Ik zag hetquote:
quote:
Allemaal op één beschuit?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:03 schreef Arizona het volgende:
Met hagelslag vind ik ook lekker! Maar ook met kaas, jam, roze en witte muisjes (blauwe en witte muisjes ook trouwens), vruchtenhagel, pindakaas, sandwich spread, filet americain, leverpastei...
Dat is in Duitsland?quote:
Ik heb al 15 jaar dezelfde ui....quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nu is iedereen wel echt heel erg aan het veranderen hoor
Daar had ik langer (en een googleactie) dan noodzakelijk voor nodigquote:
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voor gifs specifiek: https://ezgif.com/resize
Hier kan je de gif uit je bestanden uploaden, of via de url als je het op internet vindt. Eenmaal geupload kan het formaat wijzigen. Vul bij beide vakjes 60 in (de max pixel grootte voor Fok! UI's), daarna nog even opslaan en tada, je hebt een geschikte gif als UI.
Een hele kiene reactiequote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
I felt the branches they were looking at meeeee.
Ik zie de posts van niet blauwen altijd als gebieden om in te roeren.quote:
Hahaha heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
Zag dit en moest aan onze Jitsi meets denken
Heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
quote:
Durft dat mens zelf geen voorbeelden uit te beelden omdat ze bang is om lelijk in beeld te komen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
Ik irriteer aan haar geknipper met de te lange wimpers.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:50 schreef Redefine het volgende:
De Karens in de SC zijn wel gelijk getriggered
Oh jee oh jee oh jeequote:
quote:
Doe hem de groeten van onsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben in het cafetaria, wacht op patat
Ik ben dit allemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
Ik hoorde je hier zelfsquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
training is afgerond. Ging wel lekker. Straks nog een afscheidsreceptie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |