SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:59 schreef Dave het volgende:
@:TT Ik las de o in de eerste count niet.
Deze inderdaad ook. Ik hoop dat er binnenkort wel weer wat veranderd, ik vond vooral die Unova week van laatst leuk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, alhoewel Seedot bij mij dan weer niet. Wel een shiny Volbeat vanochtend.
Verder veel Aipom, Plusl, MInun, Abra. Lillipup en Bidoof.
Nop, nog geen Victini hier.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:07 schreef Dave het volgende:
Als je met Pokemon Go Fest hebt meegedaan heb je die misschien al.
Ik heb het juist alleen maar makkelijker gemaakt! Ik had eerst een stoel als UI en nu gewoon een foto van mezelf!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:10 schreef Dave het volgende:
Ik moet weer even een wie is wie cursusje doen.
Of had je het over Pokemonsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:10 schreef Dave het volgende:
Ik moet weer even een wie is wie cursusje doen.
Nee, ik zie vaak aan de UI's wie wat gepost heeft zonder de username te lezen, dat is nu weer even wennen.quote:
Dit is de winnaar :quote:Don't really know what to say about this one. Its not bad but not really impressed. Pleasent background sound when working.
Welke Daniel Dekker had dat voorgesteld?? We lynchen hem!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:17 schreef usagi414 het volgende:
Nou. Di-rect insturen naar een online songcontest was geen succes. 13de van de 18de geworden.
Een comment gekregen van onze amerikaanse deelnemer:
[..]
Dit is de winnaar :
Ik was de Daniel Dekker van dienst met @Cee in de rol van Ilse de Langequote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welke Daniel Dekker had dat voorgesteld?? We lynchen hem!![]()
volgens mij was ik het deze keer niet, vandaar deze reactie![]()
Wie hadden er zin in gemeenschap?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:32 schreef ijs_beer het volgende:
FB / Fileserver weer traag
Gemeenschapszin op fok.
Arme Cee.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:23 schreef Dave het volgende:
Ilse de Lange had wel een goede suggestie, dus meer in de rol van Jan Smit dan.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wie hadden er zin in gemeenschap?
Oh, ik mist het punt evenquote:
Hallo, daar was ik al.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wie hadden er zin in gemeenschap?
Kruidnootje?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:45 schreef Dave het volgende:
Hoe kan het dat ik nu iets hartigs crave. Het is godsamme 14.45.
Geen idee.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Hallo, daar was ik al.
Waar en hoe laat?
Ik heb net ook al een beschuitje met kaas gemaakt en ik eet as we speak een salmiakriksquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:45 schreef Dave het volgende:
Ik ben trouwens mierzoet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:45 schreef Dave het volgende:
The Radiosquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:52 schreef Dave het volgende:
Shimmering by like a rain butterfly
Cruising the blue blue sky
Echt lang niet gehoordquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:52 schreef Dave het volgende:
Shimmering by like a rain butterfly
Cruising the blue blue sky
Beschuitjesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net ook al een beschuitje met kaas gemaakt en ik eet as we speak een salmiakriks
Ik vind ze heerlijk. Sinds ik zoveel thuiswerk eet ik ze ook veel meer. Van die simpele bleke, tot grotere beschuiten met granen en zaden, ik hou van ze allemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Beschuitjes![]()
Ondergewaardeerd voedsel.
Ik had tijdens de lunch een beschuitje met roomboter met hagelslag, en toen heb ik er nog maar één gemaakt, want ik was vreemdgenoeg vergeten hoe lekker ik dat vind.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net ook al een beschuitje met kaas gemaakt en ik eet as we speak een salmiakriks
Nom nom nom! En dan met hagelslagquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind ze heerlijk. Sinds ik zoveel thuiswerk eet ik ze ook veel meer. Van die simpele bleke, tot grotere beschuiten met granen en zaden, ik hou van ze allemaal
Zo, daar zijn we allemaal even stil vanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:05 schreef ijs_beer het volgende:
ik heb denk al zeker 10 jaar geen beschuit meer op.
Dan kan je fluitend door het leven!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:05 schreef ijs_beer het volgende:
ik heb denk al zeker 10 jaar geen beschuit meer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
training is afgerond. Ging wel lekker. Straks nog een afscheidsreceptie.quote:
Tres Maleureux!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo, daar zijn we allemaal even stil van
Lekker bezig.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
training is afgerond. Ging wel lekker. Straks nog een afscheidsreceptie.
Maar dat komt omdat iedereen zijn mond vol heeft met beschuit.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo, daar zijn we allemaal even stil van
Ik ben ook wel een beetje klaar met Marcel van Roosmalenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:47 schreef Arizona het volgende:
Verdorie. Nu al gezwicht voor de pepernotenverleiding.
Kopje koffie met een handje Caramel-Zeezout-Pepernoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat snel al
Jij ook al aan de nieuwe UI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag hetquote:
quote:
Allemaal op één beschuit?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:03 schreef Arizona het volgende:
Met hagelslag vind ik ook lekker! Maar ook met kaas, jam, roze en witte muisjes (blauwe en witte muisjes ook trouwens), vruchtenhagel, pindakaas, sandwich spread, filet americain, leverpastei...
Dat is in Duitsland?quote:
Ik heb al 15 jaar dezelfde ui....quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nu is iedereen wel echt heel erg aan het veranderen hoor
Daar had ik langer (en een googleactie) dan noodzakelijk voor nodigquote:
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voor gifs specifiek: https://ezgif.com/resize
Hier kan je de gif uit je bestanden uploaden, of via de url als je het op internet vindt. Eenmaal geupload kan het formaat wijzigen. Vul bij beide vakjes 60 in (de max pixel grootte voor Fok! UI's), daarna nog even opslaan en tada, je hebt een geschikte gif als UI.
Een hele kiene reactiequote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
I felt the branches they were looking at meeeee.
Ik zie de posts van niet blauwen altijd als gebieden om in te roeren.quote:
Hahaha heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
Zag dit en moest aan onze Jitsi meets denken
Heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
quote:
Durft dat mens zelf geen voorbeelden uit te beelden omdat ze bang is om lelijk in beeld te komen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
Ik irriteer aan haar geknipper met de te lange wimpers.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:50 schreef Redefine het volgende:
De Karens in de SC zijn wel gelijk getriggered
Oh jee oh jee oh jeequote:
quote:
Doe hem de groeten van onsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben in het cafetaria, wacht op patat
Ik ben dit allemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
Ik hoorde je hier zelfsquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
training is afgerond. Ging wel lekker. Straks nog een afscheidsreceptie.
OMG breng me niet in de verleiding johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Wel als ik ondertussen iets anders doequote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat jij expressionless bent
Sjaanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:33 schreef Dave het volgende:
Oh, Sjaan, er is weer een nieuwe special research.
Wacht maar tot @Strani gaat zeggen dat het ook heerlijk is met olijfoliequote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:20 schreef Em31 het volgende:
Beschuit met hagelslag![]()
Beschuit met vruchtenhagelslag![]()
Beschuit met chocoladepasta en aardbeien![]()
Ik nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nu is iedereen wel echt heel erg aan het veranderen hoor
Is ze getrouwd met Hans?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:33 schreef Dave het volgende:
Oh, Sjaan, er is weer een nieuwe special research.
Patatquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben in het cafetaria, wacht op patat
Zit er ook een Jobi bij?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
quote:
Nog nooit geprobeerd maar nou ben ik wel benieuwdquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wacht maar tot @:Strani gaat zeggen dat het ook heerlijk is met olijfolie
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:20 schreef Em31 het volgende:
Beschuit met chocoladepasta en aardbeien![]()
Gelukkig nietquote:
Nou laat het me weten als ik per ongeluk een goede suggestie hadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd maar nou ben ik wel benieuwd
Ga ik zo even bekijken. Ik kan me haast niet voorstellen dat er nog een videobel-jobi isquote:
Jaaaaaquote:
Ik vind het echt lekker klinkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is chocolade en aardbeien George, daar kan toch niet veel misgaan.
Tante Sjaan en oom Hans mogen niet meer knuffelen Dave!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is een hij. Voor zover ik weet?
Ik had het over onze eigen @Cyan9quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tante Sjaan en oom Hans mogen niet meer knuffelen Dave!
Die mag ook niet meer knuffelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik had het over onze eigen @:cyan9
Zei de meneer die zijn hele fok profiel heeft aangepastquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het echt lekker klinken
Is ook heerlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:45 schreef Dave het volgende:
Ik heb al aardbeien en chocopasta besteld.
Ook geen virtuele Fok!-hug?quote:
Hè, huh, waarom? Hoe dan?quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zei de meneer die zijn hele fok profiel heeft aangepast
Nee, daar geef ik zelfs geen goedkeuring voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:47 schreef Em31 het volgende:
Rijstwafel met olijfolie en aardbeien ben ik niet zeker van.
Eigenlijk zou iemand dit toch moeten proberen.... Voor het geval datquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:47 schreef Em31 het volgende:
Rijstwafel met olijfolie en aardbeien ben ik niet zeker van.
quote:
Nou, wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand dit toch moeten proberen.... Voor het geval dat
Ik wacht netjes tot de vrijwilliger zich meldt!quote:
Ik zag overigens geen slapende mensen. Dus jij zat er niet tussenquote:
Alfabetisch sta je vooraan, dus van mij mag jequote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wacht netjes tot de vrijwilliger zich meldt!
Wel iemand die wou slapenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag overigens geen slapende mensen. Dus jij zat er niet tussen
Heel erg is wat overdreven, maar hagelslag op een plakje kaas, en dat dan oprollen vind ik wel lekker ja!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
@:Dave (wauw, ik tag je een keer voor wat anders) jij was toch heel erg van de chocolade/kaas combi?
Toch nog ergens uniek inquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag overigens geen slapende mensen. Dus jij zat er niet tussen
Er zijn meerdere rangschikmanieren dan alleen alfabetisch!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Alfabetisch sta je vooraan, dus van mij mag je
We zijn allemaal uniek in de SCquote:
We hebben de dag bereikt dat Strani nee zegt tegen een rijstwafel gerechtquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, daar geef ik zelfs geen goedkeuring voor.
Er zijn grenzen ja!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hebben de dag bereikt dat Strani nee zegt tegen een rijstwafel gerecht
Ik vind tante Sjaan anders prima bij @Cyan9 passenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik had het over onze eigen @:cyan9
Ja ik dacht al 'was jij dat nou'quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Heel erg is wat overdreven, maar hagelslag op een plakje kaas, en dat dan oprollen vind ik wel lekker ja!
Landgrenzen?quote:
En doen we daar een bedankt Hans bij. En dan hebben we Hans en Sjaanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind tante Sjaan anders prima bij @:Cyan9 passen
Ik druk vaak met een plakje kaas in de hageltjes die zijn achtergebleven op mijn bord en dan snoep ik dat opquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Heel erg is wat overdreven, maar hagelslag op een plakje kaas, en dat dan oprollen vind ik wel lekker ja!
Aardig van hemquote:
Dus paella en gazpacho op je rijstwafel is geen probleem, maar aardbeien met olijfolie kan echt niet?quote:
Die was sowieso nooit echt veel actief in de SC, maar ben wel benieuwd hoe het met hem gaat jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:54 schreef Em31 het volgende:
Heb ik 'm gemist, of hebben we @:grazz ook al lang niet gezien hier?
Apatjaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn allemaal uniek in de SC
Ik ookquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die was sowieso nooit echt veel actief in de SC, maar ben wel benieuwd hoe het met hem gaat ja
Laatste bezoek 45 dagen, 21 uur geledenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:54 schreef Em31 het volgende:
Heb ik 'm gemist, of hebben we @:grazz ook al lang niet gezien hier?
Allemaal gekquote:
Artsen zonderquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
En doen we daar een bedankt Hans bij. En dan hebben we Hans en Sjaan
Wispelturig noemen we datquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus paella en gazpacho op je rijstwafel is geen probleem, maar aardbeien met olijfolie kan echt niet?
Ja hoop dat alles goed gaatquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die was sowieso nooit echt veel actief in de SC, maar ben wel benieuwd hoe het met hem gaat ja
quote:
Patiënten.quote:
Preciesquote:
Dat kan óók allemaal niet Em, wat een verschrikkingquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus paella en gazpacho op je rijstwafel is geen probleem, maar aardbeien met olijfolie kan echt niet?
Wat heb je nou weer bij Stranita gedaanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]Soms zelfs regionale grenzen of lokale grenzen!
Je hebt ook grensoverschrijdend gedrag. Althans, dat vindt mijn vrouw.
Da's lang zegquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Laatste bezoek 45 dagen, 21 uur geleden
Ja wat niet, wat niet!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer bij Stranita gedaan
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]Soms zelfs regionale grenzen of lokale grenzen!
Die grenzen vervagen.quote:
Oja! Maar daar kun je niet zien hoe lang geleden iemand online was?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's lang zegHij zit wel in de Discord maar de afgelopen dagen niet online gezien.
Ja nu niet gaan ontkennen hequote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan óók allemaal niet Em, wat een verschrikking
Ik schrik gewoon een beetje van je nu, dat je dit soort dingen kan denken!
Nee, net even gecheckt en ik kon het niet zien. Ik stuur 'm wel even een berichtje daar, misschien krijgt hij dan een email-notificatie of zo.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja! Maar daar kun je niet zien hoe lang geleden iemand online was?
Zit die wel in de Discord. Nog niet gezien helaas.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's lang zegHij zit wel in de Discord maar de afgelopen dagen niet online gezien.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, net even gecheckt en ik kon het niet zien. Ik stuur 'm wel even een berichtje daar, misschien krijgt hij dan een email-notificatie of zo.
Nou hij staat nu nog op de achtergrond voor als FOK! nog downgaat maar tot een paar dagen geleden zaten we er verder nooit.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe vaak zitten jullie eigenlijk in dat Discord dinges?
Ja dat heb ik net even gechecktquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zit die wel in de Discord. Nog niet gezien helaas.
Zitten ze het stiekem gewoon gezellig te hebben zonder ons Jobi.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik dacht dat het alleen was als Fok moeilijk deed?
Ahhh het is iets nieuws dus. Ik dacht al; lijkt wel populairder dan de SC haastquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou hij staat nu nog op de achtergrond voor als FOK! nog downgaat maar tot een paar dagen geleden zaten we er verder nooit.
Wut een ESF Discordquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik net even gecheckt![]()
En voor iedereen die het gemist heeft; de Discord is niet een of ander exclusief clubje voor awesome mensen, maar voor iedereen die hier meepost en bang is dat FOK! ermee kapt en we elkaar kwijt zijn. Je kunt Strani DMen voor de link.![]()
We hebben jouw toegang bewust afgesneden inderdaadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zitten ze het stiekem gewoon gezellig te hebben zonder ons Jobi.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zitten ze het stiekem gewoon gezellig te hebben zonder ons Jobi.
Populairder dan de SCquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhh het is iets nieuws dus. Ik dacht al; lijkt wel populairder dan de SC haast
Niet nieuw want het was al opgezet toen FOK! zo lastig deed steeds met die persco's, maar daarna is het verder weer vergeten tot een paar dagen terug.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhh het is iets nieuws dus. Ik dacht al; lijkt wel populairder dan de SC haast
Waar is de link?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet nieuw want het was al opgezet toen FOK! zo lastig deed steeds met die persco's, maar daarna is het verder weer vergeten tot een paar dagen terug.
Walgelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hebben jouw toegang bewust afgesneden inderdaad
Ja leek even of daar een hele happening plaatsvindt, als daar ook al mensen zitten die hier niet postenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Populairder dan de SCDat kan niet.
KOENquote:
Ahhhhhh zoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet nieuw want het was al opgezet toen FOK! zo lastig deed steeds met die persco's, maar daarna is het verder weer vergeten tot een paar dagen terug.
WEOST!!quote:
Ik heb er twee keer gekeken. Eén keer om me aan te melden en één keer om te zien of ik het nog terug kon vindenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhhhhh zo![]()
Geef dan toch maar even de link. Al kan ik niet garanderen dat ik er vaak ga kijken, want vind Discord echt vervelend werken
Je was al binnen!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
Nu al gezeik met DiscordMijn mailadres schijnt niet te bestaan
Nee Discord heb ik altijd gezeik mee. Tyft me eruit en dan kan ik er niet meer opquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:18 schreef Strani het volgende:
@:Aoibhin tussen jouw problemen met Discord, Jitsi en Houseparty is er eigenlijk maar één overeenkomende factor.
Franklinquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:18 schreef usagi414 het volgende:
@:Greys heeft het hier ook wel eens genoemd maar wat is Franklin Brown toch ongelofelijk goed bezig.
Op z`n Facebook had hij van de week een plaatje waarmee hij heel subtiel aangaf klaar te zijn met deze shit.
Volg deze man als je het goed vindt
Begin maar je eigen groepquote:
Je account is er gewoonquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
Nu al gezeik met DiscordMijn mailadres schijnt niet te bestaan
Mocht Fok er echt mee kappen op een moment dan vraag ik Meke wel of ik bij haar Instagram vrienden mag horen en dan zien we wel verderquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee Discord heb ik altijd gezeik mee. Tyft me eruit en dan kan ik er niet meer op
Nou ik kan er niet meer opquote:
Plan van aanpak voor de apocalypse:quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mocht Fok er echt mee kappen op een moment dan vraag ik Meke wel of ik bij haar Instagram vrienden mag horen en dan zien we wel verder
Ik heb van veel ook gewoon het mobiele nummer, dus het komt vast wel goedquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mocht Fok er echt mee kappen op een moment dan vraag ik Meke wel of ik bij haar Instagram vrienden mag horen en dan zien we wel verder
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:23 schreef sportfreak het volgende:
Deze is ook wel geinig, toch een keurige 38e plaats voor Nederland...
Als Fred niet naar Nederland komt, dan komt Nederland wel naar Fredquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
@:Fred_B nog even en je woont straks weer in Nederland!
[ twitter ]
Het annexeren is begonnenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Die grens ligt al sinds 1830 verkeerd!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dus iedere 190 jaar, pikken we een klein stukje van België in.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Die grens ligt al sinds 1830 verkeerd!
Wat zijn we toch sneaky hè, als Nederland.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus iedere 190 jaar, pikken we een klein stukje van België in.
Oeh leuk, veel plezier!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zelf nu met anderen een pubquiz doen. Eighties quiz van Upbeatles. Tot later
Veel plezier!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zelf nu met anderen een pubquiz doen. Eighties quiz van Upbeatles. Tot later
Ik heb daar helaas 1 jaar en 3 maanden van meegekregenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Ik wens je glorie en eer!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Leuk! Veel plezier.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Ze hebben het toch niet door.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zijn we toch sneaky hè, als Nederland.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou wel een video willen zien met het verschil met de 2010s
Dat hele circus om een paar centimeterquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
3j's hadden we het land moeten uit sturen met pek en veren.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van een andere maker maar komt op hetzelfde neer.
Nederland hier 18e. Leuk zo'n overwinning en een tweede plaats maar daar staat een 43e plek van de 3J's tegenover
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb daar helaas 1 jaar en 3 maanden van meegekregen
Oeh ja, goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:33 schreef molloot200 het volgende:
Zo halve finale Slimste Mens. Astrid komt er weer in, mijn favoriet voor de eindwinst
Ah, ja dat is waar natuurijk. Eigenlijk moet er een vanaf 2013 zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nederland hier 18e. Leuk zo'n overwinning en een tweede plaats maar daar staat een 43e plek van de 3J's tegenover
Ergens in de comments staan ook de 3J`squote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Lijstje van slechtste nummers zekerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:40 schreef molloot200 het volgende:
Ik zag vanmiddag een top 10 van de afgelopen jaren van Nederland, daar stond Shalalie boven 3js, Jeangu en Waylon
Hij wilde haar niet wakker makenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ergens in de comments staan ook de 3J`s
[ twitter ]
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:40 schreef molloot200 het volgende:
Ik zag vanmiddag een top 10 van de afgelopen jaren van Nederland, daar stond Shalalie boven 3js, Jeangu en Waylon
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Lijstje van slechtste nummers zeker
Die had in een spoiler gemogenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:33 schreef molloot200 het volgende:
Zo halve finale Slimste Mens. Astrid komt er weer in, mijn favoriet voor de eindwinst
even uitgerekend en vanaf 2013 komt Nederland gemiddeld op plek 12,1. Dat zou in die lijst een zevende plek betekenen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, ja dat is waar natuurijk. Eigenlijk moet er een vanaf 2013 zijn
Gauw alleen hier posten danquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:43 schreef F1gamer het volgende:
Discord en SC tegelijk is nu wel chaos aan het worden
Vanuit deze Nederlandse enclave probeer ik ook geleidelijk steeds meer gebied te veroverenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dat klopt niet helemaal want in 2018 kregen we ook een stukje.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus iedere 190 jaar, pikken we een klein stukje van België in.
Dat lijkt me ook wel de beste manier, hen er gewoon van overtuigen dat het beter is voor hen, prima deal.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal want in 2018 kregen we ook een stukje.
Weliswaar met akkoord van de Belgen, maar toch
https://www.ad.nl/binnenl(...)ps://www.google.com/
Hahaha ja wat dat betreft blijft Trijntje ook heel jammerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
even uitgerekend en vanaf 2013 komt Nederland gemiddeld op plek 12,1. Dat zou in die lijst een zevende plek betekenen.
En als we dan Trijntje ook nog weg laten zou het uitkomen op gemiddeld 8,6 en een derde plaats.
waai waaiquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha ja wat dat betreft blijft Trijntje ook heel jammerVoor de overzichtjes
Lekker toch!?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik druk vaak met een plakje kaas in de hageltjes die zijn achtergebleven op mijn bord en dan snoep ik dat op
Een paar jaar terug is er ook een stuk weiland bij Baarle-Nassau naar België gegaan. Zonder verbinding met de andere enclaves daar, dus dat was nogal merkwaardig.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal want in 2018 kregen we ook een stukje.
Weliswaar met akkoord van de Belgen, maar toch
https://www.ad.nl/binnenl(...)ps://www.google.com/
@Kreatorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat hele circus om een paar centimeter
Ik heb keelpijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik krijg wat meer een "herfstsfeer" vandaag
@Ceequote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat overzichtje van @:Cee met de ESF-inzendingen over storm en dan beginnen met "waai"
Geweldig ditquote:
Dat mag altijdquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
quote:
Wie is er nou blij om ons kwijt te rakenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat mag altijd![]()
Ennn voor iedereen die dat kut vindt en niet nu alvast maatregelen wil treffen maar wel bang is iedereen ooit kwijt te raken. @:Greys en @:Cee runnen de ESF twitter en dan kun je je vast tzt daar melden om weer gekoppeld te wordenWant niks hoeft voor niemand natuurlijk he!
En als je allang blij zou zijn ons kwijt ze zijn: ook goed![]()
Iedere vorm van niet lekker voelen is al not done tegenwoordigquote:
Dat deed ik net nogquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iedere vorm van niet lekker voelen is al not done tegenwoordig. Niezen is een misdaad
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat overzichtje van @:Cee met de ESF-inzendingen over storm en dan beginnen met "waai"
Ik heb de gordijnen net dicht gedaan, was die donkere drabbige lucht zatquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
Nee, maar het is een beetje een herfstig sfeertje nu. En het is zo vroeg donker ineens.
Ik doe alleen niets met instagram behalve mensen volgenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat mag altijd![]()
Ennn voor iedereen die dat kut vindt en niet nu alvast maatregelen wil treffen maar wel bang is iedereen ooit kwijt te raken. @:Greys en @:Cee runnen de ESF twitter en dan kun je je vast tzt daar melden om weer gekoppeld te wordenWant niks hoeft voor niemand natuurlijk he!
En als je allang blij zou zijn ons kwijt ze zijn: ook goed![]()
Ja je wilt het toch inbouwen hequote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie is er nou blij om ons kwijt te raken
Awquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je wilt het toch inbouwen he![]()
Ik zit al schommelhuilend in een hoekje bij het idee alleen al
Jenever?quote:
Van welke Schotse farmaceut?quote:
Zeg, jij probeert wel heel duidelijk voor jouw team te recruterenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
MEN / Touwtrekken 2.0 #17 gaat lekker
Kijk wat een leuk topic!
@:Redefine
@:Molloot200
@:Strani
@:TheFreshPrince
@:Momo
@:Prisha
@:usagi414
@:Meridiaan
@:TheVulture
@:sportfreak
@:skysherrif
@:MMF93
@:SUMMER52
@:nexum
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
Kijk wat een leuk topic!
Tellenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
Kijk wat een leuk topic!
Sorryquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Die had in een spoiler gemogenIk zit nog halverwege het seizoen.
Dat is goed voor je postcount!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
Kijk wat een leuk topic!
Wordt dit de vervanging van deze SC?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
Kijk wat een leuk topic!
De trend is gezet Strani!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt dit de vervanging van deze SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |