SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Moeten ze weer helemaal topics terug gaan lezen en zo, vermoeiend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:49 schreef Redefine het volgende:
@:Strani deze kon ik toch even niet laten liggenEn het is vooral morgen mooi om te zien, waar de anderen denken dat deze TT op slaat.
En te beseffen dat het nergens op slaat
Schijnt dat er mensen zijn die dat doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moeten ze weer helemaal topics terug gaan lezen en zo, vermoeiend.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moeten ze weer helemaal topics terug gaan lezen en zo, vermoeiend.
Ja ik scroll er meestal een beetje doorheen, maar als het meer dan een half topic betreft doe ik het niet. Lees eigenlijk alleen het meest recente topic een beetjequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schijnt dat er mensen zijn die dat doen.
Toen ik na gamen terug in het vorige topic kwam, zag ik dat er 152 nieuwe berichten waren. Die heb ik dus niet gelezen he.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik scroll er meestal een beetje doorheen, maar als het meer dan een half topic betreft doe ik het niet. Lees eigenlijk alleen het meest recente topic een beetje
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:53 schreef Cyan9 het volgende:
@:strani is inmiddels afleidingsmanoeuvres aan het bedenken.
[ afbeelding ]
Ik snap dat ook nooit. Hooguit dat er terwijl ik zeg te gaan slapen nog een opmerking is, waar ik nog op reageer. Maar als ik ga slapen ben ik ook echt wegquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:54 schreef Cyan9 het volgende:
Wat is dat toch met mensen die zeggen dat ze gaan slapen, en dan gewoon niet weggaan.
Had ik ook niet gedaan hoor. 152 dat is een half topic. Laatste paar pakken om het onderwerp wat op te pakken. Alleen als je nog ergens getagd bent even terugduiken in oude posts.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik na gamen terug in het vorige topic kwam, zag ik dat er 152 nieuwe berichten waren. Die heb ik dus niet gelezen he.
Dat mag ik hopen jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:49 schreef Redefine het volgende:
@:Strani deze kon ik toch even niet laten liggenEn het is vooral morgen mooi om te zien, waar de anderen denken dat deze TT op slaat.
En te beseffen dat het nergens op slaat
We kunnen het weer bijna de schuld niet meer gevenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:54 schreef Cyan9 het volgende:
Wat is dat toch met mensen die zeggen dat ze gaan slapen, en dan gewoon niet weggaan.
Ik was nergens getahd, dus dat was makkelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had ik ook niet gedaan hoor. 152 dat is een half topic. Laatste paar pakken om het onderwerp wat op te pakken. Alleen als je nog ergens getagd bent even terugduiken in oude posts.
Nu e ht dan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:54 schreef Cyan9 het volgende:
Truste!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga net als LuctorDus echt. Zonder terug te komen. Echt.
Wordt wel tijd. Door de slaap mis je letters.quote:
Als er mensen zijn die het serieus nemen, dan peper ik ze wel even in de oren dat jij een hele nette user bent die hier uiteraard niet aan doetquote:
Trustenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga net als LuctorDus echt. Zonder terug te komen. Echt.
Ja dat gelooft natuurlijk niemandquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die het serieus nemen, dan peper ik ze wel even in de oren dat jij een hele nette user bent die hier uiteraard niet aan doet
Ja nou ja dat is wel zoquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:09 schreef Cyan9 het volgende:
Daar heb je het zelf toch echt naar gemaakt.
Is het kunnen of willen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ja dat is wel zoHet is wat het is, ik kan er ook niks aan doen!
Hij kan beiden ontkennen noch bevestigen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het kunnen of willen?
Cyan9 de maatschappelijk werker duikt even op.
Beidenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het kunnen of willen?
Cyan9 de maatschappelijk werker duikt even op.
Strani ligt nu op jouw bank?quote:
Dat uiteraard. En van ons mag dat ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En als dat zo is, dan is dat omdat dat mag van Stranita.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:24 schreef Strani het volgende:
Okay nee nu komen er geruchten die ik later dan toch écht moet ontkennen.
Moguh! Ik werd ook heerlijk wakker, door kramp in mijn kuitquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Inbraakalarm dat afgaat. Dat is lekker wakker worden.![]()
Maar gelukkig geen inbrekers? #positiefdenkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Inbraakalarm dat afgaat. Dat is lekker wakker worden.![]()
Auch, hopelijk gaat het alweer iets beter...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moguh! Ik werd ook heerlijk wakker, door kramp in mijn kuit
Ik weet ALLESSSquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:31 schreef Strani het volgende:
Blijven jullie wel even doorposten? Mijn vage ontkenningen noch bevestigingen zijn niet bedoeld voor de ochtendposters.
Zeker! Maar ik had gisteren ook al wat langer nog meegelezen dan meegepostquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je nou al die berichten door zitten lezen?
quote:
Wat fijn om te horen! Al moet ik aan baby- en trouwverhalen op dit moment nog niet denken (en zij ook niet hoop ik). Komt dus wel goed. Uiteindelijk is het natuurlijk ook voordelig dat wij social media hebben, kan je toch gemakkelijker contact maken en houdenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:25 schreef Meke het volgende:
Oja nog even positief nieuws voor @:molloot200: ik spreek mijn middelbare school vriendengroep nog steeds. Er zijn er wel twee afgevallen, maar nu met z'n zessen zien we elkaar nog regelmatigEn huwelijken, babies, hypotheken, we doorstaan het allemaal
Terwijl dat ook wel vaak dealbreakers zijn
Vuile lurker!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik had gisteren ook al wat langer nog meegelezen dan meegepostEn verder heb ik op dit tijdstip toch niet zoveel te doen
Ja, dat denk ik ook hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen! Al moet ik aan baby- en trouwverhalen op dit moment nog niet denken (en zij ook niet hoop ik). Komt dus wel goed. Uiteindelijk is het natuurlijk ook voordelig dat wij social media hebben, kan je toch gemakkelijker contact maken en houden
Zekerquote:
quote:
Het onderwerp ‘meerdere relaties’?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar ik had gewoon niet zoveel over het onderwerp te zeggen
Jeetje, gaat vlug allemaal. Ik moet er echt nog niet aan denken dat ik over twee jaar klaar ben met studeren überhaupt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook hoorHoewel mijn moeder haar middelbare school vrienden ook nog spreekt
![]()
Bij ons kwam trouwen en babies best snelEerste verloving toen we 21 waren, die is op haar 23e getrouwd, toen twee jaar later weer en nog drie jaar later twee
![]()
En er zijn nu drie kinderen bij twee gezinnen. Vier van de zes zijn getrouwd met hypotheek :p
En we zijn nog geen dertig. Gelukkig ben ik er voor de compensatie
Maar straks komt je tweede plek nog in de gevarenzonequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar ik had gewoon niet zoveel over het onderwerp te zeggen
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef GeorgeM het volgende:
Nou, wij boot huren in Friesland.
Komen we daar gisteren na een hele tijd in de file te hebben gestaan, blijkt de boot stuk en is niet meer te repareren. Savonds weer huiswaarts gekeerd
Nee toen was ik al wel wegquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het onderwerp ‘meerdere relaties’?
Haha het klopt allemaal wel qua tijdlijn in hun relaties op zichquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jeetje, gaat vlug allemaal. Ik moet er echt nog niet aan denken dat ik over twee jaar klaar ben met studeren überhaupt.
Ik gun hem prima aan een ander hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar straks komt je tweede plek nog in de gevarenzone
Ohh ik had hier helemaal overheen gelezen. Wat slechtquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef GeorgeM het volgende:
Komen we daar gisteren na een hele tijd in de file te hebben gestaan, blijkt de boot stuk en is niet meer te repareren. Savonds weer huiswaarts gekeerd
Ja nou ik ben ook nog wel één van de weinigen zonder relatie. Al kan je je afvragen hoe lang een relatie duurt bij 20-jarigen, het kan ook maar zo zijn dat er volgende week weer eentje uit is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha het klopt allemaal wel qua tijdlijn in hun relaties op zich
Fok! Relteam op afsturen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef GeorgeM het volgende:
@Strani ze voelt zich niet fijn op jouw vaste plekjequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gun hem prima aan een ander hoor
Wel balen iddquote:
Tuukquote:
Jaquote:
Nouja deze meeste relaties zijn ook ergens tussen de 18 en 23 ofzo ontstaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ik ben ook nog wel één van de weinigen zonder relatie. Al kan je je afvragen hoe lang een relatie duurt bij 20-jarigen, het kan ook maar zo zijn dat er volgende week weer eentje uit is.
Nee het ruikt nog een beetje naar Straniquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
@:Strani ze voelt zich niet fijn op jouw vaste plekje
Ja wat slecht! 400 euroquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Vind het eerlijk gezegd wel slecht dat ze ons niet iets fatsoenlijks ter compensatie hebben aangeboden, een diner of hotelovernachting ofzo (behalve die smerige hotelboot).
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ik had hier helemaal overheen gelezen. Wat slecht![]()
![]()
Als het nou nog ¤450 was, dat zou fantastisch zijn.quote:
Is dat emotioneel confronterend of vooral zintuigelijk?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee het ruikt nog een beetje naar Strani
Ze hadden ook even kunnen bellen natuurlijk. Bij die reservering heb je vast wel wat contactgegevens achtergelatenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wel balen idd![]()
Ze boden ons een nachtje op de hotelboot aan, die als Songfestival-boot zou en zal worden gebruiktmet aftandse slaapkamertjes.
Waar ¤ 400,- per nacht voor wordt neergeteld
Dat wilden we eerst doen, maar het was zo’n stinkerig, bedompt ding, dat we toch maar naar huis zijn gegaan.
Vooral zintuiglijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat emotioneel confronterend of vooral zintuigelijk?
Voor Spaanse begrippen ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een heel schoon mens Meke!
Vies hèquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee het ruikt nog een beetje naar Strani
Dat verschilt. De meeste ex-huisgenoten zijn nog steeds samen met dezelfde. Waarvan een deel getrouwd is en kinderen heeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ik ben ook nog wel één van de weinigen zonder relatie. Al kan je je afvragen hoe lang een relatie duurt bij 20-jarigen, het kan ook maar zo zijn dat er volgende week weer eentje uit is.
En wanneer is jouw bruiloft gepland? En je eerste kind? Je moet er natuurlijk wel bijhoren hè.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja deze meeste relaties zijn ook ergens tussen de 18 en 23 ofzo ontstaan![]()
De eerste (toevallig ook de eerste bruiloft en baby), was rond ons eindexamen. Maar er hebben ook nog wel wat relaties de revue gepasseerd die het niet gehaald hebben inderdaad
Is goed Catalaan en fan van Barcelonaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:53 schreef Strani het volgende:
[..]
*Scheldt Redefine in het Spaans uit
Mensen, na vandaag zal deze SC één vaste poster minder hebben. Of dat Redefine zal zijn of ikzelf zal moeten blijken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is goed Catalaan en fan van Barcelona
Gaan we dat uitvechten door middel van het aantal posts in augustus?)quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen, na vandaag zal deze SC één vaste poster minder hebben. Of dat Redefine zal zijn of ikzelf zal moeten blijken.
The slowchat will be redefined after that.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen, na vandaag zal deze SC één vaste poster minder hebben. Of dat Redefine zal zijn of ikzelf zal moeten blijken.
Dat is ook niet fijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moguh! Ik werd ook heerlijk wakker, door kramp in mijn kuit
Geen idee, het was niet ons alarm, maar van iemand uit de buurt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar gelukkig geen inbrekers? #positiefdenken
Fan van Barcelona zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is goed Catalaan en fan van Barcelona
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een heel schoon mens Meke!
Dit 👆🏻quote:
Ik ben druk op zoek naar een geschikte datum maar het komt niet uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wanneer is jouw bruiloft gepland? En je eerste kind? Je moet er natuurlijk wel bijhoren hè.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar om je te laten gaan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben druk op zoek naar een geschikte datum maar het komt niet uit![]()
Die negen maanden zwangerschap zijn ook gewoon lastig plannen he. Heb het afgelopen jaar natuurlijk vrijgehouden in verband met ESF, en dat moet nu weer. Dus nog even verder plannen![]()
En er was nog een klein detail wat in de weg zat, maar daar kom ik even niet op
Dat is inderdaad allemaal lastig. Dat kleine detail is dan een man die nog ontbreekt. Lastig te verkrijgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Die negen maanden zwangerschap zijn ook gewoon lastig plannen he. Heb het afgelopen jaar natuurlijk vrijgehouden in verband met ESF, en dat moet nu weer. Dus nog even verder plannen![]()
Als sommige deelnemers aan het ESF zwanger kunnen zijn, kan iemand uit het publiek dat toch ook?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Zijn heel vaak niet op voorraad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad allemaal lastig. Dat kleine detail is dan een man die nog ontbreekt. Lastig te verkrijgen natuurlijk.
Slecht leverbaar.quote:
We gaan dan samen op in één user. Stradefine of Redestrani.quote:
Geldt ook voor vrouwen. Ben ook nog steeds aan het wachten tot die arriveertquote:
Ik ook. Vast iets verkeerd gegaan bij de post.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen. Ben ook nog steeds aan het wachten tot die arriveert
De barricades op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
Dat dit kan in Nederland. Tijd voor kamervragen en/of rellen.
Dat is zelfs zonder mondkapje al heel irritant.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:10 schreef Momo het volgende:
Zit al bijna 3 en een half uur in de trein met mondkapje omdat er problemen op het spoor zijn.
Mekefine? Lost twee problemen in een keer opquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bladeren? Vierkante wielen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:10 schreef Momo het volgende:
Zit al bijna 3 en een half uur in de trein met mondkapje omdat er problemen op het spoor zijn.
Ik denk ook dat ik met kind nog wel hier zou komen hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar om je te laten gaan.
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad allemaal lastig. Dat kleine detail is dan een man die nog ontbreekt. Lastig te verkrijgen natuurlijk.
Dat was nou niet echt een inspirerend voorbeeldquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als sommige deelnemers aan het ESF zwanger kunnen zijn, kan iemand uit het publiek dat toch ook?
Zit daar niet 1of andere ggz instelling daar? Of is dat het stukje tussen Zwolle & Amersfoort?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Problemen tussen Utrecht en Amersfoort. Ben nu inmiddels in de stoptrein bij Lochem
Redestrani klinkt leukerquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
We gaan dan samen op in één user. Stradefine of Redestrani.
Heb je wel de goede postordercatalogus gebruikt? Misschien heb je per ongeluk alleen Russische kleren besteld?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze dachten het nog te kunnen repareren en op tijd klaar te hebben, maar tegen de avond bleek dat het niet ging lukken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hadden ook even kunnen bellen natuurlijk. Bij die reservering heb je vast wel wat contactgegevens achtergelaten
Ze een poll dan kunnen we voor een naam stemmen.quote:
Wat stom!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:10 schreef Momo het volgende:
Ik speel stiekem ook voor Nederland maar ik kan dat hele Spanje-gedoe gebruiken om hem te verwarrenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
Het is ook wel weer eens tijd voor een confrontatie tussen Nederland en Spanje.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:23 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zit daar niet 1of andere ggz instelling daar? Of is dat het stukje tussen Zwolle & Amersfoort?
Nee, gewoon buiten op straat vechten natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaan we dat uitvechten door middel van het aantal posts in augustus?)
Ik moet dit even met @Cyan9 overleggenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mekefine? Lost twee problemen in een keer op
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
We gaan dan samen op in één user. Stradefine of Redestrani.
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
harde woei en regen opeens.
Ik weet dat mijn broer (toen hij nog student was) klaagde over dat stukje spoor, omdat om de zoveel tijd iemand voor de trein sprong.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]bij Den Dolder. Net als Remia. Heb je niets aan, die informatie, maar het is wel zo
Ja, dat wel. Gelukkig hoef ik niet meer weg vandaag.quote:
Ik wel, maar kan met het ovquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Gelukkig hoef ik niet meer weg vandaag.
Sneeuw? Vorst?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:10 schreef Momo het volgende:
Lekkerrrrquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
harde woei en regen opeens.
Deze SC kan alles aan. We hebben zelf ESC-loos jaar overleeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:29 schreef Strani het volgende:
Ik zeg wel Redestrani maar ik ben het alsnog niet helemaal eens met de fusie hoor! Dat kan de SC ook nooit aan.
Nou vooruit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik met kind nog wel hier zou komen hoorWat moet je anders doen tijdens die ellenlange voedingen of momenten dat de baby op je ligt te slapen
Wel eindelijk echte concurrentie voor Jopie!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:29 schreef Strani het volgende:
Ik zeg wel Redestrani maar ik ben het alsnog niet helemaal eens met de fusie hoor! Dat kan de SC ook nooit aan.
Soort openlijke undercoveroperatie dit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik speel stiekem ook voor Nederland maar ik kan dat hele Spanje-gedoe gebruiken om hem te verwarren
Ik ga niet akkoord.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik moet dit even met @:Cyan9 overleggen
Fair point, maar dit is wel een heel nieuw niveau hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Deze SC kan alles aan. We hebben zelf ESC-loos jaar overleeft.
Nou ja, dat blijft moeilijk vrees ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel eindelijk echte concurrentie voor Jopie!
Preciesquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Soort openlijke undercoveroperatie dit.
Jammer wel dat dit topplan nu al sneuveltquote:
Ik vrees het ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, dat blijft moeilijk vrees ik.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Fair point, maar dit is wel een heel nieuw niveau hoor
Hoe kom ik daar mobiel ook alweer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:35 schreef Strani het volgende:
Volgens mij ben ik langzaam aan de enige FOK!ker die z'n FoBo-foto af en toe nog update maar ik heb er maar weer eens een nieuwe ingeslingerd.
Wat is FoBo-foto?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:35 schreef Strani het volgende:
Volgens mij ben ik langzaam aan de enige FOK!ker die z'n FoBo-foto af en toe nog update maar ik heb er maar weer eens een nieuwe ingeslingerd.
Goed bezig. Ik begin er niet aan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:35 schreef Strani het volgende:
Leuke fotoquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet geloof ikMisschien met de directe link? Fotoboek van Strani
Nederlandse Spanjaard in z'n natuurlijke habitat gespot.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou echt ja, hahahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nederlandse Spanjaard in z'n natuurlijke habitat gespot.
Er wordt wel massaal gepost daarquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt in 2014 de meest recente reactie geplaatst in mijn FoBo. Dus ik ben je eeuwig dankbaar.quote:
Inderdaad, je krijgt amper tijd om bij te lezen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
Oh nee wacht het gaat van boven naar beneden dus eigenlijk heeft @:Amarantha de eer om zes jaar geleden de laatste reactie te hebben gepost. Dat valt me alleszins mee.
Oh jeetje ik zie het.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt in 2014 de meest recente reactie geplaatst in mijn FoBo. Dus ik ben je eeuwig dankbaar.
StormloopFoBo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, je krijgt amper tijd om bij te lezen.
80 baantjes in een uur moet lukken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:48 schreef F1gamer het volgende:
Weinig energie en ik zo baantjes gaan zwemmen![]()
Geen goede combinatie gisteravond tot 11 uur bordspellen spelen en vanochtend om half 9 naar de tandarts
Tot 11 uur bordspellen spelen is ook wel echt op het randje leven hè.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:48 schreef F1gamer het volgende:
Geen goede combinatie gisteravond tot 11 uur bordspellen spelen en vanochtend om half 9 naar de tandarts
Dat is wel borderline gevaarlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Tot 11 uur bordspellen spelen is ook wel echt op het randje leven hè.
Jezusquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is wel borderline gevaarlijk inderdaad.
Och ooit eens een keer toch 3 uur 's nachts bordspellen gespeeld en daarna een snackbar opgezocht om een bamihap te verorberen. That's living on the edgequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Tot 11 uur bordspellen spelen is ook wel echt op het randje leven hè.
Dat van die snackbar op dat tijdstip is heel normaal, maar dat andere, jeetje... heftigquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Och ooit eens een keer toch 3 uur 's nachts bordspellen gespeeld en daarna een snackbar opgezocht om een bamihap te verorberen. That's living on the edge
Waarom ga je op zaterdag naar de tandarts?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:48 schreef F1gamer het volgende:
Ik ben net geswitcht van andere tandarts. De intakegesprek was dus vanochtend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Waarom ga je op zaterdag naar de tandarts?
Maar nog steeds, waarom zaterdagquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ben net geswitcht van andere tandarts. De intakegesprek was dus vanochtend.
Is toch nep? Zit denk ik gewoon een pingpongtafel inquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CEEl0MOnvoy/?igshid=1pi93azsf7ve3
auw.
Komt goedquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:03 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga dus vanavond voor het eerst uit eten sinds corona happened. Ik vind het serieus een beetje spannend.
Dat verwacht ik ook wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Meeste horeca waar ik ben geweest gaan er echt heel goed mee om
Komt goed Cyan, alles zal voor je het weet best normaal lijken. Gewoon van genieten!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:03 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga dus vanavond voor het eerst uit eten sinds corona happened. Ik vind het serieus een beetje spannend.
Nou als het zo moet, kom ik vanavond niet hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:09 schreef Cyan9 het volgende:
En nee, het is niet met een leuke jongen. Die waren weer eens uitverkocht.
Stomquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:09 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, dat zou wel verklaren, waarom hij geen krimp geeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Is toch nep? Zit denk ik gewoon een pingpongtafel in
Leuke meid dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:09 schreef Cyan9 het volgende:
Verdorie, daar gaat m'n date met Fred.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou als het zo moet, kom ik vanavond niet hoor
Nee sorry heb al afgesproken met een leuke man. Maar denk niet dat het wat gaat worden, z'n vriendin en twee kinderen schijnen er ook te zijnquote:
Ja, hier gaat dus iets fout.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee sorry heb al afgesproken met een leuke man. Maar denk niet dat het wat gaat worden, z'n vriendin en twee kinderen schijnen er ook te zijn
Efkes glurenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch maar nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee sorry heb al afgesproken met een leuke man. Maar denk niet dat het wat gaat worden, z'n vriendin en twee kinderen schijnen er ook te zijn
Ja echt heel flauwquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hier gaat dus iets fout.
Haha nee ik ga gewoon op visite hoor, even voor de zekerheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja je merkt het direct hè!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:50 schreef Arizona het volgende:
Leuke foto Strani! Je ziet duidelijk de invloeden van je merge met Redefine
Je hebt ze gewoon de tijd gegeven om rustig van hun kraamtijd te genieten mekequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik ga gewoon op visite hoor, even voor de zekerheidKraamvisite, net op tijd voor de eerste verjaardag
Yep! Geslaagde fusie!quote:
MMFFFFF!!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:55 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Je hebt ze gewoon de tijd gegeven om rustig van hun kraamtijd te genieten meke. Veel plezier iig!
Bij mijn vrienden is de trouw & babyfase nu ook officieel begonnen trouwens, ik zie op social media alleen nog maar ringen en echo-foto's voorbij komen.
Ik ben blij dat die fase hier wat geweest isquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:55 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Je hebt ze gewoon de tijd gegeven om rustig van hun kraamtijd te genieten meke. Veel plezier iig!
Bij mijn vrienden is de trouw & babyfase nu ook officieel begonnen trouwens, ik zie op social media alleen nog maar ringen en echo-foto's voorbij komen.
Op een of andere manier leest dit alsof je hoofd onder een kussen wordt gesmoordquote:
Jeetjequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die fase hier wat geweest is
Wat mij opvalt als ik de verhalen van jongere collega's hoor die nog wel in die fase zitten, is dat er steeds meer bruiloften zijn met de meest onmogelijke thema's om kleding bij uit te zoeken. En dan behalve het thema ook nog een beperkt kleurenpalet waar je uit mag kiezen. Waarom doe je je gasten dat aan...
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:53 schreef Arizona het volgende:
Ik zit hier trouwens as we speak met een ontzettend lieve knappe man op de bank.Dat zijn de knapste mannen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bij mij ligt er een lieve dame tussen m'n benen. @Dave
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:59 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat zijn de knapste mannen ja. Bij mij ligt er een lieve dame tussen m'n benen. @:dave
Wat een lieve katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We kunnen altijd nog bij @Cyan9 terecht voor ondersteuningquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gaat even duren om hier van bij te komen.
Totdat alle gebruikers terug zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:05 schreef ijs_beer het volgende:
Volgens mij is de site nu wel sneller.
Ik wilde reageren, maar was niet zo netjes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik ga gewoon op visite hoor, even voor de zekerheidKraamvisite, net op tijd voor de eerste verjaardag
Ja hequote:
Dat kan hij ontkennen noch bevestigen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:29 schreef F1gamer het volgende:
Welke escapades heeft @:strani nu weer gedaan?
@Strani denkt nog steeds dat het forum down isquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan hij ontkennen noch bevestigen.
@Strani ik vind dit wel een beetje overdreven hoor dat je vanwege de TT heel FOK! van de server afgooitquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
@:strani denkt nog steeds dat het forum down is
Niet meer doen @murpquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht even dat @:murp ESF had gesloten, maar iets teveel sloot.
Echt he, moet je ineens alles wat je denkt voor jezelf houden. Niet te doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja heIk kon nu nergens mijn anti Joris van der Berg rant kwijt
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht even dat @:murp ESF had gesloten, maar iets teveel sloot.
Weet ik Em, weet ik. Maar we komen hier met z'n allen doorheen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gaat even duren om hier van bij te komen.
Ja Jezus Redefine ik heb wel een reputatie te beschermen hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani ik vind dit wel een beetje overdreven hoor dat je vanwege de TT heel FOK! van de server afgooit
En zo tof dat er ineens een comment van iemand uit Colombia staatquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Dit Opus nummer maakt het er nog wel mooier op (hoewel dit niet was wat ze draaiden in het stadion)
quote:Greetings from Tunja Boyacá Colombia, the goal he lost in the 2010 World Cup final still hurts, but always an admirer of that great player
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En zo tof dat er ineens een comment van iemand uit Colombia staat
[..]
Ik wist niet dat je zover zou gaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Jezus Redefine ik heb wel een reputatie te beschermen hoor.
Daarom zijn ze zo'n fan van Robben. De schoonheid van zijn voetbal om de lelijkheid te ontsnappen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is trouwens een onnoemelijk lelijke stad, TunjaIk ben er een keer verdwaald geweest met de hele schoonfamilie, verschrikkelijk oord. Wel aardige mensen toen we om de weg vroegen.
Ik ben niet zo`n voetbalkenner maar dit moment staat zeker in mijn top 10 van voetbal momenten (als ik al tot een top 10 kan komen)quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom zijn ze zo'n fan van Robben. De schoonheid van zijn voetbal om de lelijkheid te ontsnappen.
Ja, je zal wel bekaf zijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik was niet voor niets zo weinig online.
Robbengodquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Dit Opus nummer maakt het er nog wel mooier op (hoewel dit niet was wat ze draaiden in het stadion)
Eigenaardig inderdaad!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:18 schreef usagi414 het volgende:
Kwalificatieduel Europa League tijdens warming-up afgelast wegens corona
@:Strani Vreemd verhaal
En als ze elkaar raken vormen ze een superorkaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer interessant meteo-nerd nieuws, voor het eerst sinds 1933 gaan er waarschijnlijk 2 orkanen/stormen op hetzelfde moment aanwezig zijn in de golf van Mexico. Allebei de orkanen gaan op Louisana af.
Inclusief haaien?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
En als ze elkaar raken vormen ze een superorkaan?
In 2020 wel jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
En als ze elkaar raken vormen ze een super orkaan?
Jammer dat de tweede niet Leontine heet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer interessant meteo-nerd nieuws, voor het eerst sinds 1933 gaan er waarschijnlijk 2 orkanen/stormen op hetzelfde moment aanwezig zijn in de golf van Mexico. Allebei de orkanen gaan op Louisana af.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Jammer dat de tweede niet Leontine heet.
In 2020 kan alles. @Dave had ook al zoiets engs op zijn twitter gezetquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:21 schreef Momo het volgende:
[..]
In 2020 wel jaSuperorkaan
![]()
Ligt aan de bepaalde omstandigheden. Maar als orkanen dichter bij elkaar komen dan 900km als ze allebei ongeveer even sterk zijn dan gaan ze om elkaar heen draaien. Soms mergen ze dan alsnog en soms worden ze dan versneld "uit elkaar gegooid".
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb me in NWS gewaagd. Nu uitgewrongen.
Ah ja, de superteek.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In 2020 kan alles. @:Dave had ook al zoiets engs op zijn twitter gezet
En ik wilde vanavond nog iets posten over een asteroide die de dag voor de Amerikaanse verkiezingen langs de aarde scheert, met een kans van 0.41% op een inslag. ( Bron )quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In 2020 kan alles. @:Dave had ook al zoiets engs op zijn twitter gezet
In zulke zware tijden hebben we een positieve boodschap nodig. Een van hoop, en liefde! Een waardoor het volk er weer tegenaan kan!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:27 schreef Dave het volgende:
[..]
En ik wilde vanavond nog iets posten over een asteroide die de dag voor de Amerikaanse verkiezingen langs de aarde scheert, met een kans van 0.41% op een inslag. ( Bron )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik wil een second option van @Prisha of @TheFreshPrince voordat je dat doetquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:27 schreef Dave het volgende:
[..]
En ik wilde vanavond nog iets posten over een asteroide die de dag voor de Amerikaanse verkiezingen langs de aarde scheert, met een kans van 0.41% op een inslag. ( Bron )
6,5 feet is zo’n 2 meter dus maak me geen zorgenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wil een second option van @:Prisha of @:Thefreshprince voordat je dat doet
Met 1.5 meter afstand houden kom je dan net 50 cm te kort.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
6,5 feet is zo’n 2 meter dus maak me geen zorgen
Ik ben nog wakker. We zijn nu bijna bij de puntentelling. Maar het was wel zo netjes als je je net als @Guanabana keurig had afgemeldquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
Is @:usagi414 al op bed? Anders durf ik me nog niet te vertonen omdat ik ESF terugkijken heb gemist
En dat je uit Twente komt is niet te merken. "op bed"quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
Is @:usagi414 al op bed? Anders durf ik me nog niet te vertonen omdat ik ESF terugkijken heb gemist
Ik moest ineens een koraal bouwen, er was geen tijd om me af te melden!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker. We zijn nu bijna bij de puntentelling. Maar het was wel zo netjes als je je net als @:Guanabana keurig had afgemeld
Ja want in bed klinkt alsof je onder je matras ligt ofzoquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dat je uit Twente komt is niet te merken. "op bed"
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja want in bed klinkt alsof je onder je matras ligt ofzo
Op bed valt nog wel mee. Een losse winkel is wat dat betreft een stuk duidelijkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dat je uit Twente komt is niet te merken. "op bed"
Het is je vergeven, Mag je het nu het @Strani weer lastig gaan maken met je vragen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik moest ineens een koraal bouwen, er was geen tijd om me af te melden!
Bovendien lag de halve middag FOK! eruit
U bent correct, dat is een ottoooo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook een teken van Twentsheid: beweren dat dit
[ afbeelding ]
een otto is
@Davequote:Op zondag 23 augustus 2020 00:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat wordt pijn lijden morgen
Alles doet nu al zeer![]()
Respect voor mensen die dit 5 dagen in de week doen
quote:
Dat is wel waar. Net als die Brabanders die zeggen dat ze zijn aangereden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op bed valt nog wel mee. Een losse winkel is wat dat betreft een stuk duidelijker
Daar kunnen ze gewoon niet rijden met al dat bier dat ze drinken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Net als die Brabanders die zeggen dat ze zijn aangereden.
Heb net weer Hamilton zitten kijken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Cee
Ik had niet verwacht dat je nog wakker zou zijn
Jazekers rijden we op tijd aan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Net als die Brabanders die zeggen dat ze zijn aangereden.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb net weer Hamilton zitten kijken.![]()
Lig nu in bed en dacht ik doe nog een rondje Fok! voor het slapengaan.
Maar kom je ook wel eens iemand aan rijden?quote:
Hee dat was mijn ochtendquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb net weer Hamilton zitten kijken.![]()
Lig nu in bed en dacht ik doe nog een rondje Fok! voor het slapengaan.
Vierde in z’n geheel, Sir.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Voor de hoeveelste keer was dat?
Zeeuwen hebben meer reden om te drinkenquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kunnen ze gewoon niet rijden met al dat bier dat ze drinken.
Ben nadat het afgelopen was weer gaan kijken omdat ik niet op een zielige noot wilde eindigen, sessie gestopt bij The Schuyler Sisters.quote:
Binnen de familie hebben we ook dit spelquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:38 schreef Meke het volgende:
Dat koraal dat ik moest bouwen, was trouwens in dit spel;
[ afbeelding ]
Prima vermaak maar redelijk individualistisch. Je speelt niet samen met andere spelers en kunt ze ook niet dwarsbomenWe speelden het alledrie voor het eerst, maar vonden het ook lastig om echt een tactiek te bepalen dus het was ook grotendeels geluk. Wel heel leuk om met kinderen te spelen denken we
Wij vieren geen carnaval.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zeeuwen hebben meer reden om te drinken
Ik heb Rocky Horror vaker gezien dan vier keer, maar daar ging wel een aanzienlijk langere tijd overheenquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Vierde in z’n geheel, Sir.![]()
Daarbuiten nog een aantal keer Guns and Ships en Room where it happens gekeken.
Wij ook niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij vieren geen carnaval.
In de rest van Nederland is 'een bolus' niet iets dat je vrijwillig eetquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij vieren geen carnaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |