En iedereen maar haten op Jaapquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets kan een mens inderdaad levenslang ontoerekeningsvatbaar maken
Meh, hoeft nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Nog fans van Guus aanwezig hier?
[ facebook ]
Ik krijg gewoon soms een beetje medelijden met die mensen, dat ze dit soort dingen geloven.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:04 schreef Arizona het volgende:
Ik keek op Twitter en de waanzingekkies zijn nu een hetze begonnen tegen Jaap van Dissel![]()
Hij is een pedo en hij heeft peuters vermoord en staat op een zwarte lijst.
Wel gecombineerd met Eftelingmuziek, hebben ze eerder ook al een keer gedaan met Tiësto, die vond ik nog best aardig geslaagd (zij het niet voor elke omstandigheid, maar kan prima op een zomeravond of zo):quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meh, hoeft niet
Toen wij in de Efteling waren hadden ze gewoon een show met Eftelingliedjes, dat vond ik heel leuk
Precies. Al 35 jaar worden onschuldige studenten naar binnen geloktquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in gele en paarse dispuutkleding moest lopen. Dus wie kan het hem kwalijk nemen
Heksnkaas met stokbrood?quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga boodschappen doen, moet iemand nog wat?
Oo dit vind ik wel mooi! Maar wel méér voor een avond inderdaad, waarop er veel jongeren zijn, denk dat kinderen toch liever "gewoon" de Eftelingmuziek horen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel gecombineerd met Eftelingmuziek, hebben ze eerder ook al een keer gedaan met Tiësto, die vond ik nog best aardig geslaagd (zij het niet voor elke omstandigheid, maar kan prima op een zomeravond of zo):
Guus Meeuwis is wel weer een heel lokale (als in Nederlandse) bekendheid, dat vind ik dan weer minder passen
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies. Al 35 jaar worden onschuldige studenten naar binnen gelokt![]()
De kleuren van de vereniging zijnbordeauxrood en goud
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Meke op 24-08-2020 14:06:03 ]Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Veel plezier daarmeequote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:30 schreef Meke het volgende:
Bovendien heb je hem ook gequote @:Cyan9 dus heeft verwijderen ook geen zin meer
Preciesquote:
Ja hallo is zelfgemaakt hoorquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:47 schreef Arizona het volgende:
@:Meke NEEEEE
Niet alleen de kleur, ook het model is gewoon echt verschrikkelijk![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:27 schreef Meke het volgende:
Ik haal hem zo weer weg, maar kijk nou wat een plaatje @:Arizona
Ik ben nu blindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:27 schreef Meke het volgende:
Ik haal hem zo weer weg, maar kijk nou wat een plaatje @:Arizona
Wat is dit voor jaren 80 trainingspak dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit kan niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |