quote:
Haha ja sorry menseh!quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat is dit voor jaren 80 trainingspak dan?
Nee, dit kan niet!
De klootzakken!!quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:20 schreef ijs_beer het volgende:
Hé, Whats love gotta do with it op de radio. Leuk.![]()
Wacht. Dat gaat anders.![]()
Het is een remix.![]()
![]()
Blijven ze dan ook nergens vanaf.
Niets is meer heiligquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:20 schreef ijs_beer het volgende:
Hé, Whats love gotta do with it op de radio. Leuk.![]()
Wacht. Dat gaat anders.![]()
Het is een remix.![]()
![]()
Blijven ze dan ook nergens vanaf.
Dat was al een prima liedjequote:Op maandag 24 augustus 2020 14:32 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben Alane van Wes ook al in een nieuw jasje gestoken
Goedemiddag trouwens
quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was al een prima liedjeNet als Awa Awa trouwens.
Luilak hang je jas opquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:32 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens
Ja, die hoorden we op vakantie ook heel veelquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:32 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens
Overleg weer overleefd. Nu nog eventjes wat werken, voordat ik weer richting huis tuf.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn werkdag zit er alweer op, zo fijn om de week met een halve werkdag te beginnen
Was wel een beetje vreemd, ik werkte vandaag voor het eerst sinds tijden weer alleen thuis. Normaal werkt mijn vriend wel thuis en/of was mijn dochter thuis maar nu was ik gewoon alleen![]()
Sterkte met je overleg!
[..]
Gelukkig maar, had het niet leuk voor je gevonden als je een paarse trui aan had gemoeten want paars staat vrijwel niemand!
[..]
Bleek, vermoeid en toch nog proberen enthousiast over te komen
Edit: ik had Strani willen quoten:
[..]
quote:
quote:
Test 123quote:Op maandag 24 augustus 2020 16:45 schreef koffieleuk het volgende:
@:Arizona ik denk dat het reanimeren nog bezig is, quoten werkt niet
...laat maarquote:Op maandag 24 augustus 2020 16:45 schreef koffieleuk het volgende:
@:Arizona ik denk dat het reanimeren nog bezig is, quoten werkt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |