SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Dat hoort toch helemaal niet, bij een auto?quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Coureur deed helemaal niets verkeerd hier
Die was prima. Was bij mijn moeder. Even wat meer doorgesproken voor vakantie naar Zwitserland eind september. Ook even met mijn broer via whatsapp besproken. Zolang Zwitserland geel blijft en je als Nederlander normaal naar binnen kan, gaan we er naartoe.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja goed wel hoorBeetje aan het werken, laatste dingetjes, en lekker muziek aan het luisteren.
Hoe was je avond?
Drukte op het verkeerde knopje 'eject tyres'quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hoort toch helemaal niet, bij een auto?
Het is geen standaardoptie, neequote:Op maandag 24 augustus 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hoort toch helemaal niet, bij een auto?
Klinkt goed! Dus jullie gaan met z'n drieën? Dat zou voor mij geen optie zijn met m'n moeder en broer, gegarandeerd slaande ruziequote:Op maandag 24 augustus 2020 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was prima. Was bij mijn moeder. Even wat meer doorgesproken voor vakantie naar Zwitserland eind september. Ook even met mijn broer via whatsapp besproken. Zolang Zwitserland geel blijft en je als Nederlander normaal naar binnen kan, gaan we er naartoe.
Daarna CL finale gekeken. Mooi dat Bayern gewonnen heeft.
En met wielrennen hoeven ze maar iets te hard tegen de wind in te fietsen en hun tenue scheurt in tweeën.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Wel goed om te zien dat coureurs tegenwoordig echt bijna altijd vrij makkelijk de auto weer uit kunnen stappen! En zo’n Viñales die dan best wel een mooi gecontroleerde val kan maken en ook zo weg kan lopen. Auto’s en pakken zijn echt bizar veilig tegenwoordig, alleen van die freak accidents kunnen alsnog helaas een dodelijke afloop hebben en ook dat wordt gelukkig wel steeds minder
Heen wel, mijn broer zal in principe eerder teruggaan. Dus terug met mijn moeder. En dan ter plekke de caravan en voortent/huisje zoveel mogelijk leeghalen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt goed! Dus jullie gaan met z'n drieën? Dat zou voor mij geen optie zijn met m'n moeder en broer, gegarandeerd slaande ruzie
In dit geval is het geen pure vakantie. Anders was ik wel ergens anders heen gegaan, ben al genoeg in Zwitserland geweest, hoe prachtig het ook is.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoef niet zo nodig naar Zwitserland, noch in een caravan en met mijn broer en moeder op vakantie gaan lijkt me tegenwoordig drie keer niks, maar ik gun je een topvakantie Redefine
Jij ligt in iemand anders zijn bed? Onveilig te wezen?quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
Wie zegt dat ik veilig thuis in bed lig?
Mazzelaarquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heen wel, mijn broer zal in principe eerder teruggaan. Dus terug met mijn moeder. En dan ter plekke de caravan en voortent/huisje zoveel mogelijk leeghalen.
Bij ons gelukkig geen slaande ruzie.
De condooms met hagelslag waren op.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij ligt in iemand anders zijn bed? Onveilig te wezen?
Het is na middernacht, je lijkt me een net mens, dus ik ga daar wel vanuit ja.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
Dan is het inderdaad onveilig.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De condooms met hagelslag waren op.
Welk aspect klopt er niet?quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
Oh sweet summer child.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is na middernacht, je lijkt me een net mens, dus ik ga daar wel vanuit ja.
Doet me denken aan die grap over een moeder die tegen haar tienerdochter zegt 'Als je om elf uur nog niet in bed ligt, kom je meteen naar huis'quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik voel me heel onveilig right now.
Naaahhh, je hoeft alleen maar naar ze te wijzen en ze liggen al op de grond met een sleutelbeenbreuk!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
En met wielrennen hoeven ze maar iets te hard tegen de wind in te fietsen en hun tenue scheurt in tweeën.
Watjes zijn het, stuk voor stukquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Naaahhh, je hoeft alleen maar naar ze te wijzen en ze liggen al op de grond met een sleutelbeenbreuk!
Truste Reddie!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:19 schreef Redefine het volgende:
Maar goed. Ik ga zelf mijn eigen veilige bed op zoeken. Morgen weer werken
Slaapse!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:19 schreef Redefine het volgende:
Maar goed. Ik ga zelf mijn eigen veilige bed op zoeken. Morgen weer werken
Hahaquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waren het maar watjes, dan gingen ze niet zo snel stuk!
Daar zullen ze het dan wel zelf naar gemaakt hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
Ik ben in een liefhebbende bui. Jammer dat alleen de paar mensen die hier 's nachts posten hiervan kunnen profiteren en dat de rest morgen gewoon weer te maken krijgt met de chagrijnige Strani.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar zullen ze het dan wel zelf naar gemaakt hebben.
Overigens lijkt dit me een uitstekend moment om te melden dat ik er morgen overdag waarschijnlijk weinig tot niet ben
Geen idee. Ik snap ook niet waarom sommige teams vier letters mogen gebruiken en Ajax nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:23 schreef Strani het volgende:
Wat ik me nu pas afvraag nou dat ik naar een foto kijk die ik eerder vandaag nam van m'n TV-scherm tijdens de wedstrijd: Waarom zegt het scorebord PAR en niet gewoon PSG?
Ook raar ja. Het is een hele rare wereld.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee. Ik snap ook niet waarom sommige teams vier letters mogen gebruiken en Ajax niet
Waar heb je hem voor het laatst gezien?quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal ook eens met bedje opzoeken.
We leven in een wereld waar gebouwen hoger worden met elke extra verdieping die ze krijgenquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook raar ja. Het is een hele rare wereld.
Truste Lucky!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal ook eens met bedje opzoeken.
En waar guur en onguur in principe hetzelfde betekenen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We leven in een wereld waar gebouwen hoger worden met elke extra verdieping die ze krijgen
Waar een metselaar metselt en een gijzelaar gegijzeld wordtquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
En waar guur en onguur in principe hetzelfde betekenen.
Willen we eigenlijk wel in zo'n wereld leven?quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar een metselaar metselt en een gijzelaar gegijzeld wordt
De meeste molenaars molenen zeldenquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:31 schreef Strani het volgende:
Een rammelaar rammelt niet en wordt ook niet gerammeld. Om het allemaal nog erger te maken.
Of een makelaar zien makelen of gemakeld zien worden?quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En wanneer heb je voor het laatst een kandelaar zien kandelen?
Wandelaars, daar kan je gewoon van op aan!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Of een makelaar zien makelen of gemakeld zien worden?
Het ligt allemaal aan Corona.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook raar ja. Het is een hele rare wereld.
Ah! Zouden er ook 'aars' zijn die zowel onderwerp als leidend voorwerp zijn?quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wandelaars, daar kan je gewoon van op aan!
Of ligt corona aan de rare wereld. Ben het ff kwijtquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dit was volgens mij vóór Corona ook al zo!
Finkers-plug!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Zouden er ook 'aars' zijn die zowel onderwerp als leidend voorwerp zijn?
Ik mis je armen om me heenquote:
Wij gaan van sport naar taalfilosofie, van laag naar hoog. Jij blijft lekker stabiel in het midden hangen.quote:
Aars als lijdend voorwerp is wel denkbaarquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Zouden er ook 'aars' zijn die zowel onderwerp als leidend voorwerp zijn?
Ik zou deze zó graag niet snappen hè.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aars als lijdend voorwerp is wel denkbaar
Rijmelarij van likmevestjequote:Op maandag 24 augustus 2020 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik mis je armen om me heen
Nee ik leef niet in een wereld zonder jou
Ik heb bijna alles geprobeerd
Alles om je te vergeten
Ik lieg als ze me vragen hoe het gaat
Ik lees veel boeken kijk TV
Maar daar verandert ook niets mee
Ik voel nog steeds
Verlang nog steeds
Ik denk nog steeds
En steeds alleen aan jou
Ik merk het ja!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Finkers-plug!
Martelaar en gijzelaar noemt hij als voorbeelden
Tim, ik weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik mis je armen om me heen
Nee ik leef niet in een wereld zonder jou
Ik heb bijna alles geprobeerd
Alles om je te vergeten
Ik lieg als ze me vragen hoe het gaat
Ik lees veel boeken kijk TV
Maar daar verandert ook niets mee
Ik voel nog steeds
Verlang nog steeds
Ik denk nog steeds
En steeds alleen aan jou
Maar qua metrum past het perfect achter 'Ik kan dit niveau niet aan'quote:
Ik, hopelijkquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk het ja!
Een martelaar en een gijzelaar zitten samen in een kelder. Wie overleeft?
Je mag het ook zeggen met een uitjequote:Op maandag 24 augustus 2020 00:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tim, ik weet niet wat ik moet zeggen.
Scheelt dat Borsato geen hoge eisen stelt aan z'n metrumquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar qua metrum past het perfect achter 'Ik kan dit niveau niet aan'
Als ik genoeg drankjes metrum drink doe ik dat ook nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Scheelt dat Borsato geen hoge eisen stelt aan z'n metrum
quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik, hopelijk
[..]
Je mag het ook zeggen met een uitje
Heerlijk! Dank je wel, honnepon!quote:
Alles voor jou, schattebout!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heerlijk! Dank je wel, honnepon!
Oooh wat zeg je dat toch lief, spritsje!quote:
Moet jij zeggen pluizenbolletje van me!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oooh wat zeg je dat toch lief, spritsje!
Soesje, je laat me blóóóózen!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen pluizenbolletje van me!
quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik genoeg drankjes metrum drink doe ik dat ook niet
Stom!quote:Op maandag 24 augustus 2020 07:24 schreef Redefine het volgende:
MorgenGisteravond had ik nog net een stortbui gemist. Nu zat ik er op de fiets naar het station middenin
Gelukkig stond ie op dezelfde plek als altijd.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst gezien?
Ik kon moeilijk uit slaap komen vanmorgenquote:Op maandag 24 augustus 2020 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kon moeilijk in slaap komen vannacht.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk uit slaap komen vanmorgen elke morgen
Ik ben ook nog niet wakker.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kon moeilijk uit slaap komen vanmorgen
Ik ookquote:Op maandag 24 augustus 2020 08:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kon moeilijk uit slaap komen vanmorgen
Het is nooit te vroeg voor een MF-topicquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:01 schreef Cyan9 het volgende:
Het is veel te vroeg voor een nieuw Melodifestivalen topic, maar de acht artiesten die om een plaatsje gaan strijden in P4 Nästa 2020 zijn inmiddels wel bekend gemaakt:
1. Agnes Rehn – “Goodbye”
2. Alicia Jern – “Friendzone”
3. Amskøld – “Standby”
4. Hilde & Erik – “Som det är”
5. Julia Alfrida – “Dark doom”
6. Nina Bring – “Nära”
7. Northlight – “Equally different”
8. Sanna ft. Re:Bond – “Aldrig det”
De namen zeggen mij niks.
Ook even hier: ESF / [2020-2021] De eerste geruchten & nieuwtjes #3
Oeh die ga ik meemakenquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:52 schreef molloot200 het volgende:
Oeh volgende topic is nummer 1111 trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |