SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Autoracenquote:
Sierd is er weer bijquote:
Especially for joequote:
Vandaar die lege plekken natuurlijkquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:58 schreef Fred_B het volgende:
Dirk is terug. Hij vertelt dat het stadion niet uitverkocht is.
Het lijken toch een beetje twee zeehonden die op een zandplaat liggen.quote:
quote:
Het blijft een probleem, die vluchtelingenquote:
Scherp.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:58 schreef Fred_B het volgende:
Dirk is terug. Hij vertelt dat het stadion niet uitverkocht is.
Typisch volk wat in Nederland alleen een uitkering zou hebbenquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het blijft een probleem, die vluchtelingen
JA BEDANKT HE NOU MOETEN WE DUS ALLEMAALquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
De wedstrijd brandt los. Je zou naar de wc moeten
Bij Indyquote:
quote:
@Roger_Epialesquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
De wedstrijd brandt los. Je zou naar de wc moeten![]()
Nou nouquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
JA BEDANKT HE NOU MOETEN WE DUS ALLEMAAL
quote:
quote:
Garpjequote:
Die is al een paar jaar gestopt met voetballen, al wist hij het zelf nog nietquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die is al een paar jaar gestopt met voetballen, al wist hij het zelf nog niet
Fair point.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lyon speelde Bayern ook van de mat in het begin.
Onze dictator hangt met z’n vrouw achter op een boot te hanessenquote:
Geef 'm eens ongelijk!quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Onze dictator hangt met z’n vrouw achter op een boot te hanessen
Wij moeten weer eens On Tour gaan, zoals bij het WK 2014. Conchita-gifjes in VBL-livetopics genotquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je toch een beetje dat VBL on tour gevoel
Echtequote:Op zondag 23 augustus 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
Wacht even dit was altijd al VBL toch? En af en toe WLR?
Alleen voor ons.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:32 schreef Momo het volgende:
Horen de spelers eigenlijk ook doe nep supporter bandjes of is dat alleen voor ons?
Maar altijd HAMquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
Heej Mekequote:
Ik gok op in Almelooooooquote:
Hoi Sjorsquote:
Ja, wees eerlijk; die kerel kan dat in z'n eentjequote:Op zondag 23 augustus 2020 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Wow een eigen subforum voor @:Hamlapjes?
En achtbanen en politiekquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, wees eerlijk; die kerel kan dat in z'n eentje![]()
Allemaal topics over Disney
Voorproefje op het afbouwen van de carrière in Qatar of Saudi-Arabiëquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:41 schreef Momo het volgende:
Sowieso is dit voor de spelers raar. Speel je eindelijk in de holy grail de Champions League finale is het een leeg stadion. Is denk ook prachtig om dan het publiek te hebben en daarna met de fans een feestje te vieren.
Ze gebruiken heel vaak ‘Bayern Bayern’quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:39 schreef Em31 het volgende:
Stel je voor dat ze dit wel in het stadion zouden horen en je daar verantwoordelijk voor bent.
Vet hard fluiten als bepaalde spelers de bal krijgen.
Haha jaquote:
Wijnaldum naar Barcelona. Met Memphis en Donny.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:43 schreef Em31 het volgende:
Naar Liverpool als vervanger van wie dan? Wijnaldum?
In Duitsland zijn ze nu een test aan het doen hoe je wel een evenement kan houden in deze tijdquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:41 schreef Momo het volgende:
Sowieso is dit voor de spelers raar. Speel je eindelijk in de holy grail de Champions League finale is het een leeg stadion. Is denk ook prachtig om dan het publiek te hebben en daarna met de fans een feestje te vieren.
Koeman wil Wijnaldum dacht ik?quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:43 schreef Em31 het volgende:
Naar Liverpool als vervanger van wie dan? Wijnaldum?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wijnaldum naar Barcelona. Met Memphis en Donny.
Zou dan zomaar echt kunnen dus, hij heeft ook nog niet bijgetekend.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Koeman wil Wijnaldum dacht ik?
Edit: spuit 11![]()
Dat verklaart veel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Sinds die nieuwe mod nog niet is aangenomen om z’n/d’r werk te doen.
Dat miste ik nou niet hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je toch een beetje dat VBL on tour gevoel
Ik dacht BNW.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
Hahaha mooie gedachtequote:Op zondag 23 augustus 2020 21:39 schreef Em31 het volgende:
Stel je voor dat ze dit wel in het stadion zouden horen en je daar verantwoordelijk voor bent.
Vet hard fluiten als bepaalde spelers de bal krijgen.
Hollandse enclave en Van Gaal 2.0quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wijnaldum naar Barcelona. Met Memphis en Donny.
Volgens onze Em gaat hij ook stoppen.quote:
BNW-zaken mogen we hier van de autoriteiten niet bespreken, die willen niet dat wij wakker wordenquote:
Heejquote:
#altijdtegenonsquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
BNW-zaken mogen we hier van de autoriteiten niet bespreken, die willen niet dat wij wakker worden
HIER!quote:
OH YAAASSSquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Wow een eigen subforum voor @:Hamlapjes?
Dit is wel waarquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, wees eerlijk; die kerel kan dat in z'n eentje![]()
Allemaal topics over Disney
Dit ookquote:
Make Barcelona Dutch againquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hollandse enclave en Van Gaal 2.0
Alleen als ze winnen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens onze Em gaat hij ook stoppen.
quote:
Oh. Pardon.quote:
Ik zag laatst dezequote:Op zondag 23 augustus 2020 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
BNW-zaken mogen we hier van de autoriteiten niet bespreken, die willen niet dat wij wakker worden
Heel gaafquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
HIER!
[..]
OH YAAASSS
[ afbeelding ]
[..]
Dit is wel waar
[..]
Dit ook
quote:
Ik vind die Rotterdamse ook wel leuk, allemaal gekke designramenquote:
Max is eindelijk aan boord, las ik net.quote:
HIJSEEEEquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Max is eindelijk aan boord, las ik net.
[ afbeelding ]
Kan Wim-Lex toch nog wat voetbal kijken.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij het racen gaat het wat minder met oranje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind deze foto's wel echt heel leukquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Max is eindelijk aan boord, las ik net.
[ afbeelding ]
Kan Wim-Lex toch nog wat voetbal kijken.
[ afbeelding ]
Beide coureurs zelf uitgestaptquote:
Ja, ze hebben een leuk soort kneuterigheidquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind deze foto's wel echt heel leuk![]()
![]()
Over deze zijn mensen dan weer minder te sprekenquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Ik vind ze ook wel grappigquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Ik ookquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Wie is die rechter meneer?quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Over deze zijn mensen dan weer minder te spreken
[ instagram ]
Bjornquote:
Ja precies, gewoon lekker op vakantiequote:Op zondag 23 augustus 2020 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een leuk soort kneuterigheid
Waarom?quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Over deze zijn mensen dan weer minder te spreken
[ instagram ]
Ojaquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie geen anderhalve meter afstand
Ik ook niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:11 schreef Momo het volgende:
Dit soort dingen vind ik dus niet leuk aan voetbal. Gewoon door voetballen lullo's.
En hij staat (niet)!quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Driedubbele flikflakken![]()
Aanstelleritis![]()
Zeiken tegen de scheids
Gheghequote:
Alles is nog möglichquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Je ziet in dit Bayern toch de hand van Louis van Gaal, die het fundament voor deze cup heeft gelegd.
quote:
quote:Op internet gaan vakantiefoto's rond van koning Willem-Alexander en koningin Máxima. Eén ervan toont het koningspaar dat vlak naast een man staat, zonder dat er 1,5 meter afstand wordt gehouden. Volgens RTL Nieuws is de foto genomen in Griekenland en is de man één van de eigenaren van een restaurant.
quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Je ziet in dit Bayern toch de hand van Louis van Gaal, die het fundament voor deze cup heeft gelegd.
Met de Franse slag hè.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:28 schreef Fred_B het volgende:
Dat inschieten van de kansen van PSG is toch wel van een ongekende lulligheid de hele tijd.
Die wacht een grosse Zukunft!quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Die moesten we maar eens in de gaten gaan houden, talentje!
En Franz Beckenbauer die bij 1-0 de lift inging om de cup uit te reiken en bij 1-2 de tunnel naar het veld uitkwam.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:29 schreef Strani het volgende:
Anyway... Bayern-fans weten dat het nooit klaar is tot het klaar is. Ole Gunnar Solskjaer (en Teddy Sheringham).
Nee, Bjornquote:
Ja toen waren wij nog niet geboren hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:29 schreef Strani het volgende:
Anyway... Bayern-fans weten dat het nooit klaar is tot het klaar is. Ole Gunnar Solskjaer (en Teddy Sheringham).
Ik welquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja toen waren wij nog niet geboren hoor.
Oud.quote:
Ik zat toen ook al JUICHEND op de bank voor Jaap Stam en co.quote:
Eh jaquote:
Stamquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zat toen ook al JUICHEND op de bank voor Jaap Stam en co.
Stam de Verdediger.quote:
Boomstam het vage vleesproductquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Stam de Verdediger.![]()
![]()
![]()
Stam de Trainer.![]()
![]()
![]()
Die eerste iddquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Stam de Verdediger.![]()
![]()
![]()
Stam de Trainer.![]()
![]()
![]()
Eh. Neequote:
Dan heb jij gelogen over je leeftijdquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja toen waren wij nog niet geboren hoor.
Oh ja haha!quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Franz Beckenbauer die bij 1-0 de lift inging om de cup uit te reiken en bij 1-2 de tunnel naar het veld uitkwam.
Ja, oké jij valt af in de sollicitatieprocedure, op basis van gebrek aan voetbalverstand.quote:
Waarvan je eigenlijk ook niet weet of het lekker is of niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Boomstam het vage vleesproduct
[ afbeelding ]
Je bent nog geen mod, dus jammer voor je.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:37 schreef Cyan9 het volgende:
Dit hele voetbalgedoe vind ik toch maar matig.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, oké jij valt af in de sollicitatieprocedure, op basis van gebrek aan voetbalverstand.
Net als roze koeken. Eigenlijk helemaal niet lekker, maar soms heerlijkquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Waarvan je eigenlijk ook niet weet of het lekker is of niet.
Shit sorry, ben inderdaad nog maar 12.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan heb jij gelogen over je leeftijd
Mooiste is nog dat ze die gast bij Ajax hebben weten verkopen aan Feyenoord.quote:
Ga je mond spelenquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Shit sorry, ben inderdaad nog maar 12.
Zo blij dat dat escapadegebeuren van me hier geen problemen heeft veroorzaakt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Shit sorry, ben inderdaad nog maar 12.
Nee het wordt echt vervelend nu.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:40 schreef GeorgeM het volgende:
PSG raakt gefrustreerd.
Dat komt het spel niet ten goede
quote:
Wie zegt dat dat überhaupt gaat gebeuren..quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je bent nog geen mod, dus jammer voor je.
Leuke finale inderdaadquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:49 schreef Strani het volgende:
Al met al een leuke wedstrijd gebleken hoor!
Makkelijker om je in hen te herkennen hè als bankzitter.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:50 schreef Em31 het volgende:
Word zelf helemaal zenuwachtig van die spelers op de bank
Thiago is op het veld de rust zelve, maar nu op de bank.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:50 schreef Em31 het volgende:
Word zelf helemaal zenuwachtig van die spelers op de bank
Ja, het kon lange tijd alle kanten op.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:49 schreef Strani het volgende:
Al met al een leuke wedstrijd gebleken hoor!
Precies! Veel overeenkomsten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Makkelijker om je in hen te herkennen hè als bankzitter.
Als ze met een goed vaccin komen dan wil ik ook nog wel een voorzichtig juichje wagen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:54 schreef Em31 het volgende:
Voor een jaar wel weer genoeg gejuicht voor Duitsers.
1 2030 Aoibhinquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Op zich wel benieuwd of Strani me dit weekend nog in heeft gehaald
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
1 2030 Aoibhin
2 1633 Meke
3 1354 Redefine
4 1252 molloot200
5 1251 Strani
Eh...
Ik haat jullie allemaal.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar nu gaan we naar de terugwedstrijd kijken.
Ja oké, misschien wel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ze met een goed vaccin komen dan wil ik ook nog wel een voorzichtig juichje wagen.
Fred wat doe je met me..quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wil nog even rustig napraten hoor
Nee hoor we kunnen het wel over iets anders hebben nu, speciaal voor jouquote:
*Kusjejkroel.quote:
Doorposter!quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
1 2030 Aoibhin
2 1633 Meke
3 1354 Redefine
4 1252 molloot200
5 1251 Strani
Eh...
quote:
Ja nou weet ik nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ben ik er wel langs denk ik! Ga je er nog wat aan doen?
ESF dan dus ook zonder publiek?quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
Overigens heb ik wederom het publiek helemaal niet gemist.
Nee, dat achtergrondgeluid compenseert dat prima.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
Overigens heb ik wederom het publiek helemaal niet gemist.
Molzat200quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou weet ik niet
Vandaag niet gok ikIk zat om 14:00 aan het bier tot een half uur geleden dus ik heb op zich ook niet zo heel veel energie meer
Maar wie weet, ik heb nog zeker 7 dagen om je weer te passeren
Ook bij Maria?quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
Waarom zegt die Kieft eigenlijk altijd 'die' voor elke spelersnaam?
Daar zoeken we nog mensen voor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het FOK-juichteam neemt de achtergrond over.
Nou vooruit, morgen vroeg op en direct gaan posten!quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou weet ik niet
Vandaag niet gok ikIk zat om 14:00 aan het bier tot een half uur geleden dus ik heb op zich ook niet zo heel veel energie meer
Maar wie weet, ik heb nog zeker 7 dagen om je weer te passeren
Ja precies, nu hebben ze het gewoon prima opgelost. Ik kijk weer met evenveel vermaak naar wedstrijden als normaal eigenlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat achtergrondgeluid compenseert dat prima.
Zo’n ‘strafwedstrijd’ zonder publiek als vroeger, in een leeg en stil stadion, was wel altijd een drama.
Ik post 5 topics in m'n eentje vol!quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit, morgen vroeg op en direct gaan posten!
Ik vertrouw op jequote:Op zondag 23 augustus 2020 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik post 5 topics in m'n eentje vol!
Je kan de wedstrijd in je eentje terugkijken en er over posten?quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je nog gespreksonderwerpen waar ik het met mezelf over kan hebben toevallig?
NEE.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan de wedstrijd in je eentje terugkijken en er over posten?
Cyan had gehoopt op een beter resultaat voor PSG.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was het zo'n ernstige wedstrijd?
Molloot_Epiales.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je nog gespreksonderwerpen waar ik het met mezelf over kan hebben toevallig?
NEE.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was het zo'n ernstige wedstrijd?
NEE.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
Ach, zo voel ik me altijd wanneer Beste Zangers op TV is @:Cyan9.
NEE.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Cyan had gehoopt op een beter resultaat voor PSG.
Dat was een flinke jequote:Op zondag 23 augustus 2020 23:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Intussen eindigt de Indy 500 achter de pacecar vanwege deze crash:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Oei goeiedag.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Intussen eindigt de Indy 500 achter de pacecar vanwege deze crash:
[ afbeelding ]
Coureur schijnt alweer ontslagen te zijn uit het medisch centrumquote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Coureur schijnt alweer ontslagen te zijn uit het medisch centrum
Zijn remmen werkten niet meer dacht ik. Als je dan weet dat je sowieso gaat crashen is het misschien niet zo'n slecht idee om ver weg te zijn van een zwaar brok staal dat ook nog vol brandstof zitquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Vandaag ook zo'n raar moment in de MotoGP waar Viñales met 227km/u zich vrijwillig van z'n motor liet vallen. Waarom was me niet helemaal duidelijk maar nadat de motor crashte vloog 'ie in brand. Ging overigens prima hoor met 'm.
Ja ik gokte ook zoiets of dat hij zelf al iets van brand zag of zo. Hij heeft ongetwijfeld de juiste beslissing genomen maar je zal het maar moeten doen, op die snelheid.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zijn remmen werkten niet meer dacht ik. Als je dan weet dat je sowieso gaat crashen is het misschien niet zo'n slecht idee om ver weg te zijn van een zwaar brok staal dat ook nog vol brandstof zit
Fijn dat je thuis bent Red!quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:52 schreef Redefine het volgende:
Zo, net op tijd weer thuis. Het is nu flink aan het stortregenen
Daar stond die inderdaad wel bekend om jaquote:
Dank je. Hoe gaat het jou straan?quote:
Nee fijn is anders. En in de racerij kan het zomaar gebeuren dat eigenlijk de enige keus is wat je gaat raken, als je die keus al hebtquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik gokte ook zoiets of dat hij zelf al iets van brand zag of zo. Hij heeft ongetwijfeld de juiste beslissing genomen maar je zal het maar moeten doen, op die snelheid.
Ja goed wel hoorquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dank je. Hoe gaat het jou straan?
Jeetje...quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Anders ga je toch lekker naar Barcelona ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |