Arme Cee.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:23 schreef Dave het volgende:
Ilse de Lange had wel een goede suggestie, dus meer in de rol van Jan Smit dan.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wie hadden er zin in gemeenschap?
Oh, ik mist het punt evenquote:
Hallo, daar was ik al.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wie hadden er zin in gemeenschap?
Kruidnootje?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:45 schreef Dave het volgende:
Hoe kan het dat ik nu iets hartigs crave. Het is godsamme 14.45.
Geen idee.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Hallo, daar was ik al.
Waar en hoe laat?
Ik heb net ook al een beschuitje met kaas gemaakt en ik eet as we speak een salmiakriksquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:45 schreef Dave het volgende:
Ik ben trouwens mierzoet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:45 schreef Dave het volgende:
The Radiosquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:52 schreef Dave het volgende:
Shimmering by like a rain butterfly
Cruising the blue blue sky
Echt lang niet gehoordquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:52 schreef Dave het volgende:
Shimmering by like a rain butterfly
Cruising the blue blue sky
Beschuitjesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net ook al een beschuitje met kaas gemaakt en ik eet as we speak een salmiakriks
Ik vind ze heerlijk. Sinds ik zoveel thuiswerk eet ik ze ook veel meer. Van die simpele bleke, tot grotere beschuiten met granen en zaden, ik hou van ze allemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Beschuitjes![]()
Ondergewaardeerd voedsel.
Ik had tijdens de lunch een beschuitje met roomboter met hagelslag, en toen heb ik er nog maar één gemaakt, want ik was vreemdgenoeg vergeten hoe lekker ik dat vind.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net ook al een beschuitje met kaas gemaakt en ik eet as we speak een salmiakriks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |