We hebben de dag bereikt dat Strani nee zegt tegen een rijstwafel gerechtquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, daar geef ik zelfs geen goedkeuring voor.
Er zijn grenzen ja!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hebben de dag bereikt dat Strani nee zegt tegen een rijstwafel gerecht
Ik vind tante Sjaan anders prima bij @Cyan9 passenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik had het over onze eigen @:cyan9
Ja ik dacht al 'was jij dat nou'quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Heel erg is wat overdreven, maar hagelslag op een plakje kaas, en dat dan oprollen vind ik wel lekker ja!
Landgrenzen?quote:
En doen we daar een bedankt Hans bij. En dan hebben we Hans en Sjaanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind tante Sjaan anders prima bij @:Cyan9 passen
Ik druk vaak met een plakje kaas in de hageltjes die zijn achtergebleven op mijn bord en dan snoep ik dat opquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Heel erg is wat overdreven, maar hagelslag op een plakje kaas, en dat dan oprollen vind ik wel lekker ja!
Aardig van hemquote:
Dus paella en gazpacho op je rijstwafel is geen probleem, maar aardbeien met olijfolie kan echt niet?quote:
Die was sowieso nooit echt veel actief in de SC, maar ben wel benieuwd hoe het met hem gaat jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:54 schreef Em31 het volgende:
Heb ik 'm gemist, of hebben we @:grazz ook al lang niet gezien hier?
Apatjaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn allemaal uniek in de SC
Ik ookquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die was sowieso nooit echt veel actief in de SC, maar ben wel benieuwd hoe het met hem gaat ja
Laatste bezoek 45 dagen, 21 uur geledenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:54 schreef Em31 het volgende:
Heb ik 'm gemist, of hebben we @:grazz ook al lang niet gezien hier?
Allemaal gekquote:
Artsen zonderquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
En doen we daar een bedankt Hans bij. En dan hebben we Hans en Sjaan
Wispelturig noemen we datquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus paella en gazpacho op je rijstwafel is geen probleem, maar aardbeien met olijfolie kan echt niet?
Ja hoop dat alles goed gaatquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die was sowieso nooit echt veel actief in de SC, maar ben wel benieuwd hoe het met hem gaat ja
quote:
Patiënten.quote:
Preciesquote:
Dat kan óók allemaal niet Em, wat een verschrikkingquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus paella en gazpacho op je rijstwafel is geen probleem, maar aardbeien met olijfolie kan echt niet?
Wat heb je nou weer bij Stranita gedaanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]Soms zelfs regionale grenzen of lokale grenzen!
Je hebt ook grensoverschrijdend gedrag. Althans, dat vindt mijn vrouw.
Da's lang zegquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Laatste bezoek 45 dagen, 21 uur geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |