Nee het ruikt nog een beetje naar Straniquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
@:Strani ze voelt zich niet fijn op jouw vaste plekje
Ja wat slecht! 400 euroquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Vind het eerlijk gezegd wel slecht dat ze ons niet iets fatsoenlijks ter compensatie hebben aangeboden, een diner of hotelovernachting ofzo (behalve die smerige hotelboot).
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ik had hier helemaal overheen gelezen. Wat slecht![]()
![]()
Als het nou nog ¤450 was, dat zou fantastisch zijn.quote:
Is dat emotioneel confronterend of vooral zintuigelijk?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee het ruikt nog een beetje naar Strani
Ze hadden ook even kunnen bellen natuurlijk. Bij die reservering heb je vast wel wat contactgegevens achtergelatenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wel balen idd![]()
Ze boden ons een nachtje op de hotelboot aan, die als Songfestival-boot zou en zal worden gebruiktmet aftandse slaapkamertjes.
Waar ¤ 400,- per nacht voor wordt neergeteld
Dat wilden we eerst doen, maar het was zo’n stinkerig, bedompt ding, dat we toch maar naar huis zijn gegaan.
Vooral zintuiglijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat emotioneel confronterend of vooral zintuigelijk?
Voor Spaanse begrippen ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een heel schoon mens Meke!
Vies hèquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee het ruikt nog een beetje naar Strani
Dat verschilt. De meeste ex-huisgenoten zijn nog steeds samen met dezelfde. Waarvan een deel getrouwd is en kinderen heeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ik ben ook nog wel één van de weinigen zonder relatie. Al kan je je afvragen hoe lang een relatie duurt bij 20-jarigen, het kan ook maar zo zijn dat er volgende week weer eentje uit is.
En wanneer is jouw bruiloft gepland? En je eerste kind? Je moet er natuurlijk wel bijhoren hè.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja deze meeste relaties zijn ook ergens tussen de 18 en 23 ofzo ontstaan![]()
De eerste (toevallig ook de eerste bruiloft en baby), was rond ons eindexamen. Maar er hebben ook nog wel wat relaties de revue gepasseerd die het niet gehaald hebben inderdaad
Is goed Catalaan en fan van Barcelonaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:53 schreef Strani het volgende:
[..]
*Scheldt Redefine in het Spaans uit
Mensen, na vandaag zal deze SC één vaste poster minder hebben. Of dat Redefine zal zijn of ikzelf zal moeten blijken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is goed Catalaan en fan van Barcelona
Gaan we dat uitvechten door middel van het aantal posts in augustus?)quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen, na vandaag zal deze SC één vaste poster minder hebben. Of dat Redefine zal zijn of ikzelf zal moeten blijken.
The slowchat will be redefined after that.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen, na vandaag zal deze SC één vaste poster minder hebben. Of dat Redefine zal zijn of ikzelf zal moeten blijken.
Dat is ook niet fijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moguh! Ik werd ook heerlijk wakker, door kramp in mijn kuit
Geen idee, het was niet ons alarm, maar van iemand uit de buurt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar gelukkig geen inbrekers? #positiefdenken
Fan van Barcelona zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is goed Catalaan en fan van Barcelona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |