quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een heel schoon mens Meke!
Dit 👆🏻quote:
Ik ben druk op zoek naar een geschikte datum maar het komt niet uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wanneer is jouw bruiloft gepland? En je eerste kind? Je moet er natuurlijk wel bijhoren hè.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen, na vandaag zal deze SC één vaste poster minder hebben. Of dat Redefine zal zijn of ikzelf zal moeten blijken.
Ik ben nog niet klaar om je te laten gaan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben druk op zoek naar een geschikte datum maar het komt niet uit![]()
Die negen maanden zwangerschap zijn ook gewoon lastig plannen he. Heb het afgelopen jaar natuurlijk vrijgehouden in verband met ESF, en dat moet nu weer. Dus nog even verder plannen![]()
En er was nog een klein detail wat in de weg zat, maar daar kom ik even niet op
Dat is inderdaad allemaal lastig. Dat kleine detail is dan een man die nog ontbreekt. Lastig te verkrijgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Die negen maanden zwangerschap zijn ook gewoon lastig plannen he. Heb het afgelopen jaar natuurlijk vrijgehouden in verband met ESF, en dat moet nu weer. Dus nog even verder plannen![]()
Als sommige deelnemers aan het ESF zwanger kunnen zijn, kan iemand uit het publiek dat toch ook?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Zijn heel vaak niet op voorraad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad allemaal lastig. Dat kleine detail is dan een man die nog ontbreekt. Lastig te verkrijgen natuurlijk.
Slecht leverbaar.quote:
We gaan dan samen op in één user. Stradefine of Redestrani.quote:
Geldt ook voor vrouwen. Ben ook nog steeds aan het wachten tot die arriveertquote:
Ik ook. Vast iets verkeerd gegaan bij de post.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen. Ben ook nog steeds aan het wachten tot die arriveert
De barricades op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
Dat dit kan in Nederland. Tijd voor kamervragen en/of rellen.
Dat is zelfs zonder mondkapje al heel irritant.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:10 schreef Momo het volgende:
Zit al bijna 3 en een half uur in de trein met mondkapje omdat er problemen op het spoor zijn.
Mekefine? Lost twee problemen in een keer opquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bladeren? Vierkante wielen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:10 schreef Momo het volgende:
Zit al bijna 3 en een half uur in de trein met mondkapje omdat er problemen op het spoor zijn.
Ik denk ook dat ik met kind nog wel hier zou komen hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar om je te laten gaan.
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad allemaal lastig. Dat kleine detail is dan een man die nog ontbreekt. Lastig te verkrijgen natuurlijk.
Dat was nou niet echt een inspirerend voorbeeldquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als sommige deelnemers aan het ESF zwanger kunnen zijn, kan iemand uit het publiek dat toch ook?
Zit daar niet 1of andere ggz instelling daar? Of is dat het stukje tussen Zwolle & Amersfoort?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Problemen tussen Utrecht en Amersfoort. Ben nu inmiddels in de stoptrein bij Lochem
Redestrani klinkt leukerquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
We gaan dan samen op in één user. Stradefine of Redestrani.
Heb je wel de goede postordercatalogus gebruikt? Misschien heb je per ongeluk alleen Russische kleren besteld?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze dachten het nog te kunnen repareren en op tijd klaar te hebben, maar tegen de avond bleek dat het niet ging lukken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hadden ook even kunnen bellen natuurlijk. Bij die reservering heb je vast wel wat contactgegevens achtergelaten
Ze een poll dan kunnen we voor een naam stemmen.quote:
Wat stom!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:10 schreef Momo het volgende:
Ik speel stiekem ook voor Nederland maar ik kan dat hele Spanje-gedoe gebruiken om hem te verwarrenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
Het is ook wel weer eens tijd voor een confrontatie tussen Nederland en Spanje.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:23 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zit daar niet 1of andere ggz instelling daar? Of is dat het stukje tussen Zwolle & Amersfoort?
Nee, gewoon buiten op straat vechten natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaan we dat uitvechten door middel van het aantal posts in augustus?)
Ik moet dit even met @Cyan9 overleggenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mekefine? Lost twee problemen in een keer op
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
We gaan dan samen op in één user. Stradefine of Redestrani.
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
harde woei en regen opeens.
Ik weet dat mijn broer (toen hij nog student was) klaagde over dat stukje spoor, omdat om de zoveel tijd iemand voor de trein sprong.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]bij Den Dolder. Net als Remia. Heb je niets aan, die informatie, maar het is wel zo
Ja, dat wel. Gelukkig hoef ik niet meer weg vandaag.quote:
Ik wel, maar kan met het ovquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Gelukkig hoef ik niet meer weg vandaag.
Sneeuw? Vorst?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:10 schreef Momo het volgende:
Lekkerrrrquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
harde woei en regen opeens.
Deze SC kan alles aan. We hebben zelf ESC-loos jaar overleeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:29 schreef Strani het volgende:
Ik zeg wel Redestrani maar ik ben het alsnog niet helemaal eens met de fusie hoor! Dat kan de SC ook nooit aan.
Nou vooruit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik met kind nog wel hier zou komen hoorWat moet je anders doen tijdens die ellenlange voedingen of momenten dat de baby op je ligt te slapen
Wel eindelijk echte concurrentie voor Jopie!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:29 schreef Strani het volgende:
Ik zeg wel Redestrani maar ik ben het alsnog niet helemaal eens met de fusie hoor! Dat kan de SC ook nooit aan.
Soort openlijke undercoveroperatie dit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik speel stiekem ook voor Nederland maar ik kan dat hele Spanje-gedoe gebruiken om hem te verwarren
Ik ga niet akkoord.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik moet dit even met @:Cyan9 overleggen
Fair point, maar dit is wel een heel nieuw niveau hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Deze SC kan alles aan. We hebben zelf ESC-loos jaar overleeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |