quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een heel schoon mens Meke!
Dit 👆🏻quote:
Ik ben druk op zoek naar een geschikte datum maar het komt niet uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wanneer is jouw bruiloft gepland? En je eerste kind? Je moet er natuurlijk wel bijhoren hè.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen, na vandaag zal deze SC één vaste poster minder hebben. Of dat Redefine zal zijn of ikzelf zal moeten blijken.
Ik ben nog niet klaar om je te laten gaan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben druk op zoek naar een geschikte datum maar het komt niet uit![]()
Die negen maanden zwangerschap zijn ook gewoon lastig plannen he. Heb het afgelopen jaar natuurlijk vrijgehouden in verband met ESF, en dat moet nu weer. Dus nog even verder plannen![]()
En er was nog een klein detail wat in de weg zat, maar daar kom ik even niet op
Dat is inderdaad allemaal lastig. Dat kleine detail is dan een man die nog ontbreekt. Lastig te verkrijgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Die negen maanden zwangerschap zijn ook gewoon lastig plannen he. Heb het afgelopen jaar natuurlijk vrijgehouden in verband met ESF, en dat moet nu weer. Dus nog even verder plannen![]()
Als sommige deelnemers aan het ESF zwanger kunnen zijn, kan iemand uit het publiek dat toch ook?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Zijn heel vaak niet op voorraad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad allemaal lastig. Dat kleine detail is dan een man die nog ontbreekt. Lastig te verkrijgen natuurlijk.
Slecht leverbaar.quote:
We gaan dan samen op in één user. Stradefine of Redestrani.quote:
Geldt ook voor vrouwen. Ben ook nog steeds aan het wachten tot die arriveertquote:
Ik ook. Vast iets verkeerd gegaan bij de post.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen. Ben ook nog steeds aan het wachten tot die arriveert
De barricades op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
Dat dit kan in Nederland. Tijd voor kamervragen en/of rellen.
Dat is zelfs zonder mondkapje al heel irritant.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:10 schreef Momo het volgende:
Zit al bijna 3 en een half uur in de trein met mondkapje omdat er problemen op het spoor zijn.
Mekefine? Lost twee problemen in een keer opquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen. Ben ook nog steeds aan het wachten tot die arriveert
Bladeren? Vierkante wielen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:10 schreef Momo het volgende:
Zit al bijna 3 en een half uur in de trein met mondkapje omdat er problemen op het spoor zijn.
Ik denk ook dat ik met kind nog wel hier zou komen hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar om je te laten gaan.
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad allemaal lastig. Dat kleine detail is dan een man die nog ontbreekt. Lastig te verkrijgen natuurlijk.
Dat was nou niet echt een inspirerend voorbeeldquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als sommige deelnemers aan het ESF zwanger kunnen zijn, kan iemand uit het publiek dat toch ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |