SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:59 schreef Dave het volgende:
@:TT Ik las de o in de eerste count niet.
Deze inderdaad ook. Ik hoop dat er binnenkort wel weer wat veranderd, ik vond vooral die Unova week van laatst leuk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, alhoewel Seedot bij mij dan weer niet. Wel een shiny Volbeat vanochtend.
Verder veel Aipom, Plusl, MInun, Abra. Lillipup en Bidoof.
Nop, nog geen Victini hier.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:07 schreef Dave het volgende:
Als je met Pokemon Go Fest hebt meegedaan heb je die misschien al.
Ik heb het juist alleen maar makkelijker gemaakt! Ik had eerst een stoel als UI en nu gewoon een foto van mezelf!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:10 schreef Dave het volgende:
Ik moet weer even een wie is wie cursusje doen.
Of had je het over Pokemonsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:10 schreef Dave het volgende:
Ik moet weer even een wie is wie cursusje doen.
Nee, ik zie vaak aan de UI's wie wat gepost heeft zonder de username te lezen, dat is nu weer even wennen.quote:
Dit is de winnaar :quote:Don't really know what to say about this one. Its not bad but not really impressed. Pleasent background sound when working.
Welke Daniel Dekker had dat voorgesteld?? We lynchen hem!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:17 schreef usagi414 het volgende:
Nou. Di-rect insturen naar een online songcontest was geen succes. 13de van de 18de geworden.
Een comment gekregen van onze amerikaanse deelnemer:
[..]
Dit is de winnaar :
Ik was de Daniel Dekker van dienst met @Cee in de rol van Ilse de Langequote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welke Daniel Dekker had dat voorgesteld?? We lynchen hem!![]()
volgens mij was ik het deze keer niet, vandaar deze reactie![]()
Wie hadden er zin in gemeenschap?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:32 schreef ijs_beer het volgende:
FB / Fileserver weer traag
Gemeenschapszin op fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |