SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Dat klinkt niet goed.. Ik had het er ook al over met een vriendin van me, haar familie woont in Florida. Het lijkt er nu nog op dat die de dans ontspringen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:51 schreef Momo het volgende:
Ik ga ook slapen, zit nu nog naar de orkaan Laura beelden te kijken, maar toch moe![]()
40 miles inland overstorming verwacht in een gebied met tienduizenden mensen... en 150 miles/h winds..
Ik was hier al weg denk ik zoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 02:21 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk wel dat ik de late night squad voor nu ga verlaten..
Heb eindelijk m'n UI gefixed.
Heyyy had even gezegd dat je gister op 1 wilde, had het je zo gegeven hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was hier al weg denk ik zo![]()
Echt een top timing, he-le-maal niet moe nu![]()
Haha nee man, dan is de lol er vanafquote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heyyy had even gezegd dat je gister op 1 wilde, had het je zo gegeven hoor
Ah okéquote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee man, dan is de lol er vanafIk zag ineens om 22u dat ik er in de buurt zat en toen ging ik het ook proberen maar dit is helemaal prima zo
Neee wat kinderachtigquote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb wel eens verteld he, over één project, dat ik maar aan het wachten en wachten was op collega's, op antwoorden op mijn vragen, voordat ik verder kon? (Eigenlijk vanaf begin juli).
Vandaag hebben we voortgangsoverleg en ze hebben GISTERAVOND hun antwoorden eindelijk eens doorgegeven. Waardoor de bal nu weer heel sneu bij mij ligt op het moment van overleggen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb wel eens verteld he, over één project, dat ik maar aan het wachten en wachten was op collega's, op antwoorden op mijn vragen, voordat ik verder kon? (Eigenlijk vanaf begin juli).
Vandaag hebben we voortgangsoverleg en ze hebben GISTERAVOND hun antwoorden eindelijk eens doorgegeven. Waardoor de bal nu weer heel sneu bij mij ligt op het moment van overleggen.
Wat voor cursus?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag hele dag cursus, dus waarschijnlijk niet aanwezig hier.
Oh wat fijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
En. Heb je het nog gered op de fiets?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Vervelende eigenschap is dat héquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh wat fijnJij hebt dus ook die rare eigenschap dat je je werk gewoon goed wilt doen. Had iedereen die maar
Wat een eikels zegquote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
dat is behoorlijk frustrerendquote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
quote:
Tjonge jongequote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En. Heb je het nog gered op de fiets?
Ik heb nu al zin in die van Bolletjequote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:27 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen!
De kruidnootjes liggen alweer bij de Kruidvat
Ze zijn er vroeg bijquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:27 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen!
Mekes hoofd duidelijk welquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in die van BolletjeEn chocola en truffel
![]()
Ik heb van de week mijn laatste paaseitjes naar binnen gewerktquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze zijn er vroeg bijMijn hoofd staat nog helemaal niet naar het Sinterklaasseizoen
Nu alquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:27 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen!
hoeveel krijg je danquote:
Het is al jaren rond deze tijd. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat het vanaf een bepaald weeknummer is, en dat daarom de exacte datum kan verschillen. Maar ik ga standvastig zijn en koop ze voorlopig nietquote:
Ah dat ligt vast? Ik wist dat niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is al jaren rond deze tijd. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat het vanaf een bepaald weeknummer is, en dat daarom de exacte datum kan verschillen. Maar ik ga standvastig zijn en koop ze voorlopig niet
Dat kan met gevulde speculaas of speculaasstroopkoeken een heel ander verhaal zijn
Sommige winkels of winkelketens wijken af, maar het moment dat ze in groten getale in de schappen liggen is wel ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah dat ligt vast? Ik wist dat niet.
Ik ben ook standvastig. Nu niet zo moeilijk, ik heb nog helemaal geen zin in die dingen
Bronquote:next.checkt vroeg het verschillende supermarktketens in Nederland. Daaruit komt een eenduidig beeld naar voren. „Nee hoor”, zegt een woordvoerder van supermarktketen Albert Heijn. „Dat moment is altijd hetzelfde, al jaren.” Jumbo: „Dat is een hardnekkige mythe, maar nee, het klopt niet.” Plus: „Nee.” Spar: „Nee.” Aldi: „Nee.” Lidl: „Nee.”
Bij deze supermarkten verschenen de pepernoten dit jaar op hetzelfde moment in de schappen, namelijk week 36: de eerste week van september. Met uitzondering van Aldi en Lidl, waar de pepernoten in respectievelijk week 38 en week 40 in de verkoop gingen. Voor alle ketens geldt dat dit weeknummer al jaren onveranderd is.
Helemaal op? waren ze lekkerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Par honderd gram ofzo? Geen idee, de zak ligt al in de prullenbak
Oh grapppig. Wist ik echt niet. Het lijkt voor het gevoel dat het steeds eerder is.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Sommige winkels of winkelketens wijken af, maar het moment dat ze in groten getale in de schappen liggen is wel ongeveer hetzelfde
[..]
Bron
Binnenkort staat er ook weer bokbier in de schappen, want de B van bok zit dan weer in de maand
Zou me niet verbazen. Je kan wel bedenken dat paaseitjes in de smaak 'witte chocola-asperge' populair gaan zijn, maar die smaak wil je dan toch een beetje op tijd maken en testenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:51 schreef Meridiaan het volgende:
Zulke bedrijven zijn bij wijze van nu al bezig met Pasen 2021
Bij bokbier probeer ik elk jaar een groot aantal (er is er toch elke week wel weer een in de aanbieding) en dan heb ik het rond eind oktober/begin november wel weer redelijk gezienquote:
Die zijn toch erg machtig?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij bokbier probeer ik elk jaar een groot aantal (er is er toch elke week wel weer een in de aanbieding) en dan heb ik het rond eind oktober/begin november wel weer redelijk gezien
Er zit verschil in, maar ze zijn wel wat sterker dan gewoon pils. Heineken pils zit op 5%, Heineken Tarwebok (meestal best lekker, verrassend genoeg) zit rond de 6,5% geloof ik. Brand Dubbelbock zit dacht ik op 8,5%, de rest van de normale bo(c)kbieren zit daar een beetje tussenin. Ga je naar een bokbierfestival (dit jaar waarschijnlijk nietquote:
Gevulde speculaasquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is al jaren rond deze tijd. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat het vanaf een bepaald weeknummer is, en dat daarom de exacte datum kan verschillen. Maar ik ga standvastig zijn en koop ze voorlopig niet
Dat kan met gevulde speculaas of speculaasstroopkoeken een heel ander verhaal zijn
Ik vond het al zo stil.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Toffe feitjesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zit verschil in, maar ze zijn wel wat sterker dan gewoon pils. Heineken pils zit op 5%, Heineken Tarwebok (meestal best lekker, verrassend genoeg) zit rond de 6,5% geloof ik. Brand Dubbelbock zit dacht ik op 8,5%, de rest van de normale bo(c)kbieren zit daar een beetje tussenin. Ga je naar een bokbierfestival (dit jaar waarschijnlijk niet) dan heb je veel meer keus en lopen de percentages ook wat meer uiteen. En daar kan je dan ineens bokbier krijgen met de smaak van appeltaart of praliné (BonBonBock genaamd).
Voor zover ik weet is de C in bockbier niet verplicht en is het maar net of de fabrikant die letter wil gebruiken of niet. Daarom wissel ik in deze post tussen wel of geen c
Chocola is chocolaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:53 schreef H_T het volgende:
De chocoladeletters die ik nog over heb zijn overigens een A en een G. Beide zitten niet in mijn naam, maar lagen wel in de '3 voor 1' uitverkoopbak van de Hema. Dan ben ik nog wat minder kieskeurig over welke letters het zijn
Je UIquote:
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Toffe feitjes. Sowieso experimenteert men met de meest uiteenlopende smaken met bijbehorende taalgrapjestitels.
Misschien zijn er ook online bo(c)kbierfestivals. In CUL loopt een topic van een thuisbrouwer, wellicht interessant om te volgen.
Je deelt toch wel hè?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe danquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Chocola is chocolaIk heb laatst chocoladeletters weggegooid want ze waren over de datum. Eeuwig zonde.
Chocola die over datum is kan nog prima te doen zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Chocola is chocolaIk heb laatst chocoladeletters weggegooid want ze waren over de datum. Eeuwig zonde.
Zijn die nog goed?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:53 schreef H_T het volgende:
De chocoladeletters die ik nog over heb zijn overigens een A en een G. Beide zitten niet in mijn naam, maar lagen wel in de '3 voor 1' uitverkoopbak van de Hema. Dan ben ik nog wat minder kieskeurig over welke letters het zijn
Waar je het kan kopen wil ik best delenquote:
Het viel me dan ook heel zwaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:16 schreef molloot200 het volgende:
Die verdrietige PI van dit topic maakt het allemaal wel heel zielig hè
quote:
Het duurde slechts meer dan een uur voordat ik het voor elkaar had.quote:
Volgens de verpakking niet, maar ik denk dat het nog prima kan. Keihard, genoeg suiker, verpakking zit nog dicht, chocola bevat weinig vocht. Ik ga ze binnenkort gewoon proberen, en als het dan niet goed is gooi ik het alsnog wegquote:
Zelf gemaakt ook nogquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het duurde slechts meer dan een uur voordat ik het voor elkaar had.
Mooiquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
En stiekem valt het me reuze mee hoe ik me voel, gaat eigenlijk best lekker
Ik voel een opkomend conflict.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar je het kan kopen wil ik best delenOf ik de koek ook wil delen... lastig, lastig...
Oh ik voel juist een praktische oplossing om de grote onderlinge afstand te overbruggenquote:
Ja deze lag echt achterin de kelderkast. Waren tot maart 2020 goed, ik vond ze in augustus. Weet ik ook niet meer danquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe dan![]()
Chocola moet opgegeten worden Mollie
De gif niet, maar het duurde nogal lang voordat ik door had hoe ik het kon verkleinen zonder er een afbeelding van te maken.quote:
Ja dat is om op te eten niet om weg te gooien.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe dan![]()
Chocola moet opgegeten worden Mollie
Ik had ze dus niet weg moeten gooienquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de verpakking niet, maar ik denk dat het nog prima kan. Keihard, genoeg suiker, verpakking zit nog dicht, chocola bevat weinig vocht. Ik ga ze binnenkort gewoon proberen, en als het dan niet goed is gooi ik het alsnog weg
Ik deel deze opvatting (nog) niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ik voel juist een praktische oplossing om de grote onderlinge afstand te overbruggen
Kneiterzoete dingen worden eerst minder lekker, maar je zal er niet snel ziek van worden of zo. Bij de letters die ik nog heb staan de productiedatum en houdbaarheidsdatum er allebei op: die liggen bijna een jaar uit elkaar. Dan gaat een weekje meer of minder niet zoveel uitmakenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had ze dus niet weg moeten gooien
Zaten wel ook nootjes in, misschien dat dat een verschil nog maakt.
Nou ja, als ik wil delen maar je moet dan twee uur reizen om het in ontvangst te kunnen nemen... da's niet heel praktisch toch? Het is goed bedoeld, heus!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik deel deze opvatting (nog) niet.
Ah oké. Ik ben zo geen expert in houdbaarheidsdataquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Kneiterzoete dingen worden eerst minder lekker, maar je zal er niet snel ziek van worden of zo. Bij de letters die ik nog heb staan de productiedatum en houdbaarheidsdatum er allebei op: die liggen bijna een jaar uit elkaar. Dan gaat een weekje meer of minder niet zoveel uitmaken
Ja maar Mollie, chocola, jij barbaar johquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja deze lag echt achterin de kelderkast. Waren tot maart 2020 goed, ik vond ze in augustus. Weet ik ook niet meer dan
Ahhhh zoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De gif niet, maar het duurde nogal lang voordat ik door had hoe ik het kon verkleinen zonder er een afbeelding van te maken.
Jij weetquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is om op te eten niet om weg te gooien.
Maaaaaaaaaaaaar misschien reis ik voor jou wel het hele land door..quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, als ik wil delen maar je moet dan twee uur reizen om het in ontvangst te kunnen nemen... da's niet heel praktisch toch? Het is goed bedoeld, heus!
Nootjes ook nog eensquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had ze dus niet weg moeten gooien
Zaten wel ook nootjes in, misschien dat dat een verschil nog maakt.
Toen ik er eenmaal uit was bleek het super eenvoudig, en in een minuutje was het klaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhhh zo![]()
Ik heb ook flink zitten hannesen tot het lukte met de mijne en nu verander ik hem maar niet meer
Okéquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Toen ik er eenmaal uit was bleek het super eenvoudig, en in een minuutje was het klaar.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar Mollie, chocola, jij barbaar johDat is ook met schimmel nog lekker
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah oké. Ik ben zo geen expert in houdbaarheidsdata
Oh ja dat is ook zoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaar misschien reis ik voor jou wel het hele land door..
Niet waarschijnlijk, maar het gaat om het idee.
HAAGSquote:
Die met nootjes hield ik juist het langst over omdat ik het geen hele spetterende combi vind met chocolaquote:
Heb je er zin in?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik word al naar van deze zin
Met hazelnoot klinkt altijd veelbelovender dan het in de praktijk isquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die met nootjes hield ik juist het langst over omdat ik het geen hele spetterende combi vind met chocolaNiet vies, maar ook niet per se lekker.
KWARTIERTJEquote:
Ik moet nu ook wennen aan je nieuwe naam.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Met hazelnoot klinkt altijd veelbelovender dan het in de praktijk is
Zou ook nog een nieuwe smaak kunnen zijn. Chocolade letters met stukjes schimmelquote:
Paybackquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik moet nu ook wennen aan je nieuwe naam.
Heb jij de Justin lifestyle al omarmd?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het ligt er ook een beetje aan wat voor soort nootjes. Pecanotenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die met nootjes hield ik juist het langst over omdat ik het geen hele spetterende combi vind met chocolaNiet vies, maar ook niet per se lekker.
Voor gifs specifiek: https://ezgif.com/resizequote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké
Ik ben waarschijnlijk wel gewoon dom ofzo
Of jij heel slim
Dat is wel een bijzonder koosnaampjequote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zoSorry stroopkoekje, het was allemaal niet zo kwaad bedoeld
Neequote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij de Justin lifestyle al omarmd?
Geen probleem speculaasje.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zoSorry stroopkoekje, het was allemaal niet zo kwaad bedoeld
Filet Americain is inderdaad wel een ander verhaal. Daar kan het eigenlijk al geen kwaad als je voor de UHT datum even goed ruikt of die nog wel goed is. Bedorven is dat niet echt heel prettig voor je maag.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorMaar bij bijvoorbeeld filet americain (wat een week of twee gekoeld houdbaar is na aankoop, soms minder) luistert dat een stuk nauwer dan bij een pot doperwten die je rustig twee jaar mag bewaren. Over een periode van twee weken is een dag extra procentueel gezien veel meer dan over twee jaar
En voor die chocola geldt dat ik eerst een klein stukje ga proeven. Vertrouw ik het dan toch niet, dan gooi ik het weg. Is het nog prima, dan smikkel ik het lekker op
Pot verwijt de ketelquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou dan snel maar even kijken hoe het moet.quote:
@Dave vond chocola met kaas lekker toch? Misschien is schimmelkaas wel de volgende stapquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou ook nog een nieuwe smaak kunnen zijn. Chocolade letters met stukjes schimmel
Wie weet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Dave vond chocola met kaas lekker toch? Misschien is schimmelkaas wel de volgende stap
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voor gifs specifiek: https://ezgif.com/resize
Hier kan je de gif uit je bestanden uploaden, of via de url als je het op internet vindt. Eenmaal geupload kan het formaat wijzigen. Vul bij beide vakjes 60 in (de max pixel grootte voor Fok! UI's), daarna nog even opslaan en tada, je hebt een geschikte gif als UI.
Sla hem even opquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou dan snel maar even kijken hoe het moet.
Daarom gewoon de Haags lifestylequote:
Potjeketeltjequote:
En die is goed 😎quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom gewoon de Haags lifestyle
Je kan het altijd uitproberen en dan niet gebruiken.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Het is dat ik zo aan Salvador en Luisa ben gehecht, anders zou ik het bijna uitproberen
Bij een kerstdiner heb ik wel eens truffels van pure chocola met blauwe kaas gehad als een van de gangenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Dave vond chocola met kaas lekker toch? Misschien is schimmelkaas wel de volgende stap
AOIquote:
Je hebt nog niks onder je naamquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Misschien is dat een leuke nieuwe naam.
Dat is waar, maar ik sluit niet uit dat ik in dat proces mijn huidige UI kwijt kan rakenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kan het altijd uitproberen en dan niet gebruiken.
Zie nu pas dat zij dat zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Het is dat ik zo aan Salvador en Luisa ben gehecht, anders zou ik het bijna uitproberen
Ahh ja van die kaasbonbons heb ik wel vaker gehoord. Ik wil wel eens uitproberen hoe dat dan isquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij een kerstdiner heb ik wel eens truffels van pure chocola met blauwe kaas gehad als een van de gangenTwee soorten, elk met een andere kaas erin!
De reacties waren verdeeldIk vond het wel lekker, maar het was best machtig
Oooooh het zijn Salvador en Luisaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Life is full of risks.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik sluit niet uit dat ik in dat proces mijn huidige UI kwijt kan raken
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:55 schreef Em31 het volgende:
Ik open POL weer eens en zie een paar users het goedpraten dat een 17-jarige mensen doodschiet. Het is weer een mooie dag op FOK.
[ afbeelding ]
quote:
Twitter is ook een fijne plek op dat gebied.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:55 schreef Em31 het volgende:
Ik open POL weer eens en zie een paar users het goedpraten dat een 17-jarige mensen doodschiet. Het is weer een mooie dag op FOK.
[ afbeelding ]
quote:
Nee slim johquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooooh het zijn Salvador en Luisa
Ik ben heel dom
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Heldin, afvoerputjes van Fok opzoeken so we don't have to
[..]
Daar ben ik net nog geweest.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:00 schreef Em31 het volgende:
[..]NWS laat ik over aan iemand anders.
Het Wit-Rusland protest topic is nog steeds grotendeels overgenomen door één bepaalde user.quote:
Zeker!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
Interessant..
https://nos.nl/artikel/23(...)is-tegen-stress.html
Blijkbaar wordt het vaker ingezet, maar ik had het nog nooit eerder gehoord.quote:
Wil je nu weten of die maatregel ook voor ijsberen geldt?quote:
implementatie van een nieuw begrotingsprogramma.quote:
Dan is de podcast Perestrojkast toch wat interessanterquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het Wit-Rusland protest topic is nog steeds grotendeels overgenomen door één bepaalde user.
Ik geloof je op je woord, ik heb alleen niet echt het geduld voor een podcast. En als achtergrond vind ik het dan weer te afleidend.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dan is de podcast Perestrojkast toch wat interessanter
@Momo tackelt Twitter ook alquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:00 schreef Em31 het volgende:
[..]NWS laat ik over aan iemand anders.
Heldquote:
Ik kwam er laatst achter dat er een podcast is over de tv-serie Bottom. Nu is Bottomquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord, ik heb alleen niet echt het geduld voor een podcast. En als achtergrond vind ik het dan weer te afleidend.
Lidl stunt met producten op uiterste houdbaarheidsdagquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Filet Americain is inderdaad wel een ander verhaal. Daar kan het eigenlijk al geen kwaad als je voor de UHT datum even goed ruikt of die nog wel goed is. Bedorven is dat niet echt heel prettig voor je maag.
Voor veel andere (niet vlees) producten geldt eigenlijk dat je met gezond verstand nog genoeg dingen over datum kunt eten.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat er een podcast is over de tv-serie Bottom. Nu is Bottom, maar de podcast over een aflevering duurt drie keer langer dan de aflevering zelf
Daar had ik geen zin in
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
implementatie van een nieuw begrotingsprogramma.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat er een podcast is over de tv-serie Bottom. Nu is Bottom, maar de podcast over een aflevering duurt drie keer langer dan de aflevering zelf
Daar had ik geen zin in
Ik vind het heerlijk. Ik maak een paar keer per week een langere wandeling en luister dan een podcast. En als het mij niet lukt om te slapen luister ik er eentje om mee in slaap te vallen. Kan heel goed met die van Zomergasten :pquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord, ik heb alleen niet echt het geduld voor een podcast. En als achtergrond vind ik het dan weer te afleidend.
Dit is denk ik inderdaad wel een goede combinatie. Ik ben zelf niet zo'n loper, anders zou ik het een keer proberen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Ik maak een paar keer per week een langere wandeling en luister dan een podcast. En als het mij niet lukt om te slapen luister ik er eentje om mee in slaap te vallen. Kan heel goed met die van Zomergasten :p
Er zijn super interessante. Gewoon fictieve, spannende verhalen (Blankenberge Tapes), waargebeurde verhalen van mensen die over de door hun gepleegde moord vertellen (Daders), korte waargebeurde verhalen (Echt Gebeurd, ong 12 minuten per aflevering) en zoektochten naar de meest bijzondere dingen. El Tarangu vond ik tof, over een oudprofwielrenner die uit eten is geweest met een andere oudprofwielrenner, maar die eigenlijk al jaren dood zou zijn. En Bob, over een demente vrouw die plots verteld aan haar kinderen dat zij als tiener zwanger is geweest van ene Bob, terwijl zij daar voor haar ziekte daar nog nooit over heeft gesproken.
En natuurlijk My Dad Weote A Porno. Daarin leest een man het pornografische verhaal voordat zijn vader heeft geschreven aan zijn vrienden.
Maar het is zo ontzettend slecht geschreven dat het hilarisch is om te luisteren.
De glazen kommen waren me ook nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Nee slim joh![]()
Al zijn ze niet duidelijk te herkennen nee![]()
Is van het moment in de greenroom dat ze die glazen kommen op hun hoofden gingen zetten
Ik heb zo'n vermoeden wie dat zal zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het Wit-Rusland protest topic is nog steeds grotendeels overgenomen door één bepaalde user.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden wie dat zal zijn
Ik normaliter ook niet, anders zit je ook zo te luisteren naar je eigen puffen als je een heuveltje op moet, dus dit is ideaal.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit is denk ik inderdaad wel een goede combinatie. Ik ben zelf niet zo'n loper, anders zou ik het een keer proberen.
Mijn hoofd staat altijd naar Sinterklaasquote:
Het AWS topic zeker? Dat had ik ook al gelezen ja. De meeste users zijn daar goed bezig. Maar er zitten daar een paar Trump trollen bij die dit soort dingen zo spinnen dat het helemaal niet erg is wat die jongen heeft gedaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:55 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klopt. Mijn papa werkte bij Bolletjequote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat moet een flinke klap zijn geweestquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:32 schreef Cyan9 het volgende:
Dit komt wel heel dichtbij..
[ twitter ]
Arme vangrail..
Ook al een gekantelde vrachtwagen varkens in Drenthe.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:32 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Arme vangrail..
Ik moet goed zoeken om hier een echte heuvel tegen te komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:33 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik normaliter ook niet, anders zit je ook zo te luisteren naar je eigen puffen als je een heuveltje op moet, dus dit is ideaal.
Die rolde zomaar om?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:32 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Arme vangrail..
quote:
In de eerste coronamaanden deed ik dat bijna wekelijks als grote uitstapquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit is denk ik inderdaad wel een goede combinatie. Ik ben zelf niet zo'n loper, anders zou ik het een keer proberen.
Arme varkentjesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ook al een gekantelde vrachtwagen varkens in Drenthe.
Het is daar gevaarlijk
Die liggen elk jaar rond deze tijd al in de schappen. En elk jaar weer dezelfde discussiequote:
Dit is het resultaat van de varkensvrachtwagen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het is daar gevaarlijk
jaja..ik vergeet het altijd weerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die liggen elk jaar rond deze tijd al in de schappen. En elk jaar weer dezelfde discussie
quote:
Ja ik had gisteren natuurlijk ook precies de hele dag niks gegaan inclusief middagdutjequote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
MooiKort slapen hoeft ook niet altijd een probleem te zijn. Heb ook wel eens dat ik weinig geslapen heb maar wel gewoon scherp ben.
En van de week dus andersom. Op tijd gaan slapen, vrij snel in slaap gevallen en niet wakker gelegen. Terwijl ik toen nauwelijks mijn bed uit kon komen en die ochtend niet vooruit te branden was.
Pokémon Go is natuurlijk een prima reden, maar ik heb helaas m'n lichaam niet mee..quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:37 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
In de eerste coronamaanden deed ik dat bijna wekelijks als grote uitstapIn het weekend een paar uur door de natuur wandelen met een podcast op de oren en Pokémon Go aan
Thierry doet me altijd aan Rik Mayall denken:quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:37 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
In de eerste coronamaanden deed ik dat bijna wekelijks als grote uitstapIn het weekend een paar uur door de natuur wandelen met een podcast op de oren en Pokémon Go aan
Ik woon helemaal in Spanje en zelfs ík wist dit al, zo erg is hetquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:27 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen!
9 van de 10 keer zetten mensen ook een houdbaarheidsdatum op dingen om te zorgen dat je op een gegeven moment nieuwe kooptquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah oké. Ik ben zo geen expert in houdbaarheidsdata
Ik snap wat je bedoelt, maar dan is Richard Richard misschien niet het beste voorbeeld. Adonis Cnut en Alan B'Stard passen daar qua gedrag en uitspraken wat beter bijquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Thierry doet me altijd aan Rik Mayall denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet ik je een zakje kruidnoten sturenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik woon helemaal in Spanje en zelfs ík wist dit al, zo erg is het
Jij hebt de nieuwe reclamecampagne gezienquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:41 schreef Meke het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zetten mensen ook een houdbaarheidsdatum op dingen om te zorgen dat je op een gegeven moment nieuwe kooptAls je nu iets koopt met THT 2025 is dat waarschijnlijk code voor "altijd".
En er zit een verschil in THT en te gebruiken voor. Die laatste kan wel echt slecht worden, bij die eerste zit er een tenminste in en moet je gewoon kijken, ruiken, proeven!
Vroeger stond op de potten Jozo-zout een of ander verhaal dat hun zout uit onderaardse zeezoutlagen kwam die 150-200 miljoen jaar geleden gevormd waren. Da's een beste marge. En dan was het houdbaar tot december 2022quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:41 schreef Meke het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zetten mensen ook een houdbaarheidsdatum op dingen om te zorgen dat je op een gegeven moment nieuwe kooptAls je nu iets koopt met THT 2025 is dat waarschijnlijk code voor "altijd".
En er zit een verschil in THT en te gebruiken voor. Die laatste kan wel echt slecht worden, bij die eerste zit er een tenminste in en moet je gewoon kijken, ruiken, proeven!
Ik maakt hier Adonis Chestnut van en ik weet niet waarom (en volgens mij is dat niks).quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar dan is Richard Richard misschien niet het beste voorbeeld. Adonis Cnut en Alan B'Stard passen daar qua gedrag en uitspraken wat beter bij
Nou ja. Ging meer over mensen die daarover gaan klagen op Twitter etc. 'Elk jaar liggen de pepernoten eerder in de winkel dan het jaar ervoor, het is een schande' etc.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaja..ik vergeet het altijd weer
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De glazen kommen waren me ook nog nooit opgevallen![]()
En ik zie nu pas dat er een deel van de lyrics boven staan.
*kruipt beschaamd terug zijn hoekje in*
Hmm, dat klinkt best lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:48 schreef Em31 het volgende:
Ohh nu alweer zin in die witte chocolade pepernoten met kokos van de Jumbo![]()
![]()
Daarom ben ik ook maar veilig in Groningen gebleven tijdens mijn wandelreis. Veel te gevaarlijk in Drenthequote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het is daar gevaarlijk
Ik heb ze nog niet gezienquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt best lekker eigenlijk.
Hebben ze die al?
Wat zijn heuvels?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet goed zoeken om hier een echte heuvel tegen te komen.
Kokos-notenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezienwaren niet van de Jumbo zie ik nu maar van Bolletje
[ afbeelding ]
Thanks voor de tip. En als ik er ziek van word, geef ik gewoon jou de schuldquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohhhh oke. Ik verbaas me er alleen steeds weer over. Maar ik vergeet dat weer snel. En het volgend jaar verbaas ik me weer.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Ging meer over mensen die daarover gaan klagen op Twitter etc. 'Elk jaar liggen de pepernoten eerder in de winkel dan het jaar ervoor, het is een schande' etc.
Pak een BVO en gewoon gaan maaienquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben nog steeds niet aan het grasmaaien
GOG -> Grasmaai Ontwijkend Gedrag
Of dat...quote:
Pfff watje.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook maar veilig in Groningen gebleven tijdens mijn wandelreis. Veel te gevaarlijk in Drenthe
WE ZIJN WOESTquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Ging meer over mensen die daarover gaan klagen op Twitter etc. 'Elk jaar liggen de pepernoten eerder in de winkel dan het jaar ervoor, het is een schande' etc.
Ik weet wel wat het zijn, we hebben hier de Hondsrug (en de VAM-berg)!quote:
Bohhhquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:48 schreef Em31 het volgende:
Ohh nu alweer zin in die witte chocolade pepernoten met kokos van de Jumbo![]()
![]()
Graafquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Moet ik je een zakje kruidnoten sturen![]()
![]()
quote:
Ik ook van jouquote:
Als je je adres stuurt haal ik een paar zakken voor je. Nog voorkeuren?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Graaf![]()
Ze komen natuurlijk wel hier vandaan maar wij mogen ze zelf nooit opeten
Jazeker, daar komt de ‘grap’ vandaan natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Graaf Tel.
Heettie in het Engels Count Count?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Graaf Tel.
Heettie in het Engels Count Count?
Ik Googelde Hondsrug en zie gewoon een platte vlaktequote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het zijn, we hebben hier de Hondsrug (en de VAM-berg)!
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Graaf![]()
Allemaal voor de Nederlandse kindjes (groot of klein)quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Graaf![]()
Je bent lekker bezig hè, met Drenthe beledigen!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik Googelde Hondsrug en zie gewoon een platte vlakte
Wtf nooit gerealiseerd dat het zo op elkaar lijktquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
![]()
Graaf Tel en Telegraaf zijn dan wel weer 2 verschillende dingen.
Ja de kruidnootjes zijn ook al opgevrotenquote:
Maar jouw geest werkt dan ook een stuk normaler dan die van mijquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wtf nooit gerealiseerd dat het zo op elkaar lijkt
Nee joh, geen belediging. Er is niks mis met platte vlaktes. Maar noem het dan geen heuvelsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig hè, met Drenthe beledigen!
Ik kom ook altijd te laat.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de kruidnootjes zijn ook al opgevroten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Nou die kan ik in mijn zak stekenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar jouw geest werkt dan ook een stuk normaler dan die van mij
Heb je een zak?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou die kan ik in mijn zak steken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat anders wel 20 meter de lucht in.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee joh, geen belediging. Er is niks mis met platte vlaktes. Maar noem het dan geen heuvels
Count Count en de Daily Telegraph liggen wat verder uit elkaar inderdaadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wtf nooit gerealiseerd dat het zo op elkaar lijkt
Zulke vrouwen bestaan inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee joh, geen belediging. Er is niks mis met platte vlaktes. Maar noem het dan geen heuvels
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd te laat.Soms moet je er gewoon even in komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
“Lucky that my breasts are small and humble, so you don’t confuse them for mountains“quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zulke vrouwen bestaan inderdaad.
Zo wordt het ook wel heel makkelijk hè.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms moet je er gewoon even in komen
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Lucky that my breasts are small and humble, so you don’t confuse them for mountains“
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb je een zak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die neemt me ook wel eens mee naar SpanjeOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Haar stemgeluid is naarquote:
We zijn trots!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nu ga ik echt grasmaaien!
Echt?
Ja echt!
Dat doe ik ook als ik een spin ziequote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het gaat anders wel 20 meter de lucht in.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Count Count en de Daily Telegraph liggen wat verder uit elkaar inderdaad
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zulke vrouwen bestaan inderdaad.
Dat bewijst meer dat je een dramaqueen bent.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als ik een spin zie
Ik ben niet easyquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo wordt het ook wel heel makkelijk hè.
Heldquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
Echt?
Ja echt!
Jouw "berg" is zelf een dramaqueenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat bewijst meer dat je een dramaqueen bent.
Ik kan ze wel hier krijgen trouwens hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Als je je adres stuurt haal ik een paar zakken voor je. Nog voorkeuren?
Grasmaaien is dan ook vreselijk werk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben nog steeds niet aan het grasmaaien
GOG -> Grasmaai Ontwijkend Gedrag
Ik vind dit geniaalquote:
Wandelen is ook leuk. Al moet het landschap wel een beetje inspirerend zijn. Wat hoogteverschillen, bochten, bossen, vergezichten enzo. Niet van die kaarsrechte paden langs prikkeldraad en gras.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Grasmaaien is dan ook vreselijk werk.
Mijn vriend doet dat altijd. Hij denk dat ik niet om kan gaan met grote gevaarlijke machines en ik laat hem vooral in die waan. Nu hoef ik nooit te snoeien en te grasmaaien enzo
[..]
Ik vind dit geniaal![]()
Wandelen is trouwens echt een hobby geworden van mij. We wandelden altijd wel wat. Vorig jaar met mijn psychische klachten regelmatiger gaan wandelen. Met Corona nóg vaker gaan wandelen. Met als kers op de taart zondag de wandeling van 17 km.
Ik vind het heel ontspannend, meditatief zelfs.
Dank je wel! Zelfs IK kan het👵quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voor gifs specifiek: https://ezgif.com/resize
Hier kan je de gif uit je bestanden uploaden, of via de url als je het op internet vindt. Eenmaal geupload kan het formaat wijzigen. Vul bij beide vakjes 60 in (de max pixel grootte voor Fok! UI's), daarna nog even opslaan en tada, je hebt een geschikte gif als UI.
Jouw dramaqueen in zelf een dramaqueen!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jouw "berg" is zelf een dramaqueen
Feest!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:29 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dank je wel! Zelfs IK kan het👵
Onze wandeling van zondag was echt mooi wat dat betreft. Heel dicht in onze buurt, maar toch zoveel paden die we nog niet kenden. We kwamen door bossen, dwars door het maisveld, over stukje oude trambaan, door weilanden, langs een landgoed met watermolen, echt mooi afwisselend.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wandelen is ook leuk. Al moet het landschap wel een beetje inspirerend zijn. Wat hoogteverschillen, bochten, bossen, vergezichten enzo. Niet van die kaarsrechte paden langs prikkeldraad en gras.
Leuk plaatjequote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:29 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dank je wel! Zelfs IK kan het👵
Ik ben niet "ze allemaal"quote:
Ik doe aan toneel, dan mag hetquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jouw dramaqueen in zelf een dramaqueen!
Is je stoeltje nu echt weggewaaid?quote:
Ja, dat is hier in België ook wel mooi. We wonen nu een jaar of drie in dit dorp, maar er is dicht bij huis nog steeds veel te ontdekkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze wandeling van zondag was echt mooi wat dat betreft. Heel dicht in onze buurt, maar toch zoveel paden die we nog niet kenden. We kwamen door bossen, dwars door het maisveld, over stukje oude trambaan, door weilanden, langs een landgoed met watermolen, echt mooi afwisselend.
Wandelen in Zuid Limburg vind ik ook zo mooi, daar heb je veel mooie vergezichten. En wandelen inOostenrijk
maar dat is niet zo praktisch voor je dagelijkse ommetje
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is je stoeltje nu echt weggewaaid?
Ik snap dat je de Alpen mistquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is hier in België ook wel mooi. We wonen nu een jaar of drie in dit dorp, maar er is dicht bij huis nog steeds veel te ontdekken![]()
En de Alpen zijn natuurlijk sowieso prachtig (ik mis Zwitserland nu al), al is dat niet naast de deur. Meestal gaan wij overigens naar Zuid-Tirol, dat is de Italiaanse kant van Tirol. Dezelfde bergen als in Oostenrijk, maar dan meestal met beter weer en beter eten
Ik durf wel te zeggen dat ik een beweging gestart heb.quote:
Donequote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
Echt?
Ja echt!
Arizonaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik een beweging gestart heb.
En mooi plaatje!
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Haar stemgeluid is naar mijn idee heel aangenaam.
Klinkt als een titel van een bandquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Count Count en de Daily Telegraph liggen wat verder uit elkaar inderdaad
Ja, alhoewel Seedot bij mij dan weer niet. Wel een shiny Volbeat vanochtend.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:41 schreef Cyan9 het volgende:
@:Dave heb jij trouwens ook dat je steeds dezelfde pokémon tegen komt bij je huis? Ik verdrink inmiddels in Sentrets, Seedots en Zigzagoons..
Dat is zeker een mooie omgeving. En je kan er ook lekker vlak wandelen langs alle kanaaltjesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik snap dat je de Alpen mist. Vind het altijd het meest deprimerende moment van de vakantie, als je Zuid-Duitsland binnenrijdt en de bergen als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Sudtirol staat ook nog op ons lijstje, omgeving Merano willen we graag naartoe![]()
Gaan we een keer naartoe zonder onze dochter, die is echt helemaal klaar met wandelen
Die zouden niet misstaan in de Top 2000 inderdaadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klinkt als een titel van een band
Aan de namen te horen heb ik die app ook al ruim een jaar niet opgestartquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, alhoewel Seedot bij mij dan weer niet. Wel een shiny Volbeat vanochtend.
Verder veel Aipom, Plusl, MInun, Abra. Lillipup en Bidoof.
Nee een vader in de voedselindustriequote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Jij hebt de nieuwe reclamecampagne gezien
Jammer! Ik ben al bijna best friends met Sjaan!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Aan de namen te horen heb ik die app ook al ruim een jaar niet opgestart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |