Ahhhhhh zoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet nieuw want het was al opgezet toen FOK! zo lastig deed steeds met die persco's, maar daarna is het verder weer vergeten tot een paar dagen terug.
WEOST!!quote:
Ik heb er twee keer gekeken. Eén keer om me aan te melden en één keer om te zien of ik het nog terug kon vindenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhhhhh zo![]()
Geef dan toch maar even de link. Al kan ik niet garanderen dat ik er vaak ga kijken, want vind Discord echt vervelend werken
Je was al binnen!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
Nu al gezeik met DiscordMijn mailadres schijnt niet te bestaan
Nee Discord heb ik altijd gezeik mee. Tyft me eruit en dan kan ik er niet meer opquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:18 schreef Strani het volgende:
@:Aoibhin tussen jouw problemen met Discord, Jitsi en Houseparty is er eigenlijk maar één overeenkomende factor.
Franklinquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:18 schreef usagi414 het volgende:
@:Greys heeft het hier ook wel eens genoemd maar wat is Franklin Brown toch ongelofelijk goed bezig.
Op z`n Facebook had hij van de week een plaatje waarmee hij heel subtiel aangaf klaar te zijn met deze shit.
Volg deze man als je het goed vindt
Begin maar je eigen groepquote:
Je account is er gewoonquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
Nu al gezeik met DiscordMijn mailadres schijnt niet te bestaan
Mocht Fok er echt mee kappen op een moment dan vraag ik Meke wel of ik bij haar Instagram vrienden mag horen en dan zien we wel verderquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee Discord heb ik altijd gezeik mee. Tyft me eruit en dan kan ik er niet meer op
Nou ik kan er niet meer opquote:
Plan van aanpak voor de apocalypse:quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mocht Fok er echt mee kappen op een moment dan vraag ik Meke wel of ik bij haar Instagram vrienden mag horen en dan zien we wel verder
Ik heb van veel ook gewoon het mobiele nummer, dus het komt vast wel goedquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mocht Fok er echt mee kappen op een moment dan vraag ik Meke wel of ik bij haar Instagram vrienden mag horen en dan zien we wel verder
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:23 schreef sportfreak het volgende:
Deze is ook wel geinig, toch een keurige 38e plaats voor Nederland...
Als Fred niet naar Nederland komt, dan komt Nederland wel naar Fredquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
@:Fred_B nog even en je woont straks weer in Nederland!
[ twitter ]
Het annexeren is begonnenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Die grens ligt al sinds 1830 verkeerd!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dus iedere 190 jaar, pikken we een klein stukje van België in.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Die grens ligt al sinds 1830 verkeerd!
Wat zijn we toch sneaky hè, als Nederland.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus iedere 190 jaar, pikken we een klein stukje van België in.
Oeh leuk, veel plezier!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zelf nu met anderen een pubquiz doen. Eighties quiz van Upbeatles. Tot later
Veel plezier!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zelf nu met anderen een pubquiz doen. Eighties quiz van Upbeatles. Tot later
Ik heb daar helaas 1 jaar en 3 maanden van meegekregenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Ik wens je glorie en eer!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Leuk! Veel plezier.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Ze hebben het toch niet door.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zijn we toch sneaky hè, als Nederland.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou wel een video willen zien met het verschil met de 2010s
Dat hele circus om een paar centimeterquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
3j's hadden we het land moeten uit sturen met pek en veren.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van een andere maker maar komt op hetzelfde neer.
Nederland hier 18e. Leuk zo'n overwinning en een tweede plaats maar daar staat een 43e plek van de 3J's tegenover
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb daar helaas 1 jaar en 3 maanden van meegekregen
Oeh ja, goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:33 schreef molloot200 het volgende:
Zo halve finale Slimste Mens. Astrid komt er weer in, mijn favoriet voor de eindwinst
Ah, ja dat is waar natuurijk. Eigenlijk moet er een vanaf 2013 zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nederland hier 18e. Leuk zo'n overwinning en een tweede plaats maar daar staat een 43e plek van de 3J's tegenover
Ergens in de comments staan ook de 3J`squote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Lijstje van slechtste nummers zekerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:40 schreef molloot200 het volgende:
Ik zag vanmiddag een top 10 van de afgelopen jaren van Nederland, daar stond Shalalie boven 3js, Jeangu en Waylon
Hij wilde haar niet wakker makenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ergens in de comments staan ook de 3J`s
[ twitter ]
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:40 schreef molloot200 het volgende:
Ik zag vanmiddag een top 10 van de afgelopen jaren van Nederland, daar stond Shalalie boven 3js, Jeangu en Waylon
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Lijstje van slechtste nummers zeker
Die had in een spoiler gemogenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:33 schreef molloot200 het volgende:
Zo halve finale Slimste Mens. Astrid komt er weer in, mijn favoriet voor de eindwinst
even uitgerekend en vanaf 2013 komt Nederland gemiddeld op plek 12,1. Dat zou in die lijst een zevende plek betekenen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, ja dat is waar natuurijk. Eigenlijk moet er een vanaf 2013 zijn
Gauw alleen hier posten danquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:43 schreef F1gamer het volgende:
Discord en SC tegelijk is nu wel chaos aan het worden
Vanuit deze Nederlandse enclave probeer ik ook geleidelijk steeds meer gebied te veroverenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dat klopt niet helemaal want in 2018 kregen we ook een stukje.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus iedere 190 jaar, pikken we een klein stukje van België in.
Dat lijkt me ook wel de beste manier, hen er gewoon van overtuigen dat het beter is voor hen, prima deal.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal want in 2018 kregen we ook een stukje.
Weliswaar met akkoord van de Belgen, maar toch
https://www.ad.nl/binnenl(...)ps://www.google.com/
Hahaha ja wat dat betreft blijft Trijntje ook heel jammerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
even uitgerekend en vanaf 2013 komt Nederland gemiddeld op plek 12,1. Dat zou in die lijst een zevende plek betekenen.
En als we dan Trijntje ook nog weg laten zou het uitkomen op gemiddeld 8,6 en een derde plaats.
waai waaiquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha ja wat dat betreft blijft Trijntje ook heel jammerVoor de overzichtjes
Lekker toch!?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik druk vaak met een plakje kaas in de hageltjes die zijn achtergebleven op mijn bord en dan snoep ik dat op
Een paar jaar terug is er ook een stuk weiland bij Baarle-Nassau naar België gegaan. Zonder verbinding met de andere enclaves daar, dus dat was nogal merkwaardig.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal want in 2018 kregen we ook een stukje.
Weliswaar met akkoord van de Belgen, maar toch
https://www.ad.nl/binnenl(...)ps://www.google.com/
@Kreatorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat hele circus om een paar centimeter
Ik heb keelpijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik krijg wat meer een "herfstsfeer" vandaag
@Ceequote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat overzichtje van @:Cee met de ESF-inzendingen over storm en dan beginnen met "waai"
Geweldig ditquote:
Dat mag altijdquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
quote:
Wie is er nou blij om ons kwijt te rakenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat mag altijd![]()
Ennn voor iedereen die dat kut vindt en niet nu alvast maatregelen wil treffen maar wel bang is iedereen ooit kwijt te raken. @:Greys en @:Cee runnen de ESF twitter en dan kun je je vast tzt daar melden om weer gekoppeld te wordenWant niks hoeft voor niemand natuurlijk he!
En als je allang blij zou zijn ons kwijt ze zijn: ook goed![]()
Iedere vorm van niet lekker voelen is al not done tegenwoordigquote:
Dat deed ik net nogquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iedere vorm van niet lekker voelen is al not done tegenwoordig. Niezen is een misdaad
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat overzichtje van @:Cee met de ESF-inzendingen over storm en dan beginnen met "waai"
Ik heb de gordijnen net dicht gedaan, was die donkere drabbige lucht zatquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
Nee, maar het is een beetje een herfstig sfeertje nu. En het is zo vroeg donker ineens.
Ik doe alleen niets met instagram behalve mensen volgenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat mag altijd![]()
Ennn voor iedereen die dat kut vindt en niet nu alvast maatregelen wil treffen maar wel bang is iedereen ooit kwijt te raken. @:Greys en @:Cee runnen de ESF twitter en dan kun je je vast tzt daar melden om weer gekoppeld te wordenWant niks hoeft voor niemand natuurlijk he!
En als je allang blij zou zijn ons kwijt ze zijn: ook goed![]()
Ja je wilt het toch inbouwen hequote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie is er nou blij om ons kwijt te raken
Awquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je wilt het toch inbouwen he![]()
Ik zit al schommelhuilend in een hoekje bij het idee alleen al
Jenever?quote:
Van welke Schotse farmaceut?quote:
Zeg, jij probeert wel heel duidelijk voor jouw team te recruterenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
MEN / Touwtrekken 2.0 #17 gaat lekker
Kijk wat een leuk topic!
@:Redefine
@:Molloot200
@:Strani
@:TheFreshPrince
@:Momo
@:Prisha
@:usagi414
@:Meridiaan
@:TheVulture
@:sportfreak
@:skysherrif
@:MMF93
@:SUMMER52
@:nexum
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
Kijk wat een leuk topic!
Tellenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
Kijk wat een leuk topic!
Sorryquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Die had in een spoiler gemogenIk zit nog halverwege het seizoen.
Dat is goed voor je postcount!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
Kijk wat een leuk topic!
Wordt dit de vervanging van deze SC?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
Kijk wat een leuk topic!
De trend is gezet Strani!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt dit de vervanging van deze SC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |