Naaahhh, je hoeft alleen maar naar ze te wijzen en ze liggen al op de grond met een sleutelbeenbreuk!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
En met wielrennen hoeven ze maar iets te hard tegen de wind in te fietsen en hun tenue scheurt in tweeën.
Watjes zijn het, stuk voor stukquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Naaahhh, je hoeft alleen maar naar ze te wijzen en ze liggen al op de grond met een sleutelbeenbreuk!
Truste Reddie!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:19 schreef Redefine het volgende:
Maar goed. Ik ga zelf mijn eigen veilige bed op zoeken. Morgen weer werken
Slaapse!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:19 schreef Redefine het volgende:
Maar goed. Ik ga zelf mijn eigen veilige bed op zoeken. Morgen weer werken
Hahaquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waren het maar watjes, dan gingen ze niet zo snel stuk!
Daar zullen ze het dan wel zelf naar gemaakt hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
Ik ben in een liefhebbende bui. Jammer dat alleen de paar mensen die hier 's nachts posten hiervan kunnen profiteren en dat de rest morgen gewoon weer te maken krijgt met de chagrijnige Strani.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar zullen ze het dan wel zelf naar gemaakt hebben.
Overigens lijkt dit me een uitstekend moment om te melden dat ik er morgen overdag waarschijnlijk weinig tot niet ben
Geen idee. Ik snap ook niet waarom sommige teams vier letters mogen gebruiken en Ajax nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:23 schreef Strani het volgende:
Wat ik me nu pas afvraag nou dat ik naar een foto kijk die ik eerder vandaag nam van m'n TV-scherm tijdens de wedstrijd: Waarom zegt het scorebord PAR en niet gewoon PSG?
Ook raar ja. Het is een hele rare wereld.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee. Ik snap ook niet waarom sommige teams vier letters mogen gebruiken en Ajax niet
Waar heb je hem voor het laatst gezien?quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal ook eens met bedje opzoeken.
We leven in een wereld waar gebouwen hoger worden met elke extra verdieping die ze krijgenquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook raar ja. Het is een hele rare wereld.
Truste Lucky!quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal ook eens met bedje opzoeken.
En waar guur en onguur in principe hetzelfde betekenen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We leven in een wereld waar gebouwen hoger worden met elke extra verdieping die ze krijgen
Waar een metselaar metselt en een gijzelaar gegijzeld wordtquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
En waar guur en onguur in principe hetzelfde betekenen.
Willen we eigenlijk wel in zo'n wereld leven?quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar een metselaar metselt en een gijzelaar gegijzeld wordt
De meeste molenaars molenen zeldenquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:31 schreef Strani het volgende:
Een rammelaar rammelt niet en wordt ook niet gerammeld. Om het allemaal nog erger te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |