Hatee.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Je gaat anders heel goed om met Arizona en TheFreshPrince
Voor al uw satéquote:
Hat. Als verbastering van Hadjememaar.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:30 schreef Cee het volgende:
Maar ik zie eerder die _ als lege plek waar een letter moet, dus het kan HIT of HET of HUT of, de ongetwijfeld de voorkeur hebbende HOT zijn.
In Vlaanderen spreken ze de H op zijn Frans uit als ‘hasj’ trouwens.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:32 schreef H_T het volgende:
Ik heb Hatee nog wel even overwogen als optie, maar H_T leek me beter
Moet je wel nog even je UI aanpassen. Een andere tijger er in. Of een andere cornflakes.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:33 schreef H_T het volgende:
Oh, en niemand over mijn nickchange aan Jobi vertellen he! Dan kunnen we later ontdekken wanneer zij erachter komt
Mwah, dat valt dan meer op. Ik denk dat ze het dan snel door heeftquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je wel nog even je UI aanpassen. Een andere tijger er in. Of een andere cornflakes.
Neem dan de UI van Haags_Kwartiertjequote:Op maandag 24 augustus 2020 21:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Mwah, dat valt dan meer op. Ik denk dat ze het dan snel door heeft
Hasjthee hoeft voor mij nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Vlaanderen spreken ze de H op zijn Frans uit als ‘hasj’ trouwens.
Het kan nog steeds, tegen een kleine vergoeding. Dus als je toch liever M16 wil zijn dan kan dat (misschien, want de nick moet niet al bezet zijn)quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:35 schreef Em31 het volgende:
Wist niet dat je je naam nog kon veranderen.
Haags_Tienminutentjequote:Op maandag 24 augustus 2020 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neem dan de UI van Haags_Kwartiertje
Ik zou geen redenen kunnen bedenken waarom ik ooit in de toekomst mijn username zou herdefiniėren. Dus mensen kunnen gerust gaan slapen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
Ik beloof hierbij aan alle mensen die niet met verandering om kunnen gaan dat ik mijn username nooit zal veranderen.
Ik nodig mensen uit om zich bij deze belofte aan te sluiten zodat iedereen straks nog enigszins rustig naar bed kan gaan.
Tuigquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mensen die hun username aanpassen
Ik zou niet weten waarom ik mijn legendarische username zou veranderen!quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
Ik beloof hierbij aan alle mensen die niet met verandering om kunnen gaan dat ik mijn username nooit zal veranderen.
Ik nodig mensen uit om zich bij deze belofte aan te sluiten zodat iedereen straks nog enigszins rustig naar bed kan gaan.
Ik weet niet eens meer hoe jij voorheen heette! Zo snel wen je wel aan de nieuwe namenquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mensen die hun username aanpassen
Jezus heftig man! Alleen had je je UI mee moeten veranderen om incognito te blijvenquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]Nickchange gedaan
Ik was benieuwd hoe lang het zou duren voor iemand het zou merken. Nou, dat is verdomd snel het geval
Ik heb m'n naam wel eens op Discord veranderd naar Lime, was niet zo'n succes.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
C9 ? Ben jij het?
En is Greys er nog wel? Of heet ze nu Airfryer?
@Incognitoquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Jezus heftig man! Alleen had je je UI mee moeten veranderen om incognito te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |