Ja wat niet, wat niet!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer bij Stranita gedaan
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
Je hebt ook grensoverschrijdend gedrag. Althans, dat vindt mijn vrouw.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]Soms zelfs regionale grenzen of lokale grenzen!
Je hebt ook grensoverschrijdend gedrag. Althans, dat vindt mijn vrouw.
Die grenzen vervagen.quote:
Oja! Maar daar kun je niet zien hoe lang geleden iemand online was?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's lang zegHij zit wel in de Discord maar de afgelopen dagen niet online gezien.
Ja nu niet gaan ontkennen hequote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan óók allemaal niet Em, wat een verschrikking
Ik schrik gewoon een beetje van je nu, dat je dit soort dingen kan denken!
Nee, net even gecheckt en ik kon het niet zien. Ik stuur 'm wel even een berichtje daar, misschien krijgt hij dan een email-notificatie of zo.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja! Maar daar kun je niet zien hoe lang geleden iemand online was?
Zit die wel in de Discord. Nog niet gezien helaas.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's lang zegHij zit wel in de Discord maar de afgelopen dagen niet online gezien.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, net even gecheckt en ik kon het niet zien. Ik stuur 'm wel even een berichtje daar, misschien krijgt hij dan een email-notificatie of zo.
Nou hij staat nu nog op de achtergrond voor als FOK! nog downgaat maar tot een paar dagen geleden zaten we er verder nooit.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe vaak zitten jullie eigenlijk in dat Discord dinges?
Ja dat heb ik net even gechecktquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zit die wel in de Discord. Nog niet gezien helaas.
Zitten ze het stiekem gewoon gezellig te hebben zonder ons Jobi.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik dacht dat het alleen was als Fok moeilijk deed?
Ahhh het is iets nieuws dus. Ik dacht al; lijkt wel populairder dan de SC haastquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou hij staat nu nog op de achtergrond voor als FOK! nog downgaat maar tot een paar dagen geleden zaten we er verder nooit.
Wut een ESF Discordquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik net even gecheckt![]()
En voor iedereen die het gemist heeft; de Discord is niet een of ander exclusief clubje voor awesome mensen, maar voor iedereen die hier meepost en bang is dat FOK! ermee kapt en we elkaar kwijt zijn. Je kunt Strani DMen voor de link.![]()
We hebben jouw toegang bewust afgesneden inderdaadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zitten ze het stiekem gewoon gezellig te hebben zonder ons Jobi.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zitten ze het stiekem gewoon gezellig te hebben zonder ons Jobi.
Populairder dan de SCquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhh het is iets nieuws dus. Ik dacht al; lijkt wel populairder dan de SC haast
Niet nieuw want het was al opgezet toen FOK! zo lastig deed steeds met die persco's, maar daarna is het verder weer vergeten tot een paar dagen terug.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhh het is iets nieuws dus. Ik dacht al; lijkt wel populairder dan de SC haast
Waar is de link?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet nieuw want het was al opgezet toen FOK! zo lastig deed steeds met die persco's, maar daarna is het verder weer vergeten tot een paar dagen terug.
Walgelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hebben jouw toegang bewust afgesneden inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |