DDOS aanval.quote:
Strict noodzakelijk mag nog wel en dit lijkt me strict noodzakelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:09 schreef Arizona het volgende:
@:Strani we mogen je niet meer bezoeken, heel Spanje is nu oranje
Ja soms tussendoor wel weer even.quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:00 schreef molloot200 het volgende:
Fok was echt lang dood of niet? Echt nog voordat ik naar m'n bijbaan ging was ie dood, en na dat ik terugkwam nog steeds (of alweer)
Haha, ik vind haar ook verschrikkelijkquote:
Dan moet je tien dagen op een zolderkamer blijven. Het zal je maar overkomen als FOK’erquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:39 schreef Strani het volgende:
Als ik nou naar Nederland kom dan zal ik dus denk ik in quarantaine moeten? Daar gaan al m'n plannen!
Ja maar wie leent me een zolderkamer!?quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan moet je tien dagen op een zolderkamer blijven. Het zal je maar overkomen als FOK’er
Ik zou liever geen hoestende en proestende Spanjool op mijn zolder willenquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wie leent me een zolderkamer!?
Je kan je desnoods altijd nog settelen onder een brugquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wie leent me een zolderkamer!?
Ja!quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:39 schreef Strani het volgende:
Als ik nou naar Nederland kom dan zal ik dus denk ik in quarantaine moeten? Daar gaan al m'n plannen!
Reden genoeg om jou nooit een ban te geven.quote:Op maandag 24 augustus 2020 19:49 schreef Em31 het volgende:
Als ik ooit een ban krijg plan ik een DDOS-aanval tijdens de puntentelling van de finale.
Sander Schimmelpenninck stopt, dus onder de streep blijft de balans gelijkquote:Op maandag 24 augustus 2020 19:54 schreef Cyan9 het volgende:
Jort Kelder gaat Op1 doen. Ik keek al niet, maar nu al helemaal niet meer.
Preciesquote:Op maandag 24 augustus 2020 19:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Reden genoeg om jou nooit een ban te geven.
Sterker nog, ik denk dat die Sander nog erger is.quote:Op maandag 24 augustus 2020 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Sander Schimmelpenninck stopt, dus onder de streep blijft de balans gelijk
Maar je had wel een punt natuurlijkquote:Op maandag 24 augustus 2020 20:26 schreef Arizona het volgende:
Wat irritant, dan weer werkt het forum wel, dan weer niet.
Maar ik wilde jullie nog wel zeggen, dat ljwioreawnn....2@#...
(en weer in storing)
Onmogelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2020 20:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat die Sander nog erger is.
Ja, het is een fotofinish, maar Sander heeft de langste tenen van Nederlandquote:
Hahaha ja erg he. Het is net mandarijnen eten, dat je per partje toch blijft hopen dat het niet zuur isquote:Op maandag 24 augustus 2020 20:26 schreef Arizona het volgende:
Wat irritant, dan weer werkt het forum wel, dan weer niet.
Maar ik wilde jullie nog wel zeggen, dat ljwioreawnn....2@#...
(en weer in storing)
Mja die is wel Twentsquote:Op maandag 24 augustus 2020 20:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is een fotofinish, maar Sander heeft de langste tenen van Nederland
Dat is wat Danny zei in FB.quote:
Ik vind van die droge partjes erger dan zurequote:Op maandag 24 augustus 2020 20:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha ja erg he. Het is net mandarijnen eten, dat je per partje toch blijft hopen dat het niet zuur is
Je naam.quote:Op maandag 24 augustus 2020 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind van die droge partjes erger dan zure
quote:
F_B is dan toch net iets subtielerquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Opmerkelijke verandering inderdaad ij_b
quote:Op maandag 24 augustus 2020 19:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja!
Dan mag je helemaal niet ergens gaan koffiedrinken
quote:Op maandag 24 augustus 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
Gaat onze verrassingsmeet in Spanje dan ook niet door?
Dank je wel, bokkenpootjequote:
That's how sharp I am. Maar dat wist je toch al wel, Haperende_Typmachine?quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]Nickchange gedaan
Ik was benieuwd hoe lang het zou duren voor iemand het zou merken. Nou, dat is verdomd snel het geval
Lekker kort zo, Harige_Tuimelaar!quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]Nickchange gedaan
Ik was benieuwd hoe lang het zou duren voor iemand het zou merken. Nou, dat is verdomd snel het geval
Het zit hem in die klauwen natuurlijk. Voordeel van een ijs_beer zijnquote:
Jezusquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]Nickchange gedaan
Ik vind het primaquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus
In mijn werk staat HT voor Half Time dus voor mij ben jij voortaan Half Time.
Gheghe. Harige tuimelaar.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lekker kort zo, Harige_Tuimelaar!
Dat is ook een beetje aan jou hè? Jij zou mijn naam subtiel op je werk kunnen introduceren.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het primaIn mijn werk gaat het nooit over Strani
Niet?quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het primaIn mijn werk gaat het nooit over Strani
Ik zou als suggestie willen geven dat de koffie-automaat mijn naam zou kunnen dragen voortaan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje aan jou hè? Jij zou mijn naam subtiel op je werk kunnen introduceren.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet?
Wij hebben het vaak over Strategische Typografie Redundant Aanpassen Naar Input, maar goed ieder vakgebied heeft natuurlijk z'n quirks.
Huilende tuinkabouter vind ik nou geen verbeteringquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]Nickchange gedaan
Lijkt me niet toepasselijk, daarvoor scheld ik te veel op die automaatquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou als suggestie willen geven dat de koffie-automaat mijn naam zou kunnen dragen voortaan.
Oh nee dan beter nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me niet toepasselijk, daarvoor scheld ik te veel op die automaat
Wij hebben een Strani seal of approval.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje aan jou hè? Jij zou mijn naam subtiel op je werk kunnen introduceren.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij hebben een Strani seal of approval.
Het is niet echt Cee, je droomt. Straks word je wakker en is alles weer normaalquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef Cee het volgende:
Wat is er met Tawaii Him gebeurd, ik kan toch helemaal niet met veranderingen omgaan.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
Stralinistisch bewind van het managementeam, daar bij H_T op kantoor.
En ik maar puzzelen of ik een logische draai kon geven aan ustraniumertsquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
En ik maar puzzelen of ik een logische draai kon geven aan ustraniumerts
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
En ik maar puzzelen of ik een logische draai kon geven aan ustraniumerts
Staat H_T voor Herr Trump.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
Je gaat anders heel goed om met Arizona en TheFreshPrincequote:Op maandag 24 augustus 2020 21:26 schreef Cee het volgende:
Wat is er met Tawaii Him gebeurd, ik kan toch helemaal niet met veranderingen omgaan.
Jouw naam herkennen we uit duizenden Starni.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
Ik beloof hierbij aan alle mensen die niet met verandering om kunnen gaan dat ik mijn username nooit zal veranderen.
Ik nodig mensen uit om zich bij deze belofte aan te sluiten zodat iedereen straks nog enigszins rustig naar bed kan gaan.
Hatee.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Je gaat anders heel goed om met Arizona en TheFreshPrince
Voor al uw satéquote:
Hat. Als verbastering van Hadjememaar.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:30 schreef Cee het volgende:
Maar ik zie eerder die _ als lege plek waar een letter moet, dus het kan HIT of HET of HUT of, de ongetwijfeld de voorkeur hebbende HOT zijn.
In Vlaanderen spreken ze de H op zijn Frans uit als ‘hasj’ trouwens.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:32 schreef H_T het volgende:
Ik heb Hatee nog wel even overwogen als optie, maar H_T leek me beter
Moet je wel nog even je UI aanpassen. Een andere tijger er in. Of een andere cornflakes.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:33 schreef H_T het volgende:
Oh, en niemand over mijn nickchange aan Jobi vertellen he! Dan kunnen we later ontdekken wanneer zij erachter komt
Mwah, dat valt dan meer op. Ik denk dat ze het dan snel door heeftquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je wel nog even je UI aanpassen. Een andere tijger er in. Of een andere cornflakes.
Neem dan de UI van Haags_Kwartiertjequote:Op maandag 24 augustus 2020 21:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Mwah, dat valt dan meer op. Ik denk dat ze het dan snel door heeft
Hasjthee hoeft voor mij nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Vlaanderen spreken ze de H op zijn Frans uit als ‘hasj’ trouwens.
Het kan nog steeds, tegen een kleine vergoeding. Dus als je toch liever M16 wil zijn dan kan dat (misschien, want de nick moet niet al bezet zijn)quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:35 schreef Em31 het volgende:
Wist niet dat je je naam nog kon veranderen.
Haags_Tienminutentjequote:Op maandag 24 augustus 2020 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neem dan de UI van Haags_Kwartiertje
Ik zou geen redenen kunnen bedenken waarom ik ooit in de toekomst mijn username zou herdefiniëren. Dus mensen kunnen gerust gaan slapen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
Ik beloof hierbij aan alle mensen die niet met verandering om kunnen gaan dat ik mijn username nooit zal veranderen.
Ik nodig mensen uit om zich bij deze belofte aan te sluiten zodat iedereen straks nog enigszins rustig naar bed kan gaan.
Tuigquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mensen die hun username aanpassen
Ik zou niet weten waarom ik mijn legendarische username zou veranderen!quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
Ik weet niet eens meer hoe jij voorheen heette! Zo snel wen je wel aan de nieuwe namenquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mensen die hun username aanpassen
Jezus heftig man! Alleen had je je UI mee moeten veranderen om incognito te blijvenquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]Nickchange gedaan
Ik heb m'n naam wel eens op Discord veranderd naar Lime, was niet zo'n succes.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
C9 ? Ben jij het?
En is Greys er nog wel? Of heet ze nu Airfryer?
@Incognitoquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Jezus heftig man! Alleen had je je UI mee moeten veranderen om incognito te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |