DDOS aanval.quote:
Strict noodzakelijk mag nog wel en dit lijkt me strict noodzakelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:09 schreef Arizona het volgende:
@:Strani we mogen je niet meer bezoeken, heel Spanje is nu oranje
Ja soms tussendoor wel weer even.quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:00 schreef molloot200 het volgende:
Fok was echt lang dood of niet? Echt nog voordat ik naar m'n bijbaan ging was ie dood, en na dat ik terugkwam nog steeds (of alweer)
Haha, ik vind haar ook verschrikkelijkquote:
Dan moet je tien dagen op een zolderkamer blijven. Het zal je maar overkomen als FOK’erquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:39 schreef Strani het volgende:
Als ik nou naar Nederland kom dan zal ik dus denk ik in quarantaine moeten? Daar gaan al m'n plannen!
Ja maar wie leent me een zolderkamer!?quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan moet je tien dagen op een zolderkamer blijven. Het zal je maar overkomen als FOK’er
Ik zou liever geen hoestende en proestende Spanjool op mijn zolder willenquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wie leent me een zolderkamer!?
Je kan je desnoods altijd nog settelen onder een brugquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wie leent me een zolderkamer!?
Ja!quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:39 schreef Strani het volgende:
Als ik nou naar Nederland kom dan zal ik dus denk ik in quarantaine moeten? Daar gaan al m'n plannen!
Reden genoeg om jou nooit een ban te geven.quote:Op maandag 24 augustus 2020 19:49 schreef Em31 het volgende:
Als ik ooit een ban krijg plan ik een DDOS-aanval tijdens de puntentelling van de finale.
Sander Schimmelpenninck stopt, dus onder de streep blijft de balans gelijkquote:Op maandag 24 augustus 2020 19:54 schreef Cyan9 het volgende:
Jort Kelder gaat Op1 doen. Ik keek al niet, maar nu al helemaal niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |