Nee Discord heb ik altijd gezeik mee. Tyft me eruit en dan kan ik er niet meer opquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:18 schreef Strani het volgende:
@:Aoibhin tussen jouw problemen met Discord, Jitsi en Houseparty is er eigenlijk maar één overeenkomende factor.
Franklinquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:18 schreef usagi414 het volgende:
@:Greys heeft het hier ook wel eens genoemd maar wat is Franklin Brown toch ongelofelijk goed bezig.
Op z`n Facebook had hij van de week een plaatje waarmee hij heel subtiel aangaf klaar te zijn met deze shit.
Volg deze man als je het goed vindt
Begin maar je eigen groepquote:
Je account is er gewoonquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
Nu al gezeik met DiscordMijn mailadres schijnt niet te bestaan
Mocht Fok er echt mee kappen op een moment dan vraag ik Meke wel of ik bij haar Instagram vrienden mag horen en dan zien we wel verderquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee Discord heb ik altijd gezeik mee. Tyft me eruit en dan kan ik er niet meer op
Nou ik kan er niet meer opquote:
Plan van aanpak voor de apocalypse:quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mocht Fok er echt mee kappen op een moment dan vraag ik Meke wel of ik bij haar Instagram vrienden mag horen en dan zien we wel verder
Ik heb van veel ook gewoon het mobiele nummer, dus het komt vast wel goedquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mocht Fok er echt mee kappen op een moment dan vraag ik Meke wel of ik bij haar Instagram vrienden mag horen en dan zien we wel verder
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:23 schreef sportfreak het volgende:
Deze is ook wel geinig, toch een keurige 38e plaats voor Nederland...
Als Fred niet naar Nederland komt, dan komt Nederland wel naar Fredquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
@:Fred_B nog even en je woont straks weer in Nederland!
[ twitter ]
Het annexeren is begonnenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Die grens ligt al sinds 1830 verkeerd!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dus iedere 190 jaar, pikken we een klein stukje van België in.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Die grens ligt al sinds 1830 verkeerd!
Wat zijn we toch sneaky hè, als Nederland.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus iedere 190 jaar, pikken we een klein stukje van België in.
Oeh leuk, veel plezier!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zelf nu met anderen een pubquiz doen. Eighties quiz van Upbeatles. Tot later
Veel plezier!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zelf nu met anderen een pubquiz doen. Eighties quiz van Upbeatles. Tot later
Ik heb daar helaas 1 jaar en 3 maanden van meegekregenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Ik wens je glorie en eer!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Leuk! Veel plezier.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Ze hebben het toch niet door.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zijn we toch sneaky hè, als Nederland.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou wel een video willen zien met het verschil met de 2010s
Dat hele circus om een paar centimeterquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
3j's hadden we het land moeten uit sturen met pek en veren.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van een andere maker maar komt op hetzelfde neer.
Nederland hier 18e. Leuk zo'n overwinning en een tweede plaats maar daar staat een 43e plek van de 3J's tegenover
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb daar helaas 1 jaar en 3 maanden van meegekregen
Oeh ja, goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:33 schreef molloot200 het volgende:
Zo halve finale Slimste Mens. Astrid komt er weer in, mijn favoriet voor de eindwinst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |