SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Dat hoort toch helemaal niet, bij een auto?quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Coureur deed helemaal niets verkeerd hier
Die was prima. Was bij mijn moeder. Even wat meer doorgesproken voor vakantie naar Zwitserland eind september. Ook even met mijn broer via whatsapp besproken. Zolang Zwitserland geel blijft en je als Nederlander normaal naar binnen kan, gaan we er naartoe.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja goed wel hoorBeetje aan het werken, laatste dingetjes, en lekker muziek aan het luisteren.
Hoe was je avond?
Drukte op het verkeerde knopje 'eject tyres'quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hoort toch helemaal niet, bij een auto?
Het is geen standaardoptie, neequote:Op maandag 24 augustus 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hoort toch helemaal niet, bij een auto?
Klinkt goed! Dus jullie gaan met z'n drieën? Dat zou voor mij geen optie zijn met m'n moeder en broer, gegarandeerd slaande ruziequote:Op maandag 24 augustus 2020 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was prima. Was bij mijn moeder. Even wat meer doorgesproken voor vakantie naar Zwitserland eind september. Ook even met mijn broer via whatsapp besproken. Zolang Zwitserland geel blijft en je als Nederlander normaal naar binnen kan, gaan we er naartoe.
Daarna CL finale gekeken. Mooi dat Bayern gewonnen heeft.
En met wielrennen hoeven ze maar iets te hard tegen de wind in te fietsen en hun tenue scheurt in tweeën.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Wel goed om te zien dat coureurs tegenwoordig echt bijna altijd vrij makkelijk de auto weer uit kunnen stappen! En zo’n Viñales die dan best wel een mooi gecontroleerde val kan maken en ook zo weg kan lopen. Auto’s en pakken zijn echt bizar veilig tegenwoordig, alleen van die freak accidents kunnen alsnog helaas een dodelijke afloop hebben en ook dat wordt gelukkig wel steeds minder
Heen wel, mijn broer zal in principe eerder teruggaan. Dus terug met mijn moeder. En dan ter plekke de caravan en voortent/huisje zoveel mogelijk leeghalen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt goed! Dus jullie gaan met z'n drieën? Dat zou voor mij geen optie zijn met m'n moeder en broer, gegarandeerd slaande ruzie
In dit geval is het geen pure vakantie. Anders was ik wel ergens anders heen gegaan, ben al genoeg in Zwitserland geweest, hoe prachtig het ook is.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoef niet zo nodig naar Zwitserland, noch in een caravan en met mijn broer en moeder op vakantie gaan lijkt me tegenwoordig drie keer niks, maar ik gun je een topvakantie Redefine
Jij ligt in iemand anders zijn bed? Onveilig te wezen?quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
Wie zegt dat ik veilig thuis in bed lig?
Mazzelaarquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heen wel, mijn broer zal in principe eerder teruggaan. Dus terug met mijn moeder. En dan ter plekke de caravan en voortent/huisje zoveel mogelijk leeghalen.
Bij ons gelukkig geen slaande ruzie.
De condooms met hagelslag waren op.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij ligt in iemand anders zijn bed? Onveilig te wezen?
Het is na middernacht, je lijkt me een net mens, dus ik ga daar wel vanuit ja.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
Dan is het inderdaad onveilig.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De condooms met hagelslag waren op.
Welk aspect klopt er niet?quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
Oh sweet summer child.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is na middernacht, je lijkt me een net mens, dus ik ga daar wel vanuit ja.
Doet me denken aan die grap over een moeder die tegen haar tienerdochter zegt 'Als je om elf uur nog niet in bed ligt, kom je meteen naar huis'quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik voel me heel onveilig right now.
Naaahhh, je hoeft alleen maar naar ze te wijzen en ze liggen al op de grond met een sleutelbeenbreuk!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
En met wielrennen hoeven ze maar iets te hard tegen de wind in te fietsen en hun tenue scheurt in tweeën.
Watjes zijn het, stuk voor stukquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Naaahhh, je hoeft alleen maar naar ze te wijzen en ze liggen al op de grond met een sleutelbeenbreuk!
Truste Reddie!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:19 schreef Redefine het volgende:
Maar goed. Ik ga zelf mijn eigen veilige bed op zoeken. Morgen weer werken
Slaapse!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:19 schreef Redefine het volgende:
Maar goed. Ik ga zelf mijn eigen veilige bed op zoeken. Morgen weer werken
Hahaquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waren het maar watjes, dan gingen ze niet zo snel stuk!
Daar zullen ze het dan wel zelf naar gemaakt hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
Ik ben in een liefhebbende bui. Jammer dat alleen de paar mensen die hier 's nachts posten hiervan kunnen profiteren en dat de rest morgen gewoon weer te maken krijgt met de chagrijnige Strani.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar zullen ze het dan wel zelf naar gemaakt hebben.
Overigens lijkt dit me een uitstekend moment om te melden dat ik er morgen overdag waarschijnlijk weinig tot niet ben
Geen idee. Ik snap ook niet waarom sommige teams vier letters mogen gebruiken en Ajax nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:23 schreef Strani het volgende:
Wat ik me nu pas afvraag nou dat ik naar een foto kijk die ik eerder vandaag nam van m'n TV-scherm tijdens de wedstrijd: Waarom zegt het scorebord PAR en niet gewoon PSG?
Ook raar ja. Het is een hele rare wereld.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee. Ik snap ook niet waarom sommige teams vier letters mogen gebruiken en Ajax niet
Waar heb je hem voor het laatst gezien?quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal ook eens met bedje opzoeken.
We leven in een wereld waar gebouwen hoger worden met elke extra verdieping die ze krijgenquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook raar ja. Het is een hele rare wereld.
Truste Lucky!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal ook eens met bedje opzoeken.
En waar guur en onguur in principe hetzelfde betekenen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We leven in een wereld waar gebouwen hoger worden met elke extra verdieping die ze krijgen
Waar een metselaar metselt en een gijzelaar gegijzeld wordtquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
En waar guur en onguur in principe hetzelfde betekenen.
Willen we eigenlijk wel in zo'n wereld leven?quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar een metselaar metselt en een gijzelaar gegijzeld wordt
De meeste molenaars molenen zeldenquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:31 schreef Strani het volgende:
Een rammelaar rammelt niet en wordt ook niet gerammeld. Om het allemaal nog erger te maken.
Of een makelaar zien makelen of gemakeld zien worden?quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En wanneer heb je voor het laatst een kandelaar zien kandelen?
Wandelaars, daar kan je gewoon van op aan!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Of een makelaar zien makelen of gemakeld zien worden?
Het ligt allemaal aan Corona.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook raar ja. Het is een hele rare wereld.
Ah! Zouden er ook 'aars' zijn die zowel onderwerp als leidend voorwerp zijn?quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wandelaars, daar kan je gewoon van op aan!
Of ligt corona aan de rare wereld. Ben het ff kwijtquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dit was volgens mij vóór Corona ook al zo!
Finkers-plug!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Zouden er ook 'aars' zijn die zowel onderwerp als leidend voorwerp zijn?
Ik mis je armen om me heenquote:
Wij gaan van sport naar taalfilosofie, van laag naar hoog. Jij blijft lekker stabiel in het midden hangen.quote:
Aars als lijdend voorwerp is wel denkbaarquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Zouden er ook 'aars' zijn die zowel onderwerp als leidend voorwerp zijn?
Ik zou deze zó graag niet snappen hè.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aars als lijdend voorwerp is wel denkbaar
Rijmelarij van likmevestjequote:Op maandag 24 augustus 2020 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik mis je armen om me heen
Nee ik leef niet in een wereld zonder jou
Ik heb bijna alles geprobeerd
Alles om je te vergeten
Ik lieg als ze me vragen hoe het gaat
Ik lees veel boeken kijk TV
Maar daar verandert ook niets mee
Ik voel nog steeds
Verlang nog steeds
Ik denk nog steeds
En steeds alleen aan jou
Ik merk het ja!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Finkers-plug!
Martelaar en gijzelaar noemt hij als voorbeelden
Tim, ik weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik mis je armen om me heen
Nee ik leef niet in een wereld zonder jou
Ik heb bijna alles geprobeerd
Alles om je te vergeten
Ik lieg als ze me vragen hoe het gaat
Ik lees veel boeken kijk TV
Maar daar verandert ook niets mee
Ik voel nog steeds
Verlang nog steeds
Ik denk nog steeds
En steeds alleen aan jou
Maar qua metrum past het perfect achter 'Ik kan dit niveau niet aan'quote:
Ik, hopelijkquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk het ja!
Een martelaar en een gijzelaar zitten samen in een kelder. Wie overleeft?
Je mag het ook zeggen met een uitjequote:Op maandag 24 augustus 2020 00:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tim, ik weet niet wat ik moet zeggen.
Scheelt dat Borsato geen hoge eisen stelt aan z'n metrumquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar qua metrum past het perfect achter 'Ik kan dit niveau niet aan'
Als ik genoeg drankjes metrum drink doe ik dat ook nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Scheelt dat Borsato geen hoge eisen stelt aan z'n metrum
quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik, hopelijk
[..]
Je mag het ook zeggen met een uitje
Heerlijk! Dank je wel, honnepon!quote:
Alles voor jou, schattebout!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heerlijk! Dank je wel, honnepon!
Oooh wat zeg je dat toch lief, spritsje!quote:
Moet jij zeggen pluizenbolletje van me!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oooh wat zeg je dat toch lief, spritsje!
Soesje, je laat me blóóóózen!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen pluizenbolletje van me!
quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik genoeg drankjes metrum drink doe ik dat ook niet
Stom!quote:Op maandag 24 augustus 2020 07:24 schreef Redefine het volgende:
MorgenGisteravond had ik nog net een stortbui gemist. Nu zat ik er op de fiets naar het station middenin
Gelukkig stond ie op dezelfde plek als altijd.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst gezien?
Ik kon moeilijk uit slaap komen vanmorgenquote:Op maandag 24 augustus 2020 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kon moeilijk in slaap komen vannacht.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk uit slaap komen vanmorgen elke morgen
Ik ben ook nog niet wakker.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kon moeilijk uit slaap komen vanmorgen
Ik ookquote:Op maandag 24 augustus 2020 08:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kon moeilijk uit slaap komen vanmorgen
Het is nooit te vroeg voor een MF-topicquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:01 schreef Cyan9 het volgende:
Het is veel te vroeg voor een nieuw Melodifestivalen topic, maar de acht artiesten die om een plaatsje gaan strijden in P4 Nästa 2020 zijn inmiddels wel bekend gemaakt:
1. Agnes Rehn – “Goodbye”
2. Alicia Jern – “Friendzone”
3. Amskøld – “Standby”
4. Hilde & Erik – “Som det är”
5. Julia Alfrida – “Dark doom”
6. Nina Bring – “Nära”
7. Northlight – “Equally different”
8. Sanna ft. Re:Bond – “Aldrig det”
De namen zeggen mij niks.
Ook even hier: ESF / [2020-2021] De eerste geruchten & nieuwtjes #3
Oeh die ga ik meemakenquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:52 schreef molloot200 het volgende:
Oeh volgende topic is nummer 1111 trouwens
Hoe was het? Leuke mensen ontmoet?quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:10 schreef koffieleuk het volgende:
Goeiemorgen
Algemene introductie is afgelopen, nu nog drie dagen livestreams volgen
Druk, maar dan van het goeie soort! Het is wel een redelijk hecht groepje, dus waarschijnlijk dat we ook nog blijven afspreken en zo.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoe was het? Leuke mensen ontmoet?
Ik sliep alquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:08 schreef molloot200 het volgende: [..]
Wacht maar tot GeorgeM weer met haar moederlijke adviezen langskomt
Jaaa ik had hem vanochtend meteen al geluisterdquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:17 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke de Trust Nobody podcast voor het nieuwe seizoen staat online!!!
Wel als je zo'n mooie wil als ik vorig jaar in elkaar heb gezet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor een MF-topic
Ah, mooi, dan kruip ik terug mijn bed in.quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, mooi, dan kruip ik terug mijn bed in.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah dat is fijn. Is het in Enschede zo dat je wel al bij mensen van je eigen studie zit of werd je gewoon random ingedeeld met allemaal mensen van verschillende studies?quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Druk, maar dan van het goeie soort! Het is wel een redelijk hecht groepje, dus waarschijnlijk dat we ook nog blijven afspreken en zo.
Ja gelijk ook weer 1,5 uur terwijl er nog geen kandidaat bekend isquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa ik had hem vanochtend meteen al geluisterd
Wel allemaal verschillende studies, maar dezelfde faculteitquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah dat is fijn. Is het in Enschede zo dat je wel al bij mensen van je eigen studie zit of werd je gewoon random ingedeeld met allemaal mensen van verschillende studies?
Aha. Het is sowieso wel fijn dat je wel contacten hebt gelegdquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel allemaal verschillende studies, maar dezelfde faculteit
Wel 1 iemand van dezelfde studie hoor! Studie is ook niet zo heel groot, dus dan ken je iedereen ook wel weer sneller. Maar het helpt niet mee dat bijna alles nu voorlopig digitaal isquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aha. Het is sowieso wel fijn dat je wel contacten hebt gelegd. Maar dus helemaal niemand van dezelfde studie erin lijkt me ook wel vervelend voor als je dan naar de studie gaat dat je dan nog niemand kent
Maar goed dat is ook wat ik gewend ben dus daar ben ik op ingesteld nu
Haha jaquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja gelijk ook weer 1,5 uur terwijl er nog geen kandidaat bekend is
Ja dat alles online lijkt me ook wel stomquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel 1 iemand van dezelfde studie hoor! Studie is ook niet zo heel groot, dus dan ken je iedereen ook wel weer sneller. Maar het helpt niet mee dat bijna alles nu voorlopig digitaal is
Ja dat is precies wat er zo fijn is aan die podcast. Alles lekker luchtig en niet al te serieus, maar toch ook wel een iets serieuzere kant (dat is dan met name Nellekequote:Op maandag 24 augustus 2020 11:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha jaSowieso weer lekker slap geouwehoer
![]()
Had je gistermiddag iets paars aan en was je in het centrum? Zag een clubje mensen met paarse truien en studentikoze blikken toen ik even in Enschede wasquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:10 schreef koffieleuk het volgende:
Goeiemorgen
Algemene introductie is afgelopen, nu nog drie dagen livestreams volgen
Studentikoos = volledig van het padje?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had je gistermiddag iets paars aan en was je in het centrum? Zag een clubje mensen met paarse truien en studentikoze blikken toen ik even in Enschede was
Wat een beeld heb je van onsquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Studentikoos = volledig van het padje?
Nee en neequote:Op maandag 24 augustus 2020 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had je gistermiddag iets paars aan en was je in het centrum? Zag een clubje mensen met paarse truien en studentikoze blikken toen ik even in Enschede was
Wat was jij dan? Pre-master?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:49 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee en nee
Matchende outfits tijdens de introductie duidt meestal op eerstejaars bachelors
Master.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:52 schreef molloot200 het volgende:
Ik liep twee jaar geleden in een knaloranje t-shirt door Nijmegen te banjeren
Mijn werkdag zit er alweer op, zo fijn om de week met een halve werkdag te beginnenquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet straks nog naar kantoor voor een overleg, maar totaal geen zin in.
Gelukkig maar, had het niet leuk voor je gevonden als je een paarse trui aan had gemoeten want paars staat vrijwel niemand!quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:49 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee en nee
Matchende outfits tijdens de introductie duidt meestal op eerstejaars bachelors
Bleek, vermoeid en toch nog proberen enthousiast over te komenquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Studentikoos = volledig van het padje?
Ik was heel tactisch naar de supermarkt. Maar fok was weer down dusquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:34 schreef Strani het volgende:
Goh dat was weer een héél zwaar half uurtje. Ik denk dat de website aangevallen werd, aan de DDoS browser check te zien.
Ahh, dat kan. Ik vond de site al traaaag daarvoorquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:34 schreef Strani het volgende:
Goh dat was weer een héél zwaar half uurtje. Ik denk dat de website aangevallen werd, aan de DDoS browser check te zien.
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was heel tactisch naar de supermarkt. Maar fok was weer down dus?
Mijn dispuutskleuren warenquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn werkdag zit er alweer op, zo fijn om de week met een halve werkdag te beginnen
Was wel een beetje vreemd, ik werkte vandaag voor het eerst sinds tijden weer alleen thuis. Normaal werkt mijn vriend wel thuis en/of was mijn dochter thuis maar nu was ik gewoon alleen![]()
Sterkte met je overleg!
[..]
Gelukkig maar, had het niet leuk voor je gevonden als je een paarse trui aan had gemoeten want paars staat vrijwel niemand!
[..]
Bleek, vermoeid en toch nog proberen enthousiast over te komen
Edit: ik had Strani willen quoten:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker 80ies![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Nou is alles weer goed Mekie, alles is weer okay.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh, dat kan. Ik vond de site al traaaag daarvoor
Gelukkig! Mooi in mijn pauzequote:Op maandag 24 augustus 2020 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou is alles weer goed Mekie, alles is weer okay.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn dispuutskleuren warenOMG Meke....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker 80ies![]()
Wil je er over praten? Of heb je het inmiddels een plekje kunnen geven?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Nouuu sinds ik niet meer wekelijks in gele trui en paarse broek naar de borrel hoef gaat het inderdaad wel iets beter met mequote:Op maandag 24 augustus 2020 12:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
OMG Meke....
Wil je er over praten? Of heb je het inmiddels een plekje kunnen geven?
Ik heb moeite met jouw verledenquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu sinds ik niet meer wekelijks in gele trui en paarse broek naar de borrel hoef gaat het inderdaad wel iets beter met me
Ik begrijp steeds beter waarom studenten relatief veel alcohol nuttigenquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu sinds ik niet meer wekelijks in gele trui en paarse broek naar de borrel hoef gaat het inderdaad wel iets beter met me
quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik begrijp steeds beter waarom studenten relatief veel alcohol nuttigen
Het is een vicieuze cirkel...quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:01 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
De vraag is alleen waar het begint. Zou iemand nuchter die kleuren verzinnen?
Zo lekker concreet en haalbaar ook allemaalquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Het meesterplan van Trump de komende vier jaar!
In ieder geval iets uitgebreider dan het vodje van de PVV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja wie niet, in deze wereld?quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:04 schreef Arizona het volgende:
Ik keek op Twitter en de waanzingekkies zijn nu een hetze begonnen tegen Jaap van Dissel![]()
Hij is een pedo en hij heeft peuters vermoord en staat op een zwarte lijst.
Ik denk dat hij in gele en paarse dispuutkleding moest lopen. Dus wie kan het hem kwalijk nemenquote:
Zoiets kan een mens inderdaad levenslang ontoerekeningsvatbaar makenquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in gele en paarse dispuutkleding moest lopen. Dus wie kan het hem kwalijk nemen
En iedereen maar haten op Jaapquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets kan een mens inderdaad levenslang ontoerekeningsvatbaar maken
Meh, hoeft nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Nog fans van Guus aanwezig hier?
[ facebook ]
Ik krijg gewoon soms een beetje medelijden met die mensen, dat ze dit soort dingen geloven.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:04 schreef Arizona het volgende:
Ik keek op Twitter en de waanzingekkies zijn nu een hetze begonnen tegen Jaap van Dissel![]()
Hij is een pedo en hij heeft peuters vermoord en staat op een zwarte lijst.
Wel gecombineerd met Eftelingmuziek, hebben ze eerder ook al een keer gedaan met Tiësto, die vond ik nog best aardig geslaagd (zij het niet voor elke omstandigheid, maar kan prima op een zomeravond of zo):quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meh, hoeft niet
Toen wij in de Efteling waren hadden ze gewoon een show met Eftelingliedjes, dat vond ik heel leuk
Precies. Al 35 jaar worden onschuldige studenten naar binnen geloktquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in gele en paarse dispuutkleding moest lopen. Dus wie kan het hem kwalijk nemen
Heksnkaas met stokbrood?quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga boodschappen doen, moet iemand nog wat?
Oo dit vind ik wel mooi! Maar wel méér voor een avond inderdaad, waarop er veel jongeren zijn, denk dat kinderen toch liever "gewoon" de Eftelingmuziek horen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel gecombineerd met Eftelingmuziek, hebben ze eerder ook al een keer gedaan met Tiësto, die vond ik nog best aardig geslaagd (zij het niet voor elke omstandigheid, maar kan prima op een zomeravond of zo):
Guus Meeuwis is wel weer een heel lokale (als in Nederlandse) bekendheid, dat vind ik dan weer minder passen
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies. Al 35 jaar worden onschuldige studenten naar binnen gelokt![]()
De kleuren van de vereniging zijnbordeauxrood en goud
Oe lekker, voor mij ook! Die heksnkaas met tomaat is ook goed!quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Meke op 24-08-2020 14:06:03 ]Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Veel plezier daarmeequote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:30 schreef Meke het volgende:
Bovendien heb je hem ook gequote @:Cyan9 dus heeft verwijderen ook geen zin meer
Preciesquote:
Ja hallo is zelfgemaakt hoorquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:47 schreef Arizona het volgende:
@:Meke NEEEEE
Niet alleen de kleur, ook het model is gewoon echt verschrikkelijk![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:27 schreef Meke het volgende:
Ik haal hem zo weer weg, maar kijk nou wat een plaatje @:Arizona
Ik ben nu blindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:27 schreef Meke het volgende:
Ik haal hem zo weer weg, maar kijk nou wat een plaatje @:Arizona
Wat is dit voor jaren 80 trainingspak dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit kan niet!
quote:
Haha ja sorry menseh!quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat is dit voor jaren 80 trainingspak dan?
Nee, dit kan niet!
De klootzakken!!quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:20 schreef ijs_beer het volgende:
Hé, Whats love gotta do with it op de radio. Leuk.![]()
Wacht. Dat gaat anders.![]()
Het is een remix.![]()
![]()
Blijven ze dan ook nergens vanaf.
Niets is meer heiligquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:20 schreef ijs_beer het volgende:
Hé, Whats love gotta do with it op de radio. Leuk.![]()
Wacht. Dat gaat anders.![]()
Het is een remix.![]()
![]()
Blijven ze dan ook nergens vanaf.
Dat was al een prima liedjequote:Op maandag 24 augustus 2020 14:32 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben Alane van Wes ook al in een nieuw jasje gestoken
Goedemiddag trouwens
quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was al een prima liedjeNet als Awa Awa trouwens.
Luilak hang je jas opquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:32 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens
Ja, die hoorden we op vakantie ook heel veelquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:32 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens
Overleg weer overleefd. Nu nog eventjes wat werken, voordat ik weer richting huis tuf.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn werkdag zit er alweer op, zo fijn om de week met een halve werkdag te beginnen
Was wel een beetje vreemd, ik werkte vandaag voor het eerst sinds tijden weer alleen thuis. Normaal werkt mijn vriend wel thuis en/of was mijn dochter thuis maar nu was ik gewoon alleen![]()
Sterkte met je overleg!
[..]
Gelukkig maar, had het niet leuk voor je gevonden als je een paarse trui aan had gemoeten want paars staat vrijwel niemand!
[..]
Bleek, vermoeid en toch nog proberen enthousiast over te komen
Edit: ik had Strani willen quoten:
[..]
quote:
quote:
En Fok was dood maar is weer gereanimeerd.quote:
Test 123quote:Op maandag 24 augustus 2020 16:45 schreef koffieleuk het volgende:
@:Arizona ik denk dat het reanimeren nog bezig is, quoten werkt niet
...laat maarquote:Op maandag 24 augustus 2020 16:45 schreef koffieleuk het volgende:
@:Arizona ik denk dat het reanimeren nog bezig is, quoten werkt niet
DDOS aanval.quote:
Strict noodzakelijk mag nog wel en dit lijkt me strict noodzakelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:09 schreef Arizona het volgende:
@:Strani we mogen je niet meer bezoeken, heel Spanje is nu oranje
Ja soms tussendoor wel weer even.quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:00 schreef molloot200 het volgende:
Fok was echt lang dood of niet? Echt nog voordat ik naar m'n bijbaan ging was ie dood, en na dat ik terugkwam nog steeds (of alweer)
Haha, ik vind haar ook verschrikkelijkquote:
Dan moet je tien dagen op een zolderkamer blijven. Het zal je maar overkomen als FOK’erquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:39 schreef Strani het volgende:
Als ik nou naar Nederland kom dan zal ik dus denk ik in quarantaine moeten? Daar gaan al m'n plannen!
Ja maar wie leent me een zolderkamer!?quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan moet je tien dagen op een zolderkamer blijven. Het zal je maar overkomen als FOK’er
Ik zou liever geen hoestende en proestende Spanjool op mijn zolder willenquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wie leent me een zolderkamer!?
Je kan je desnoods altijd nog settelen onder een brugquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wie leent me een zolderkamer!?
Ja!quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:39 schreef Strani het volgende:
Als ik nou naar Nederland kom dan zal ik dus denk ik in quarantaine moeten? Daar gaan al m'n plannen!
Reden genoeg om jou nooit een ban te geven.quote:Op maandag 24 augustus 2020 19:49 schreef Em31 het volgende:
Als ik ooit een ban krijg plan ik een DDOS-aanval tijdens de puntentelling van de finale.
Sander Schimmelpenninck stopt, dus onder de streep blijft de balans gelijkquote:Op maandag 24 augustus 2020 19:54 schreef Cyan9 het volgende:
Jort Kelder gaat Op1 doen. Ik keek al niet, maar nu al helemaal niet meer.
Preciesquote:Op maandag 24 augustus 2020 19:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Reden genoeg om jou nooit een ban te geven.
Sterker nog, ik denk dat die Sander nog erger is.quote:Op maandag 24 augustus 2020 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Sander Schimmelpenninck stopt, dus onder de streep blijft de balans gelijk
Maar je had wel een punt natuurlijkquote:Op maandag 24 augustus 2020 20:26 schreef Arizona het volgende:
Wat irritant, dan weer werkt het forum wel, dan weer niet.
Maar ik wilde jullie nog wel zeggen, dat ljwioreawnn....2@#...
(en weer in storing)
Onmogelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2020 20:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat die Sander nog erger is.
Ja, het is een fotofinish, maar Sander heeft de langste tenen van Nederlandquote:
Hahaha ja erg he. Het is net mandarijnen eten, dat je per partje toch blijft hopen dat het niet zuur isquote:Op maandag 24 augustus 2020 20:26 schreef Arizona het volgende:
Wat irritant, dan weer werkt het forum wel, dan weer niet.
Maar ik wilde jullie nog wel zeggen, dat ljwioreawnn....2@#...
(en weer in storing)
Mja die is wel Twentsquote:Op maandag 24 augustus 2020 20:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is een fotofinish, maar Sander heeft de langste tenen van Nederland
Dat is wat Danny zei in FB.quote:
Ik vind van die droge partjes erger dan zurequote:Op maandag 24 augustus 2020 20:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha ja erg he. Het is net mandarijnen eten, dat je per partje toch blijft hopen dat het niet zuur is
Je naam.quote:Op maandag 24 augustus 2020 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind van die droge partjes erger dan zure
quote:
F_B is dan toch net iets subtielerquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Opmerkelijke verandering inderdaad ij_b
quote:Op maandag 24 augustus 2020 19:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja!
Dan mag je helemaal niet ergens gaan koffiedrinken
quote:Op maandag 24 augustus 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
Gaat onze verrassingsmeet in Spanje dan ook niet door?
Dank je wel, bokkenpootjequote:
That's how sharp I am. Maar dat wist je toch al wel, Haperende_Typmachine?quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]Nickchange gedaan
Ik was benieuwd hoe lang het zou duren voor iemand het zou merken. Nou, dat is verdomd snel het geval
Lekker kort zo, Harige_Tuimelaar!quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]Nickchange gedaan
Ik was benieuwd hoe lang het zou duren voor iemand het zou merken. Nou, dat is verdomd snel het geval
Het zit hem in die klauwen natuurlijk. Voordeel van een ijs_beer zijnquote:
Jezusquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]Nickchange gedaan
Ik vind het primaquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus
In mijn werk staat HT voor Half Time dus voor mij ben jij voortaan Half Time.
Gheghe. Harige tuimelaar.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lekker kort zo, Harige_Tuimelaar!
Dat is ook een beetje aan jou hè? Jij zou mijn naam subtiel op je werk kunnen introduceren.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het primaIn mijn werk gaat het nooit over Strani
Niet?quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het primaIn mijn werk gaat het nooit over Strani
Ik zou als suggestie willen geven dat de koffie-automaat mijn naam zou kunnen dragen voortaan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje aan jou hè? Jij zou mijn naam subtiel op je werk kunnen introduceren.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet?
Wij hebben het vaak over Strategische Typografie Redundant Aanpassen Naar Input, maar goed ieder vakgebied heeft natuurlijk z'n quirks.
Huilende tuinkabouter vind ik nou geen verbeteringquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]Nickchange gedaan
Lijkt me niet toepasselijk, daarvoor scheld ik te veel op die automaatquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou als suggestie willen geven dat de koffie-automaat mijn naam zou kunnen dragen voortaan.
Oh nee dan beter nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me niet toepasselijk, daarvoor scheld ik te veel op die automaat
Wij hebben een Strani seal of approval.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje aan jou hè? Jij zou mijn naam subtiel op je werk kunnen introduceren.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij hebben een Strani seal of approval.
Het is niet echt Cee, je droomt. Straks word je wakker en is alles weer normaalquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef Cee het volgende:
Wat is er met Tawaii Him gebeurd, ik kan toch helemaal niet met veranderingen omgaan.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
Stralinistisch bewind van het managementeam, daar bij H_T op kantoor.
En ik maar puzzelen of ik een logische draai kon geven aan ustraniumertsquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
En ik maar puzzelen of ik een logische draai kon geven aan ustraniumerts
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
En ik maar puzzelen of ik een logische draai kon geven aan ustraniumerts
Staat H_T voor Herr Trump.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
Je gaat anders heel goed om met Arizona en TheFreshPrincequote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef Cee het volgende:
Wat is er met Tawaii Him gebeurd, ik kan toch helemaal niet met veranderingen omgaan.
Jouw naam herkennen we uit duizenden Starni.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
Ik beloof hierbij aan alle mensen die niet met verandering om kunnen gaan dat ik mijn username nooit zal veranderen.
Ik nodig mensen uit om zich bij deze belofte aan te sluiten zodat iedereen straks nog enigszins rustig naar bed kan gaan.
Hatee.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Je gaat anders heel goed om met Arizona en TheFreshPrince
Voor al uw satéquote:
Hat. Als verbastering van Hadjememaar.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:30 schreef Cee het volgende:
Maar ik zie eerder die _ als lege plek waar een letter moet, dus het kan HIT of HET of HUT of, de ongetwijfeld de voorkeur hebbende HOT zijn.
In Vlaanderen spreken ze de H op zijn Frans uit als ‘hasj’ trouwens.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:32 schreef H_T het volgende:
Ik heb Hatee nog wel even overwogen als optie, maar H_T leek me beter
Moet je wel nog even je UI aanpassen. Een andere tijger er in. Of een andere cornflakes.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:33 schreef H_T het volgende:
Oh, en niemand over mijn nickchange aan Jobi vertellen he! Dan kunnen we later ontdekken wanneer zij erachter komt
Mwah, dat valt dan meer op. Ik denk dat ze het dan snel door heeftquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je wel nog even je UI aanpassen. Een andere tijger er in. Of een andere cornflakes.
Neem dan de UI van Haags_Kwartiertjequote:Op maandag 24 augustus 2020 21:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Mwah, dat valt dan meer op. Ik denk dat ze het dan snel door heeft
Hasjthee hoeft voor mij nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Vlaanderen spreken ze de H op zijn Frans uit als ‘hasj’ trouwens.
Het kan nog steeds, tegen een kleine vergoeding. Dus als je toch liever M16 wil zijn dan kan dat (misschien, want de nick moet niet al bezet zijn)quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:35 schreef Em31 het volgende:
Wist niet dat je je naam nog kon veranderen.
Haags_Tienminutentjequote:Op maandag 24 augustus 2020 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neem dan de UI van Haags_Kwartiertje
Ik zou geen redenen kunnen bedenken waarom ik ooit in de toekomst mijn username zou herdefiniëren. Dus mensen kunnen gerust gaan slapen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
Ik beloof hierbij aan alle mensen die niet met verandering om kunnen gaan dat ik mijn username nooit zal veranderen.
Ik nodig mensen uit om zich bij deze belofte aan te sluiten zodat iedereen straks nog enigszins rustig naar bed kan gaan.
Tuigquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mensen die hun username aanpassen
Ik zou niet weten waarom ik mijn legendarische username zou veranderen!quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
Ik weet niet eens meer hoe jij voorheen heette! Zo snel wen je wel aan de nieuwe namenquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mensen die hun username aanpassen
Jezus heftig man! Alleen had je je UI mee moeten veranderen om incognito te blijvenquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]Nickchange gedaan
Ik heb m'n naam wel eens op Discord veranderd naar Lime, was niet zo'n succes.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
C9 ? Ben jij het?
En is Greys er nog wel? Of heet ze nu Airfryer?
@Incognitoquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Jezus heftig man! Alleen had je je UI mee moeten veranderen om incognito te blijven
Het went vanzelf Magenta5!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |