Zeker! Maar ik had gisteren ook al wat langer nog meegelezen dan meegepostquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je nou al die berichten door zitten lezen?
quote:
Wat fijn om te horen! Al moet ik aan baby- en trouwverhalen op dit moment nog niet denken (en zij ook niet hoop ik). Komt dus wel goed. Uiteindelijk is het natuurlijk ook voordelig dat wij social media hebben, kan je toch gemakkelijker contact maken en houdenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:25 schreef Meke het volgende:
Oja nog even positief nieuws voor @:molloot200: ik spreek mijn middelbare school vriendengroep nog steeds. Er zijn er wel twee afgevallen, maar nu met z'n zessen zien we elkaar nog regelmatigEn huwelijken, babies, hypotheken, we doorstaan het allemaal
Terwijl dat ook wel vaak dealbreakers zijn
Vuile lurker!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik had gisteren ook al wat langer nog meegelezen dan meegepostEn verder heb ik op dit tijdstip toch niet zoveel te doen
Ja, dat denk ik ook hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen! Al moet ik aan baby- en trouwverhalen op dit moment nog niet denken (en zij ook niet hoop ik). Komt dus wel goed. Uiteindelijk is het natuurlijk ook voordelig dat wij social media hebben, kan je toch gemakkelijker contact maken en houden
Zekerquote:
quote:
Het onderwerp ‘meerdere relaties’?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar ik had gewoon niet zoveel over het onderwerp te zeggen
Jeetje, gaat vlug allemaal. Ik moet er echt nog niet aan denken dat ik over twee jaar klaar ben met studeren überhaupt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook hoorHoewel mijn moeder haar middelbare school vrienden ook nog spreekt
![]()
Bij ons kwam trouwen en babies best snelEerste verloving toen we 21 waren, die is op haar 23e getrouwd, toen twee jaar later weer en nog drie jaar later twee
![]()
En er zijn nu drie kinderen bij twee gezinnen. Vier van de zes zijn getrouwd met hypotheek :p
En we zijn nog geen dertig. Gelukkig ben ik er voor de compensatie
Maar straks komt je tweede plek nog in de gevarenzonequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar ik had gewoon niet zoveel over het onderwerp te zeggen
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef GeorgeM het volgende:
Nou, wij boot huren in Friesland.
Komen we daar gisteren na een hele tijd in de file te hebben gestaan, blijkt de boot stuk en is niet meer te repareren. Savonds weer huiswaarts gekeerd
Nee toen was ik al wel wegquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het onderwerp ‘meerdere relaties’?
Haha het klopt allemaal wel qua tijdlijn in hun relaties op zichquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jeetje, gaat vlug allemaal. Ik moet er echt nog niet aan denken dat ik over twee jaar klaar ben met studeren überhaupt.
Ik gun hem prima aan een ander hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar straks komt je tweede plek nog in de gevarenzone
Ohh ik had hier helemaal overheen gelezen. Wat slechtquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef GeorgeM het volgende:
Komen we daar gisteren na een hele tijd in de file te hebben gestaan, blijkt de boot stuk en is niet meer te repareren. Savonds weer huiswaarts gekeerd
Ja nou ik ben ook nog wel één van de weinigen zonder relatie. Al kan je je afvragen hoe lang een relatie duurt bij 20-jarigen, het kan ook maar zo zijn dat er volgende week weer eentje uit is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha het klopt allemaal wel qua tijdlijn in hun relaties op zich
Fok! Relteam op afsturen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef GeorgeM het volgende:
@Strani ze voelt zich niet fijn op jouw vaste plekjequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gun hem prima aan een ander hoor
Wel balen iddquote:
Tuukquote:
Jaquote:
Nouja deze meeste relaties zijn ook ergens tussen de 18 en 23 ofzo ontstaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ik ben ook nog wel één van de weinigen zonder relatie. Al kan je je afvragen hoe lang een relatie duurt bij 20-jarigen, het kan ook maar zo zijn dat er volgende week weer eentje uit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |