Ik vind het echt lekker klinkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is chocolade en aardbeien George, daar kan toch niet veel misgaan.
Tante Sjaan en oom Hans mogen niet meer knuffelen Dave!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is een hij. Voor zover ik weet?
Ik had het over onze eigen @Cyan9quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tante Sjaan en oom Hans mogen niet meer knuffelen Dave!
Die mag ook niet meer knuffelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik had het over onze eigen @:cyan9
Zei de meneer die zijn hele fok profiel heeft aangepastquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het echt lekker klinken
Is ook heerlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:45 schreef Dave het volgende:
Ik heb al aardbeien en chocopasta besteld.
Ook geen virtuele Fok!-hug?quote:
Hè, huh, waarom? Hoe dan?quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zei de meneer die zijn hele fok profiel heeft aangepast
Nee, daar geef ik zelfs geen goedkeuring voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:47 schreef Em31 het volgende:
Rijstwafel met olijfolie en aardbeien ben ik niet zeker van.
Eigenlijk zou iemand dit toch moeten proberen.... Voor het geval datquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:47 schreef Em31 het volgende:
Rijstwafel met olijfolie en aardbeien ben ik niet zeker van.
quote:
Nou, wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand dit toch moeten proberen.... Voor het geval dat
Ik wacht netjes tot de vrijwilliger zich meldt!quote:
Ik zag overigens geen slapende mensen. Dus jij zat er niet tussenquote:
Alfabetisch sta je vooraan, dus van mij mag jequote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wacht netjes tot de vrijwilliger zich meldt!
Wel iemand die wou slapenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag overigens geen slapende mensen. Dus jij zat er niet tussen
Heel erg is wat overdreven, maar hagelslag op een plakje kaas, en dat dan oprollen vind ik wel lekker ja!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
@:Dave (wauw, ik tag je een keer voor wat anders) jij was toch heel erg van de chocolade/kaas combi?
Toch nog ergens uniek inquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag overigens geen slapende mensen. Dus jij zat er niet tussen
Er zijn meerdere rangschikmanieren dan alleen alfabetisch!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Alfabetisch sta je vooraan, dus van mij mag je
We zijn allemaal uniek in de SCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |