NEE.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was het zo'n ernstige wedstrijd?
NEE.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
Ach, zo voel ik me altijd wanneer Beste Zangers op TV is @:Cyan9.
NEE.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Cyan had gehoopt op een beter resultaat voor PSG.
Dat was een flinke jequote:Op zondag 23 augustus 2020 23:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Intussen eindigt de Indy 500 achter de pacecar vanwege deze crash:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Oei goeiedag.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Intussen eindigt de Indy 500 achter de pacecar vanwege deze crash:
[ afbeelding ]
Coureur schijnt alweer ontslagen te zijn uit het medisch centrumquote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Coureur schijnt alweer ontslagen te zijn uit het medisch centrum
Zijn remmen werkten niet meer dacht ik. Als je dan weet dat je sowieso gaat crashen is het misschien niet zo'n slecht idee om ver weg te zijn van een zwaar brok staal dat ook nog vol brandstof zitquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Vandaag ook zo'n raar moment in de MotoGP waar Viñales met 227km/u zich vrijwillig van z'n motor liet vallen. Waarom was me niet helemaal duidelijk maar nadat de motor crashte vloog 'ie in brand. Ging overigens prima hoor met 'm.
Ja ik gokte ook zoiets of dat hij zelf al iets van brand zag of zo. Hij heeft ongetwijfeld de juiste beslissing genomen maar je zal het maar moeten doen, op die snelheid.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zijn remmen werkten niet meer dacht ik. Als je dan weet dat je sowieso gaat crashen is het misschien niet zo'n slecht idee om ver weg te zijn van een zwaar brok staal dat ook nog vol brandstof zit
Fijn dat je thuis bent Red!quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:52 schreef Redefine het volgende:
Zo, net op tijd weer thuis. Het is nu flink aan het stortregenen
Daar stond die inderdaad wel bekend om jaquote:
Dank je. Hoe gaat het jou straan?quote:
Nee fijn is anders. En in de racerij kan het zomaar gebeuren dat eigenlijk de enige keus is wat je gaat raken, als je die keus al hebtquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik gokte ook zoiets of dat hij zelf al iets van brand zag of zo. Hij heeft ongetwijfeld de juiste beslissing genomen maar je zal het maar moeten doen, op die snelheid.
Ja goed wel hoorquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dank je. Hoe gaat het jou straan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |