Het zit hem in die klauwen natuurlijk. Voordeel van een ijs_beer zijnquote:
Jezusquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]Nickchange gedaan
Ik was benieuwd hoe lang het zou duren voor iemand het zou merken. Nou, dat is verdomd snel het geval
Ik vind het primaquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus
In mijn werk staat HT voor Half Time dus voor mij ben jij voortaan Half Time.
Gheghe. Harige tuimelaar.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lekker kort zo, Harige_Tuimelaar!
Dat is ook een beetje aan jou hè? Jij zou mijn naam subtiel op je werk kunnen introduceren.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het primaIn mijn werk gaat het nooit over Strani
Niet?quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het primaIn mijn werk gaat het nooit over Strani
Ik zou als suggestie willen geven dat de koffie-automaat mijn naam zou kunnen dragen voortaan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje aan jou hè? Jij zou mijn naam subtiel op je werk kunnen introduceren.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet?
Wij hebben het vaak over Strategische Typografie Redundant Aanpassen Naar Input, maar goed ieder vakgebied heeft natuurlijk z'n quirks.
Huilende tuinkabouter vind ik nou geen verbeteringquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]Nickchange gedaan
Ik was benieuwd hoe lang het zou duren voor iemand het zou merken. Nou, dat is verdomd snel het geval
Lijkt me niet toepasselijk, daarvoor scheld ik te veel op die automaatquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou als suggestie willen geven dat de koffie-automaat mijn naam zou kunnen dragen voortaan.
Oh nee dan beter nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me niet toepasselijk, daarvoor scheld ik te veel op die automaat
Wij hebben een Strani seal of approval.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje aan jou hè? Jij zou mijn naam subtiel op je werk kunnen introduceren.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij hebben een Strani seal of approval.
Het is niet echt Cee, je droomt. Straks word je wakker en is alles weer normaalquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef Cee het volgende:
Wat is er met Tawaii Him gebeurd, ik kan toch helemaal niet met veranderingen omgaan.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
Stralinistisch bewind van het managementeam, daar bij H_T op kantoor.
En ik maar puzzelen of ik een logische draai kon geven aan ustraniumertsquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
En ik maar puzzelen of ik een logische draai kon geven aan ustraniumerts
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
En ik maar puzzelen of ik een logische draai kon geven aan ustraniumerts
Staat H_T voor Herr Trump.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
Je gaat anders heel goed om met Arizona en TheFreshPrincequote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef Cee het volgende:
Wat is er met Tawaii Him gebeurd, ik kan toch helemaal niet met veranderingen omgaan.
Jouw naam herkennen we uit duizenden Starni.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
Ik beloof hierbij aan alle mensen die niet met verandering om kunnen gaan dat ik mijn username nooit zal veranderen.
Ik nodig mensen uit om zich bij deze belofte aan te sluiten zodat iedereen straks nog enigszins rustig naar bed kan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |