SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Dat klinkt niet goed.. Ik had het er ook al over met een vriendin van me, haar familie woont in Florida. Het lijkt er nu nog op dat die de dans ontspringen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:51 schreef Momo het volgende:
Ik ga ook slapen, zit nu nog naar de orkaan Laura beelden te kijken, maar toch moe![]()
40 miles inland overstorming verwacht in een gebied met tienduizenden mensen... en 150 miles/h winds..
Ik was hier al weg denk ik zoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 02:21 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk wel dat ik de late night squad voor nu ga verlaten..
Heb eindelijk m'n UI gefixed.
Heyyy had even gezegd dat je gister op 1 wilde, had het je zo gegeven hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was hier al weg denk ik zo![]()
Echt een top timing, he-le-maal niet moe nu![]()
Haha nee man, dan is de lol er vanafquote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heyyy had even gezegd dat je gister op 1 wilde, had het je zo gegeven hoor
Ah okéquote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee man, dan is de lol er vanafIk zag ineens om 22u dat ik er in de buurt zat en toen ging ik het ook proberen maar dit is helemaal prima zo
Neee wat kinderachtigquote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb wel eens verteld he, over één project, dat ik maar aan het wachten en wachten was op collega's, op antwoorden op mijn vragen, voordat ik verder kon? (Eigenlijk vanaf begin juli).
Vandaag hebben we voortgangsoverleg en ze hebben GISTERAVOND hun antwoorden eindelijk eens doorgegeven. Waardoor de bal nu weer heel sneu bij mij ligt op het moment van overleggen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb wel eens verteld he, over één project, dat ik maar aan het wachten en wachten was op collega's, op antwoorden op mijn vragen, voordat ik verder kon? (Eigenlijk vanaf begin juli).
Vandaag hebben we voortgangsoverleg en ze hebben GISTERAVOND hun antwoorden eindelijk eens doorgegeven. Waardoor de bal nu weer heel sneu bij mij ligt op het moment van overleggen.
Wat voor cursus?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag hele dag cursus, dus waarschijnlijk niet aanwezig hier.
Oh wat fijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
En. Heb je het nog gered op de fiets?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was hier al weg denk ik zo![]()
Echt een top timing, he-le-maal niet moe nu![]()
Vervelende eigenschap is dat héquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh wat fijnJij hebt dus ook die rare eigenschap dat je je werk gewoon goed wilt doen. Had iedereen die maar
Wat een eikels zegquote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
dat is behoorlijk frustrerendquote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
quote:
Tjonge jongequote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En. Heb je het nog gered op de fiets?
Ik heb nu al zin in die van Bolletjequote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:27 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen!
De kruidnootjes liggen alweer bij de Kruidvat
Ze zijn er vroeg bijquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:27 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen!
Mekes hoofd duidelijk welquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in die van BolletjeEn chocola en truffel
![]()
Ik heb van de week mijn laatste paaseitjes naar binnen gewerktquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze zijn er vroeg bijMijn hoofd staat nog helemaal niet naar het Sinterklaasseizoen
Nu alquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:27 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen!
hoeveel krijg je danquote:
Het is al jaren rond deze tijd. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat het vanaf een bepaald weeknummer is, en dat daarom de exacte datum kan verschillen. Maar ik ga standvastig zijn en koop ze voorlopig nietquote:
Ah dat ligt vast? Ik wist dat niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is al jaren rond deze tijd. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat het vanaf een bepaald weeknummer is, en dat daarom de exacte datum kan verschillen. Maar ik ga standvastig zijn en koop ze voorlopig niet
Dat kan met gevulde speculaas of speculaasstroopkoeken een heel ander verhaal zijn
Sommige winkels of winkelketens wijken af, maar het moment dat ze in groten getale in de schappen liggen is wel ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah dat ligt vast? Ik wist dat niet.
Ik ben ook standvastig. Nu niet zo moeilijk, ik heb nog helemaal geen zin in die dingen
Bronquote:next.checkt vroeg het verschillende supermarktketens in Nederland. Daaruit komt een eenduidig beeld naar voren. „Nee hoor”, zegt een woordvoerder van supermarktketen Albert Heijn. „Dat moment is altijd hetzelfde, al jaren.” Jumbo: „Dat is een hardnekkige mythe, maar nee, het klopt niet.” Plus: „Nee.” Spar: „Nee.” Aldi: „Nee.” Lidl: „Nee.”
Bij deze supermarkten verschenen de pepernoten dit jaar op hetzelfde moment in de schappen, namelijk week 36: de eerste week van september. Met uitzondering van Aldi en Lidl, waar de pepernoten in respectievelijk week 38 en week 40 in de verkoop gingen. Voor alle ketens geldt dat dit weeknummer al jaren onveranderd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |