SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Moeten ze weer helemaal topics terug gaan lezen en zo, vermoeiend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:49 schreef Redefine het volgende:
@:Strani deze kon ik toch even niet laten liggenEn het is vooral morgen mooi om te zien, waar de anderen denken dat deze TT op slaat.
En te beseffen dat het nergens op slaat
Schijnt dat er mensen zijn die dat doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moeten ze weer helemaal topics terug gaan lezen en zo, vermoeiend.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moeten ze weer helemaal topics terug gaan lezen en zo, vermoeiend.
Ja ik scroll er meestal een beetje doorheen, maar als het meer dan een half topic betreft doe ik het niet. Lees eigenlijk alleen het meest recente topic een beetjequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schijnt dat er mensen zijn die dat doen.
Toen ik na gamen terug in het vorige topic kwam, zag ik dat er 152 nieuwe berichten waren. Die heb ik dus niet gelezen he.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik scroll er meestal een beetje doorheen, maar als het meer dan een half topic betreft doe ik het niet. Lees eigenlijk alleen het meest recente topic een beetje
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:53 schreef Cyan9 het volgende:
@:strani is inmiddels afleidingsmanoeuvres aan het bedenken.
[ afbeelding ]
Ik snap dat ook nooit. Hooguit dat er terwijl ik zeg te gaan slapen nog een opmerking is, waar ik nog op reageer. Maar als ik ga slapen ben ik ook echt wegquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:54 schreef Cyan9 het volgende:
Wat is dat toch met mensen die zeggen dat ze gaan slapen, en dan gewoon niet weggaan.
Had ik ook niet gedaan hoor. 152 dat is een half topic. Laatste paar pakken om het onderwerp wat op te pakken. Alleen als je nog ergens getagd bent even terugduiken in oude posts.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik na gamen terug in het vorige topic kwam, zag ik dat er 152 nieuwe berichten waren. Die heb ik dus niet gelezen he.
Dat mag ik hopen jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:49 schreef Redefine het volgende:
@:Strani deze kon ik toch even niet laten liggenEn het is vooral morgen mooi om te zien, waar de anderen denken dat deze TT op slaat.
En te beseffen dat het nergens op slaat
We kunnen het weer bijna de schuld niet meer gevenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:54 schreef Cyan9 het volgende:
Wat is dat toch met mensen die zeggen dat ze gaan slapen, en dan gewoon niet weggaan.
Ik was nergens getahd, dus dat was makkelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had ik ook niet gedaan hoor. 152 dat is een half topic. Laatste paar pakken om het onderwerp wat op te pakken. Alleen als je nog ergens getagd bent even terugduiken in oude posts.
Nu e ht dan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:54 schreef Cyan9 het volgende:
Truste!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga net als LuctorDus echt. Zonder terug te komen. Echt.
Wordt wel tijd. Door de slaap mis je letters.quote:
Als er mensen zijn die het serieus nemen, dan peper ik ze wel even in de oren dat jij een hele nette user bent die hier uiteraard niet aan doetquote:
Trustenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga net als LuctorDus echt. Zonder terug te komen. Echt.
Ja dat gelooft natuurlijk niemandquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die het serieus nemen, dan peper ik ze wel even in de oren dat jij een hele nette user bent die hier uiteraard niet aan doet
Ja nou ja dat is wel zoquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:09 schreef Cyan9 het volgende:
Daar heb je het zelf toch echt naar gemaakt.
Is het kunnen of willen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ja dat is wel zoHet is wat het is, ik kan er ook niks aan doen!
Hij kan beiden ontkennen noch bevestigen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het kunnen of willen?
Cyan9 de maatschappelijk werker duikt even op.
Beidenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het kunnen of willen?
Cyan9 de maatschappelijk werker duikt even op.
Strani ligt nu op jouw bank?quote:
Dat uiteraard. En van ons mag dat ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En als dat zo is, dan is dat omdat dat mag van Stranita.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:24 schreef Strani het volgende:
Okay nee nu komen er geruchten die ik later dan toch écht moet ontkennen.
Moguh! Ik werd ook heerlijk wakker, door kramp in mijn kuitquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Inbraakalarm dat afgaat. Dat is lekker wakker worden.![]()
Maar gelukkig geen inbrekers? #positiefdenkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Inbraakalarm dat afgaat. Dat is lekker wakker worden.![]()
Auch, hopelijk gaat het alweer iets beter...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moguh! Ik werd ook heerlijk wakker, door kramp in mijn kuit
Ik weet ALLESSSquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:31 schreef Strani het volgende:
Blijven jullie wel even doorposten? Mijn vage ontkenningen noch bevestigingen zijn niet bedoeld voor de ochtendposters.
Zeker! Maar ik had gisteren ook al wat langer nog meegelezen dan meegepostquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je nou al die berichten door zitten lezen?
quote:
Wat fijn om te horen! Al moet ik aan baby- en trouwverhalen op dit moment nog niet denken (en zij ook niet hoop ik). Komt dus wel goed. Uiteindelijk is het natuurlijk ook voordelig dat wij social media hebben, kan je toch gemakkelijker contact maken en houdenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:25 schreef Meke het volgende:
Oja nog even positief nieuws voor @:molloot200: ik spreek mijn middelbare school vriendengroep nog steeds. Er zijn er wel twee afgevallen, maar nu met z'n zessen zien we elkaar nog regelmatigEn huwelijken, babies, hypotheken, we doorstaan het allemaal
Terwijl dat ook wel vaak dealbreakers zijn
Vuile lurker!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik had gisteren ook al wat langer nog meegelezen dan meegepostEn verder heb ik op dit tijdstip toch niet zoveel te doen
Ja, dat denk ik ook hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen! Al moet ik aan baby- en trouwverhalen op dit moment nog niet denken (en zij ook niet hoop ik). Komt dus wel goed. Uiteindelijk is het natuurlijk ook voordelig dat wij social media hebben, kan je toch gemakkelijker contact maken en houden
Zekerquote:
quote:
Het onderwerp ‘meerdere relaties’?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar ik had gewoon niet zoveel over het onderwerp te zeggen
Jeetje, gaat vlug allemaal. Ik moet er echt nog niet aan denken dat ik over twee jaar klaar ben met studeren überhaupt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook hoorHoewel mijn moeder haar middelbare school vrienden ook nog spreekt
![]()
Bij ons kwam trouwen en babies best snelEerste verloving toen we 21 waren, die is op haar 23e getrouwd, toen twee jaar later weer en nog drie jaar later twee
![]()
En er zijn nu drie kinderen bij twee gezinnen. Vier van de zes zijn getrouwd met hypotheek :p
En we zijn nog geen dertig. Gelukkig ben ik er voor de compensatie
Maar straks komt je tweede plek nog in de gevarenzonequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar ik had gewoon niet zoveel over het onderwerp te zeggen
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef GeorgeM het volgende:
Nou, wij boot huren in Friesland.
Komen we daar gisteren na een hele tijd in de file te hebben gestaan, blijkt de boot stuk en is niet meer te repareren. Savonds weer huiswaarts gekeerd
Nee toen was ik al wel wegquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het onderwerp ‘meerdere relaties’?
Haha het klopt allemaal wel qua tijdlijn in hun relaties op zichquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jeetje, gaat vlug allemaal. Ik moet er echt nog niet aan denken dat ik over twee jaar klaar ben met studeren überhaupt.
Ik gun hem prima aan een ander hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar straks komt je tweede plek nog in de gevarenzone
Ohh ik had hier helemaal overheen gelezen. Wat slechtquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef GeorgeM het volgende:
Komen we daar gisteren na een hele tijd in de file te hebben gestaan, blijkt de boot stuk en is niet meer te repareren. Savonds weer huiswaarts gekeerd
Ja nou ik ben ook nog wel één van de weinigen zonder relatie. Al kan je je afvragen hoe lang een relatie duurt bij 20-jarigen, het kan ook maar zo zijn dat er volgende week weer eentje uit is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha het klopt allemaal wel qua tijdlijn in hun relaties op zich
Fok! Relteam op afsturen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef GeorgeM het volgende:
@Strani ze voelt zich niet fijn op jouw vaste plekjequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gun hem prima aan een ander hoor
Wel balen iddquote:
Tuukquote:
Jaquote:
Nouja deze meeste relaties zijn ook ergens tussen de 18 en 23 ofzo ontstaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ik ben ook nog wel één van de weinigen zonder relatie. Al kan je je afvragen hoe lang een relatie duurt bij 20-jarigen, het kan ook maar zo zijn dat er volgende week weer eentje uit is.
Nee het ruikt nog een beetje naar Straniquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
@:Strani ze voelt zich niet fijn op jouw vaste plekje
Ja wat slecht! 400 euroquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Vind het eerlijk gezegd wel slecht dat ze ons niet iets fatsoenlijks ter compensatie hebben aangeboden, een diner of hotelovernachting ofzo (behalve die smerige hotelboot).
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ik had hier helemaal overheen gelezen. Wat slecht![]()
![]()
Als het nou nog ¤450 was, dat zou fantastisch zijn.quote:
Is dat emotioneel confronterend of vooral zintuigelijk?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee het ruikt nog een beetje naar Strani
Ze hadden ook even kunnen bellen natuurlijk. Bij die reservering heb je vast wel wat contactgegevens achtergelatenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wel balen idd![]()
Ze boden ons een nachtje op de hotelboot aan, die als Songfestival-boot zou en zal worden gebruiktmet aftandse slaapkamertjes.
Waar ¤ 400,- per nacht voor wordt neergeteld
Dat wilden we eerst doen, maar het was zo’n stinkerig, bedompt ding, dat we toch maar naar huis zijn gegaan.
Vooral zintuiglijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat emotioneel confronterend of vooral zintuigelijk?
Voor Spaanse begrippen ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een heel schoon mens Meke!
Vies hèquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee het ruikt nog een beetje naar Strani
Dat verschilt. De meeste ex-huisgenoten zijn nog steeds samen met dezelfde. Waarvan een deel getrouwd is en kinderen heeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ik ben ook nog wel één van de weinigen zonder relatie. Al kan je je afvragen hoe lang een relatie duurt bij 20-jarigen, het kan ook maar zo zijn dat er volgende week weer eentje uit is.
En wanneer is jouw bruiloft gepland? En je eerste kind? Je moet er natuurlijk wel bijhoren hè.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja deze meeste relaties zijn ook ergens tussen de 18 en 23 ofzo ontstaan![]()
De eerste (toevallig ook de eerste bruiloft en baby), was rond ons eindexamen. Maar er hebben ook nog wel wat relaties de revue gepasseerd die het niet gehaald hebben inderdaad
Is goed Catalaan en fan van Barcelonaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:53 schreef Strani het volgende:
[..]
*Scheldt Redefine in het Spaans uit
Mensen, na vandaag zal deze SC één vaste poster minder hebben. Of dat Redefine zal zijn of ikzelf zal moeten blijken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is goed Catalaan en fan van Barcelona
Gaan we dat uitvechten door middel van het aantal posts in augustus?)quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen, na vandaag zal deze SC één vaste poster minder hebben. Of dat Redefine zal zijn of ikzelf zal moeten blijken.
The slowchat will be redefined after that.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen, na vandaag zal deze SC één vaste poster minder hebben. Of dat Redefine zal zijn of ikzelf zal moeten blijken.
Dat is ook niet fijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moguh! Ik werd ook heerlijk wakker, door kramp in mijn kuit
Geen idee, het was niet ons alarm, maar van iemand uit de buurt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar gelukkig geen inbrekers? #positiefdenken
Fan van Barcelona zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is goed Catalaan en fan van Barcelona
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een heel schoon mens Meke!
Dit 👆🏻quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |