Potjeketeltjequote:
En die is goed 😎quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom gewoon de Haags lifestyle
Je kan het altijd uitproberen en dan niet gebruiken.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Het is dat ik zo aan Salvador en Luisa ben gehecht, anders zou ik het bijna uitproberen
Bij een kerstdiner heb ik wel eens truffels van pure chocola met blauwe kaas gehad als een van de gangenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Dave vond chocola met kaas lekker toch? Misschien is schimmelkaas wel de volgende stap
AOIquote:
Je hebt nog niks onder je naamquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Misschien is dat een leuke nieuwe naam.
Dat is waar, maar ik sluit niet uit dat ik in dat proces mijn huidige UI kwijt kan rakenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kan het altijd uitproberen en dan niet gebruiken.
Zie nu pas dat zij dat zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Het is dat ik zo aan Salvador en Luisa ben gehecht, anders zou ik het bijna uitproberen
Ahh ja van die kaasbonbons heb ik wel vaker gehoord. Ik wil wel eens uitproberen hoe dat dan isquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij een kerstdiner heb ik wel eens truffels van pure chocola met blauwe kaas gehad als een van de gangenTwee soorten, elk met een andere kaas erin!
De reacties waren verdeeldIk vond het wel lekker, maar het was best machtig
Oooooh het zijn Salvador en Luisaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Life is full of risks.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik sluit niet uit dat ik in dat proces mijn huidige UI kwijt kan raken
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:55 schreef Em31 het volgende:
Ik open POL weer eens en zie een paar users het goedpraten dat een 17-jarige mensen doodschiet. Het is weer een mooie dag op FOK.
[ afbeelding ]
quote:
Twitter is ook een fijne plek op dat gebied.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:55 schreef Em31 het volgende:
Ik open POL weer eens en zie een paar users het goedpraten dat een 17-jarige mensen doodschiet. Het is weer een mooie dag op FOK.
[ afbeelding ]
quote:
Nee slim johquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooooh het zijn Salvador en Luisa
Ik ben heel dom
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Heldin, afvoerputjes van Fok opzoeken so we don't have to
[..]
Daar ben ik net nog geweest.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:00 schreef Em31 het volgende:
[..]NWS laat ik over aan iemand anders.
Het Wit-Rusland protest topic is nog steeds grotendeels overgenomen door één bepaalde user.quote:
Zeker!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
Interessant..
https://nos.nl/artikel/23(...)is-tegen-stress.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |