Volgens de verpakking niet, maar ik denk dat het nog prima kan. Keihard, genoeg suiker, verpakking zit nog dicht, chocola bevat weinig vocht. Ik ga ze binnenkort gewoon proberen, en als het dan niet goed is gooi ik het alsnog wegquote:
Zelf gemaakt ook nogquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het duurde slechts meer dan een uur voordat ik het voor elkaar had.
Mooiquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
En stiekem valt het me reuze mee hoe ik me voel, gaat eigenlijk best lekker
Ik voel een opkomend conflict.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar je het kan kopen wil ik best delenOf ik de koek ook wil delen... lastig, lastig...
Oh ik voel juist een praktische oplossing om de grote onderlinge afstand te overbruggenquote:
Ja deze lag echt achterin de kelderkast. Waren tot maart 2020 goed, ik vond ze in augustus. Weet ik ook niet meer danquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe dan![]()
Chocola moet opgegeten worden Mollie
De gif niet, maar het duurde nogal lang voordat ik door had hoe ik het kon verkleinen zonder er een afbeelding van te maken.quote:
Ja dat is om op te eten niet om weg te gooien.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe dan![]()
Chocola moet opgegeten worden Mollie
Ik had ze dus niet weg moeten gooienquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de verpakking niet, maar ik denk dat het nog prima kan. Keihard, genoeg suiker, verpakking zit nog dicht, chocola bevat weinig vocht. Ik ga ze binnenkort gewoon proberen, en als het dan niet goed is gooi ik het alsnog weg
Ik deel deze opvatting (nog) niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ik voel juist een praktische oplossing om de grote onderlinge afstand te overbruggen
Kneiterzoete dingen worden eerst minder lekker, maar je zal er niet snel ziek van worden of zo. Bij de letters die ik nog heb staan de productiedatum en houdbaarheidsdatum er allebei op: die liggen bijna een jaar uit elkaar. Dan gaat een weekje meer of minder niet zoveel uitmakenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had ze dus niet weg moeten gooien
Zaten wel ook nootjes in, misschien dat dat een verschil nog maakt.
Nou ja, als ik wil delen maar je moet dan twee uur reizen om het in ontvangst te kunnen nemen... da's niet heel praktisch toch? Het is goed bedoeld, heus!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik deel deze opvatting (nog) niet.
Ah oké. Ik ben zo geen expert in houdbaarheidsdataquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Kneiterzoete dingen worden eerst minder lekker, maar je zal er niet snel ziek van worden of zo. Bij de letters die ik nog heb staan de productiedatum en houdbaarheidsdatum er allebei op: die liggen bijna een jaar uit elkaar. Dan gaat een weekje meer of minder niet zoveel uitmaken
Ja maar Mollie, chocola, jij barbaar johquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja deze lag echt achterin de kelderkast. Waren tot maart 2020 goed, ik vond ze in augustus. Weet ik ook niet meer dan
Ahhhh zoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De gif niet, maar het duurde nogal lang voordat ik door had hoe ik het kon verkleinen zonder er een afbeelding van te maken.
Jij weetquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is om op te eten niet om weg te gooien.
Maaaaaaaaaaaaar misschien reis ik voor jou wel het hele land door..quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, als ik wil delen maar je moet dan twee uur reizen om het in ontvangst te kunnen nemen... da's niet heel praktisch toch? Het is goed bedoeld, heus!
Nootjes ook nog eensquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had ze dus niet weg moeten gooien
Zaten wel ook nootjes in, misschien dat dat een verschil nog maakt.
Toen ik er eenmaal uit was bleek het super eenvoudig, en in een minuutje was het klaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhhh zo![]()
Ik heb ook flink zitten hannesen tot het lukte met de mijne en nu verander ik hem maar niet meer
Okéquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Toen ik er eenmaal uit was bleek het super eenvoudig, en in een minuutje was het klaar.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar Mollie, chocola, jij barbaar johDat is ook met schimmel nog lekker
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah oké. Ik ben zo geen expert in houdbaarheidsdata
Oh ja dat is ook zoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaar misschien reis ik voor jou wel het hele land door..
Niet waarschijnlijk, maar het gaat om het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |