Hmm, dat klinkt best lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:48 schreef Em31 het volgende:
Ohh nu alweer zin in die witte chocolade pepernoten met kokos van de Jumbo![]()
![]()
Daarom ben ik ook maar veilig in Groningen gebleven tijdens mijn wandelreis. Veel te gevaarlijk in Drenthequote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ook al een gekantelde vrachtwagen varkens in Drenthe.
Het is daar gevaarlijk
Ik heb ze nog niet gezienquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt best lekker eigenlijk.
Hebben ze die al?
Wat zijn heuvels?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet goed zoeken om hier een echte heuvel tegen te komen.
Kokos-notenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezienwaren niet van de Jumbo zie ik nu maar van Bolletje
[ afbeelding ]
Thanks voor de tip. En als ik er ziek van word, geef ik gewoon jou de schuldquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:41 schreef Meke het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zetten mensen ook een houdbaarheidsdatum op dingen om te zorgen dat je op een gegeven moment nieuwe kooptAls je nu iets koopt met THT 2025 is dat waarschijnlijk code voor "altijd".
En er zit een verschil in THT en te gebruiken voor. Die laatste kan wel echt slecht worden, bij die eerste zit er een tenminste in en moet je gewoon kijken, ruiken, proeven!
Ohhhh oke. Ik verbaas me er alleen steeds weer over. Maar ik vergeet dat weer snel. En het volgend jaar verbaas ik me weer.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Ging meer over mensen die daarover gaan klagen op Twitter etc. 'Elk jaar liggen de pepernoten eerder in de winkel dan het jaar ervoor, het is een schande' etc.
Pak een BVO en gewoon gaan maaienquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben nog steeds niet aan het grasmaaien
GOG -> Grasmaai Ontwijkend Gedrag
Of dat...quote:
Pfff watje.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook maar veilig in Groningen gebleven tijdens mijn wandelreis. Veel te gevaarlijk in Drenthe
WE ZIJN WOESTquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Ging meer over mensen die daarover gaan klagen op Twitter etc. 'Elk jaar liggen de pepernoten eerder in de winkel dan het jaar ervoor, het is een schande' etc.
Ik weet wel wat het zijn, we hebben hier de Hondsrug (en de VAM-berg)!quote:
Bohhhquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:48 schreef Em31 het volgende:
Ohh nu alweer zin in die witte chocolade pepernoten met kokos van de Jumbo![]()
![]()
Graafquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Moet ik je een zakje kruidnoten sturen![]()
![]()
quote:
Ik ook van jouquote:
Als je je adres stuurt haal ik een paar zakken voor je. Nog voorkeuren?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Graaf![]()
Ze komen natuurlijk wel hier vandaan maar wij mogen ze zelf nooit opeten
Jazeker, daar komt de ‘grap’ vandaan natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Graaf Tel.
Heettie in het Engels Count Count?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Graaf Tel.
Heettie in het Engels Count Count?
Ik Googelde Hondsrug en zie gewoon een platte vlaktequote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het zijn, we hebben hier de Hondsrug (en de VAM-berg)!
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Graaf![]()
Allemaal voor de Nederlandse kindjes (groot of klein)quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Graaf![]()
Je bent lekker bezig hè, met Drenthe beledigen!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik Googelde Hondsrug en zie gewoon een platte vlakte
Wtf nooit gerealiseerd dat het zo op elkaar lijktquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
![]()
Graaf Tel en Telegraaf zijn dan wel weer 2 verschillende dingen.
Ja de kruidnootjes zijn ook al opgevrotenquote:
Maar jouw geest werkt dan ook een stuk normaler dan die van mijquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wtf nooit gerealiseerd dat het zo op elkaar lijkt
Nee joh, geen belediging. Er is niks mis met platte vlaktes. Maar noem het dan geen heuvelsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig hè, met Drenthe beledigen!
Ik kom ook altijd te laat.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de kruidnootjes zijn ook al opgevroten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Nou die kan ik in mijn zak stekenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar jouw geest werkt dan ook een stuk normaler dan die van mij
Heb je een zak?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou die kan ik in mijn zak steken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat anders wel 20 meter de lucht in.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee joh, geen belediging. Er is niks mis met platte vlaktes. Maar noem het dan geen heuvels
Count Count en de Daily Telegraph liggen wat verder uit elkaar inderdaadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wtf nooit gerealiseerd dat het zo op elkaar lijkt
Zulke vrouwen bestaan inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee joh, geen belediging. Er is niks mis met platte vlaktes. Maar noem het dan geen heuvels
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd te laat.Soms moet je er gewoon even in komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
“Lucky that my breasts are small and humble, so you don’t confuse them for mountains“quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zulke vrouwen bestaan inderdaad.
Zo wordt het ook wel heel makkelijk hè.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms moet je er gewoon even in komen
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Lucky that my breasts are small and humble, so you don’t confuse them for mountains“
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |