SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:59 schreef Dave het volgende:
@:TT Ik las de o in de eerste count niet.
Deze inderdaad ook. Ik hoop dat er binnenkort wel weer wat veranderd, ik vond vooral die Unova week van laatst leuk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, alhoewel Seedot bij mij dan weer niet. Wel een shiny Volbeat vanochtend.
Verder veel Aipom, Plusl, MInun, Abra. Lillipup en Bidoof.
Nop, nog geen Victini hier.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:07 schreef Dave het volgende:
Als je met Pokemon Go Fest hebt meegedaan heb je die misschien al.
Ik heb het juist alleen maar makkelijker gemaakt! Ik had eerst een stoel als UI en nu gewoon een foto van mezelf!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:10 schreef Dave het volgende:
Ik moet weer even een wie is wie cursusje doen.
Of had je het over Pokemonsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:10 schreef Dave het volgende:
Ik moet weer even een wie is wie cursusje doen.
Nee, ik zie vaak aan de UI's wie wat gepost heeft zonder de username te lezen, dat is nu weer even wennen.quote:
Dit is de winnaar :quote:Don't really know what to say about this one. Its not bad but not really impressed. Pleasent background sound when working.
Welke Daniel Dekker had dat voorgesteld?? We lynchen hem!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:17 schreef usagi414 het volgende:
Nou. Di-rect insturen naar een online songcontest was geen succes. 13de van de 18de geworden.
Een comment gekregen van onze amerikaanse deelnemer:
[..]
Dit is de winnaar :
Ik was de Daniel Dekker van dienst met @Cee in de rol van Ilse de Langequote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welke Daniel Dekker had dat voorgesteld?? We lynchen hem!![]()
volgens mij was ik het deze keer niet, vandaar deze reactie![]()
Wie hadden er zin in gemeenschap?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:32 schreef ijs_beer het volgende:
FB / Fileserver weer traag
Gemeenschapszin op fok.
Arme Cee.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:23 schreef Dave het volgende:
Ilse de Lange had wel een goede suggestie, dus meer in de rol van Jan Smit dan.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wie hadden er zin in gemeenschap?
Oh, ik mist het punt evenquote:
Hallo, daar was ik al.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wie hadden er zin in gemeenschap?
Kruidnootje?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:45 schreef Dave het volgende:
Hoe kan het dat ik nu iets hartigs crave. Het is godsamme 14.45.
Geen idee.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Hallo, daar was ik al.
Waar en hoe laat?
Ik heb net ook al een beschuitje met kaas gemaakt en ik eet as we speak een salmiakriksquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:45 schreef Dave het volgende:
Ik ben trouwens mierzoet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:45 schreef Dave het volgende:
The Radiosquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:52 schreef Dave het volgende:
Shimmering by like a rain butterfly
Cruising the blue blue sky
Echt lang niet gehoordquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:52 schreef Dave het volgende:
Shimmering by like a rain butterfly
Cruising the blue blue sky
Beschuitjesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net ook al een beschuitje met kaas gemaakt en ik eet as we speak een salmiakriks
Ik vind ze heerlijk. Sinds ik zoveel thuiswerk eet ik ze ook veel meer. Van die simpele bleke, tot grotere beschuiten met granen en zaden, ik hou van ze allemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Beschuitjes![]()
Ondergewaardeerd voedsel.
Ik had tijdens de lunch een beschuitje met roomboter met hagelslag, en toen heb ik er nog maar één gemaakt, want ik was vreemdgenoeg vergeten hoe lekker ik dat vind.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net ook al een beschuitje met kaas gemaakt en ik eet as we speak een salmiakriks
Nom nom nom! En dan met hagelslagquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind ze heerlijk. Sinds ik zoveel thuiswerk eet ik ze ook veel meer. Van die simpele bleke, tot grotere beschuiten met granen en zaden, ik hou van ze allemaal
Zo, daar zijn we allemaal even stil vanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:05 schreef ijs_beer het volgende:
ik heb denk al zeker 10 jaar geen beschuit meer op.
Dan kan je fluitend door het leven!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:05 schreef ijs_beer het volgende:
ik heb denk al zeker 10 jaar geen beschuit meer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
training is afgerond. Ging wel lekker. Straks nog een afscheidsreceptie.quote:
Tres Maleureux!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo, daar zijn we allemaal even stil van
Lekker bezig.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
training is afgerond. Ging wel lekker. Straks nog een afscheidsreceptie.
Maar dat komt omdat iedereen zijn mond vol heeft met beschuit.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo, daar zijn we allemaal even stil van
Ik ben ook wel een beetje klaar met Marcel van Roosmalenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:47 schreef Arizona het volgende:
Verdorie. Nu al gezwicht voor de pepernotenverleiding.
Kopje koffie met een handje Caramel-Zeezout-Pepernoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat snel al
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:47 schreef Arizona het volgende:
Verdorie. Nu al gezwicht voor de pepernotenverleiding.
Kopje koffie met een handje Caramel-Zeezout-Pepernoten
Jij ook al aan de nieuwe UI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag hetquote:
quote:
Allemaal op één beschuit?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:03 schreef Arizona het volgende:
Met hagelslag vind ik ook lekker! Maar ook met kaas, jam, roze en witte muisjes (blauwe en witte muisjes ook trouwens), vruchtenhagel, pindakaas, sandwich spread, filet americain, leverpastei...
Dat is in Duitsland?quote:
Ik heb al 15 jaar dezelfde ui....quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nu is iedereen wel echt heel erg aan het veranderen hoor
Daar had ik langer (en een googleactie) dan noodzakelijk voor nodigquote:
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voor gifs specifiek: https://ezgif.com/resize
Hier kan je de gif uit je bestanden uploaden, of via de url als je het op internet vindt. Eenmaal geupload kan het formaat wijzigen. Vul bij beide vakjes 60 in (de max pixel grootte voor Fok! UI's), daarna nog even opslaan en tada, je hebt een geschikte gif als UI.
Een hele kiene reactiequote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
I felt the branches they were looking at meeeee.
Ik zie de posts van niet blauwen altijd als gebieden om in te roeren.quote:
Hahaha heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
Zag dit en moest aan onze Jitsi meets denken
Heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
quote:
Durft dat mens zelf geen voorbeelden uit te beelden omdat ze bang is om lelijk in beeld te komen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
Ik irriteer aan haar geknipper met de te lange wimpers.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:50 schreef Redefine het volgende:
De Karens in de SC zijn wel gelijk getriggered
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:50 schreef Redefine het volgende:
De Karens in de SC zijn wel gelijk getriggered
Oh jee oh jee oh jeequote:
quote:
Doe hem de groeten van onsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben in het cafetaria, wacht op patat
Ik ben dit allemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |