mensen we staan vandaag in de Hoveniersstraat in Assen en hierrrr is vandaag de straatprijs gevallen!!!!quote:Op woensdag 2 september 2020 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las het met de stem van Gaston (wat Strani zei dan).
Kost wel veel vrije tijd.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:20 schreef ijs_beer het volgende:
Ohja. Aan het werk. Dat zou ik ook maar eens moeten doen.
Dan heb ik het net weer wat drukkerquote:Op woensdag 2 september 2020 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Morgen weer finish berg op.
kwart over tien, vond ik nog vrij laat, gisteren was je er een uur eerder toch?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:21 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit ga ik nog lang te horen krijgen hè
Goed zo!! Settelen ook in de zin dat je stukjes land van je medebewoners hebt ingenomen?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik ook.
Alles is goed hier, ben al aardig bezig met settelen
Jij bent laat 😮quote:
Ah, een gespierde scheur... eh... gescheurde spier voel je wel.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Het is 5 weken goed gegaan in de sportschool, maar nu heb ik volgens mij een spier in mijn bovenarm verrekt
Praat je al Twents?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik ook.
Van 't weekend, twee bergetappesquote:Op woensdag 2 september 2020 10:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dan heb ik het net weer wat drukker
Zo conservatief ben ik nietquote:Op woensdag 2 september 2020 10:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo!! Settelen ook in de zin dat je stukjes land van je medebewoners hebt ingenomen?
Dit is echt een niksprofiel ja, kan je niks mee. Van Aert zou kunnen ja, ik denk zelf ook Van Avermaet of misschien wel gewoon weer iets geks van Alaphilippe. Maar kan ook maar zo zijn dat de betere sprinters het gewoon overleven tot de finish.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou jaaaa, biljartlaken...
[ afbeelding ]
Maar zal wel een saaie dag worden, ja. Zie wel mogelijkheden voor een sprintje voor een type Van Aert, benieuwd of hij vandaag de kans gaat krijgen.
Dit ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeeeeeeeeeiemorgen lieve mensen we staan vandaag in de Hoveniersstraat in Assen en hierrrr is vandaag de straatprijs gevallen!!!!
Gaat niet gebeuren denk ikquote:
Zoiets ja en van de week postte ik om 7:15 alquote:Op woensdag 2 september 2020 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kwart over tien, vond ik nog vrij laat, gisteren was je er een uur eerder toch?
Ja ik had vandaag een hardloopsessie op het programma staan, kan mijn bovenarm even rustenquote:Op woensdag 2 september 2020 10:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Noh.Even wat rust en dan komt het wel goed.
Moet jij eens opletten!quote:
Zie je wel. Was het al gewend dat je vroeger bent.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets ja en van de week postte ik om 7:15 al
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Noh.Even wat rust en dan komt het wel goed.
De mens kan enorm flexibel zijn in snelveranderende omstandigheden, mooi om te zien hoor ditquote:Op woensdag 2 september 2020 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zie je wel. Was het al gewend dat je vroeger bent.
Wat een begrip weerquote:Op woensdag 2 september 2020 10:26 schreef Strani het volgende:
[..]Fijn voor je medestudenten, altijd lastig zo iemand in de buurt
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten!
Dat niemand mij Twents hoort praten normaal laat ik hier strategisch even compleet buiten beschouwing
Half negen toch?quote:
Mooi, zal vroeg moeten stoppen vanavond, dus dan is er tenminste genoeg tijd voor goede gesprekken!quote:
We doen sinds vorige week 8 uur als starttijd maar iedereen kan natuurlijk gewoon aan komen zetten wanneer het uitkomtquote:
Ah, preciesquote:Op woensdag 2 september 2020 10:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mooi, zal vroeg moeten stoppen vanavond, dus dan is er tenminste genoeg tijd voor goede gesprekken!
Ja, dat ze dan het schuldgevoel naar jou overhevelenquote:Op woensdag 2 september 2020 10:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb zo’n hekel aan die laatste moment klusjes. Soms kan het niet anders, maar meestal wel![]()
Meestal zie ik zo’n mail net voordat ik naar huis ga en dan wil ik het toch nog even doen of het blijft door m’n hoofd spoken
Mooiquote:Op woensdag 2 september 2020 10:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb het dertig jaar in Twente kunnen volhouden zonder accent, dus komt wel goedquote:
Ja maar toen ging je daarna nog slapen, dus dat telt nietquote:Op woensdag 2 september 2020 10:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets ja en van de week postte ik om 7:15 al
Heb ik ook, maar dan met Frieslandquote:Op woensdag 2 september 2020 10:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb het dertig jaar in Twente kunnen volhouden zonder accent, dus komt wel goed
Dat zeg je nu welquote:Op woensdag 2 september 2020 10:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb het dertig jaar in Twente kunnen volhouden zonder accent, dus komt wel goed
Jaquote:
Ja ik zit hier dus al 2.5u te wachten, waar blijven julliequote:
Ik niet, blijkbaarquote:Op woensdag 2 september 2020 10:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan met Friesland
Met vroeg bedoel je 1u?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mooi, zal vroeg moeten stoppen vanavond, dus dan is er tenminste genoeg tijd voor goede gesprekken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |