SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Moeten ze weer helemaal topics terug gaan lezen en zo, vermoeiend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:49 schreef Redefine het volgende:
@:Strani deze kon ik toch even niet laten liggenEn het is vooral morgen mooi om te zien, waar de anderen denken dat deze TT op slaat.
En te beseffen dat het nergens op slaat
Schijnt dat er mensen zijn die dat doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moeten ze weer helemaal topics terug gaan lezen en zo, vermoeiend.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moeten ze weer helemaal topics terug gaan lezen en zo, vermoeiend.
Ja ik scroll er meestal een beetje doorheen, maar als het meer dan een half topic betreft doe ik het niet. Lees eigenlijk alleen het meest recente topic een beetjequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schijnt dat er mensen zijn die dat doen.
Toen ik na gamen terug in het vorige topic kwam, zag ik dat er 152 nieuwe berichten waren. Die heb ik dus niet gelezen he.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik scroll er meestal een beetje doorheen, maar als het meer dan een half topic betreft doe ik het niet. Lees eigenlijk alleen het meest recente topic een beetje
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:53 schreef Cyan9 het volgende:
@:strani is inmiddels afleidingsmanoeuvres aan het bedenken.
[ afbeelding ]
Ik snap dat ook nooit. Hooguit dat er terwijl ik zeg te gaan slapen nog een opmerking is, waar ik nog op reageer. Maar als ik ga slapen ben ik ook echt wegquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:54 schreef Cyan9 het volgende:
Wat is dat toch met mensen die zeggen dat ze gaan slapen, en dan gewoon niet weggaan.
Had ik ook niet gedaan hoor. 152 dat is een half topic. Laatste paar pakken om het onderwerp wat op te pakken. Alleen als je nog ergens getagd bent even terugduiken in oude posts.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik na gamen terug in het vorige topic kwam, zag ik dat er 152 nieuwe berichten waren. Die heb ik dus niet gelezen he.
Dat mag ik hopen jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:49 schreef Redefine het volgende:
@:Strani deze kon ik toch even niet laten liggenEn het is vooral morgen mooi om te zien, waar de anderen denken dat deze TT op slaat.
En te beseffen dat het nergens op slaat
We kunnen het weer bijna de schuld niet meer gevenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:54 schreef Cyan9 het volgende:
Wat is dat toch met mensen die zeggen dat ze gaan slapen, en dan gewoon niet weggaan.
Ik was nergens getahd, dus dat was makkelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had ik ook niet gedaan hoor. 152 dat is een half topic. Laatste paar pakken om het onderwerp wat op te pakken. Alleen als je nog ergens getagd bent even terugduiken in oude posts.
Nu e ht dan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:54 schreef Cyan9 het volgende:
Truste!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga net als LuctorDus echt. Zonder terug te komen. Echt.
Wordt wel tijd. Door de slaap mis je letters.quote:
Als er mensen zijn die het serieus nemen, dan peper ik ze wel even in de oren dat jij een hele nette user bent die hier uiteraard niet aan doetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |