Nom nom nom! En dan met hagelslagquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind ze heerlijk. Sinds ik zoveel thuiswerk eet ik ze ook veel meer. Van die simpele bleke, tot grotere beschuiten met granen en zaden, ik hou van ze allemaal
Zo, daar zijn we allemaal even stil vanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:05 schreef ijs_beer het volgende:
ik heb denk al zeker 10 jaar geen beschuit meer op.
Dan kan je fluitend door het leven!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:05 schreef ijs_beer het volgende:
ik heb denk al zeker 10 jaar geen beschuit meer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
training is afgerond. Ging wel lekker. Straks nog een afscheidsreceptie.quote:
Tres Maleureux!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo, daar zijn we allemaal even stil van
Lekker bezig.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
training is afgerond. Ging wel lekker. Straks nog een afscheidsreceptie.
Maar dat komt omdat iedereen zijn mond vol heeft met beschuit.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo, daar zijn we allemaal even stil van
Ik ben ook wel een beetje klaar met Marcel van Roosmalenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:47 schreef Arizona het volgende:
Verdorie. Nu al gezwicht voor de pepernotenverleiding.
Kopje koffie met een handje Caramel-Zeezout-Pepernoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat snel al
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:47 schreef Arizona het volgende:
Verdorie. Nu al gezwicht voor de pepernotenverleiding.
Kopje koffie met een handje Caramel-Zeezout-Pepernoten
Jij ook al aan de nieuwe UI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag hetquote:
quote:
Allemaal op één beschuit?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:03 schreef Arizona het volgende:
Met hagelslag vind ik ook lekker! Maar ook met kaas, jam, roze en witte muisjes (blauwe en witte muisjes ook trouwens), vruchtenhagel, pindakaas, sandwich spread, filet americain, leverpastei...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |