SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik was te laatquote:
Nee Koert Westermanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
Ik ben als n00b ook maar ingeschakeld. Meteen over die sextape, Sierd de Vos toch?![]()
![]()
Hoeveel publiek is er eigenlijk bij of is dat een bandje?
ach soquote:
Ik kijk op de Belg, maar Koert vind ik altijd nogal vermoeiend met zijn overacting.quote:
Lukaku?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie het ging, maar hij was blijkbaar niet alleen groot in het veld.
Ja vreselijk, alles klinkt nep. Was al over naar Fox, maar daar is geen geluid van het publiek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kijk op de Belg, maar Koert vind ik altijd nogal vermoeiend met zijn overacting.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lukaku?
“He’s our Belgian scoring genius,
With a 24 inch penis” ()
Als een voetbal n00b. De enige seks tape is toch van die ADO keeper ?quote:
Ik kom weer op het goede moment binnen zie ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als een voetbal n00b. De enige seks tape is toch van die ADO keeper ?
Ik ging even zoeken op googlequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als een voetbal n00b. De enige seks tape is toch van die ADO keeper ?
Dit gelooft niemand!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:01 schreef Em31 het volgende:
Ik zocht naar wie het was trouwens, niet naar de sekstape zelf.
Zou Koert van een borreltje houden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kijk op de Belg, maar Koert vind ik altijd nogal vermoeiend met zijn overacting.
@Prisha en @Momo begonnenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kom weer op het goede moment binnen zie ik
Uhuquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:01 schreef Em31 het volgende:
quote:
Dit gaat nog over die sekstape?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:14 schreef Cee het volgende:
Commentator zegt wel dat het een behoorlijke staf is dat hier naar binnen mag.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:14 schreef Cee het volgende:
Commentator zegt wel dat het een behoorlijke staf is dat hier naar binnen mag.
quote:
Yeah surequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:01 schreef Em31 het volgende:
Luukie natuurlijkquote:
KOEKOEKquote:
Je bent geen fan van Lukaku?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Luukie natuurlijk![]()
Stefan ook, maar Lukaku![]()
En Luukie uut de Achterhoek
Die van de 24 inch penis?quote:
Ondertussen ben ik bezig met Rollercoaster Tycoon. Nu bezig om kleine, simpele achtbanen neer te plempen die lekker de cashflow mogen verzorgen, richt ik me later wel op het behalen van het doelquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:37 schreef molloot200 het volgende:
Wat een groep VBL gekkies hier ook in deze SC
Verslavend kutspelquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik bezig met Rollercoaster Tycoon. Nu bezig om kleine, simpele achtbanen neer te plempen die lekker de cashflow mogen verzorgen, richt ik me later wel op het behalen van het doel
Ach, laatste keer dat ik het had gespeeld was blijkbaar in juni. Het kon wel weer eensquote:
Beetje an ‘t prutsen vanavondquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, laatste keer dat ik het had gespeeld was blijkbaar in juni. Het kon wel weer eensEn misschien heb ik er na een park ook weer even genoeg van
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee joh, klaag lekker verder. Soms lucht dat ook op
En na al ons geklaag van de afgelopen weken mag dat al helemaal
Bijna, bijnaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:34 schreef Em31 het volgende:
Hey @:Strani Sevilla is jouw favoriete team toch?
Leukquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik bezig met Rollercoaster Tycoon. Nu bezig om kleine, simpele achtbanen neer te plempen die lekker de cashflow mogen verzorgen, richt ik me later wel op het behalen van het doel
Zat al te twijfelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijna, bijnaZe winnen wel een stuk meer dan Valencia tegenwoordig
Bestaan er nog andere Tycoon spellen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb dat probleem met alle "Tycoon" spellen... als ik met OpenTTD bezig ben dan begin ik ergens begin van de middag en dan vraag ik me ineens af waarom het licht buiten uitgedaan is.
Kun je eigenlijk zien wat de stand is zonder te stemmen? Volgens mij niet hè? Stom!quote:
Preciesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk zien wat de stand is zonder te stemmen? Volgens mij niet hè? Stom!
Ik ben hier bijv wel benieuwd wat jullie vinden maar heb zelf geen mening dus zou dan de stand vertekenen door willekeurig te stemmen
POLLquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk zien wat de stand is zonder te stemmen? Volgens mij niet hè? Stom!
Ik ben hier bijv wel benieuwd wat jullie vinden maar heb zelf geen mening dus zou dan de stand vertekenen door willekeurig te stemmen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Transport Tycoon -> tegenwoordig als OpenTTD en geheel gratis...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bestaan er nog andere Tycoon spellen?
Haha preciesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies
Altijd een derde optie aanmaken "Zodat Meke toch mee kan kijken"
Neuh doe maar niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zat al te twijfelendan zal ik je niet feliciteren.
Er is 3 keer gestemd voor Inter, 2 keer voor Sevilla.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanksquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is 3 keer gestemd voor Inter, 2 keer voor Sevilla.
Echt nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Transport Tycoon -> tegenwoordig als OpenTTD en geheel gratis...
Speel ik al sinds 1994
Ik kan zelfs van m'n eigen poll de uitslag niet zien zonder te stemmenquote:
Dan gaat de woordgrap toch wegquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die a moet je echt weghalen, is niet goed voor m'n OCD!!!!
Nu voel ik me jong.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Speel ik al sinds 1994
Dat eerste deel is juist, het tweede onjuistquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Sowiesoa = studentenverenigingtaal en het betekent dat je er sowieso een soa krijgt.
Omg serieusquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Sowiesoa = studentenverenigingtaal en het betekent dat je er sowieso een soa krijgt.
Nee ik ben er ook heel blij meequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een koud lichaamsdeel heb ik al lang niet meer over gehoord
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Omg serieus
Ik had m gewoon niet door
Spuit 11 doei
Nou ja vanaf morgen staat er voor elke dag regen voorspeld bij mij dus ik weet niet of ik daar heel blij mee moet zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik ben er ook heel blij meeZe liggen ook al de hele avond vol in de ventilator
Z'n ouders hangen nou weer met Siem aan de telefoon om te klagen dat hij nooit iets goed kan doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:53 schreef Em31 het volgende:
Leuk voor de altijd vervelende Luuk de Jong
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Z'n ouders hangen nou weer met Siem aan de telefoon om te klagen dat hij nooit iets wat goed kan doen.
OpenTTDquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Speel ik al sinds 1994
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Zeker wel, denk aan de plantjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja vanaf morgen staat er voor elke dag regen voorspeld bij mij dus ik weet niet of ik daar heel blij mee moet zijn
Nigel was niet echt een aanvaller toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:56 schreef Strani het volgende:
'De Jong scoort twee keer in Europese finale'.
Dan hadden we niet direct déze De Jong verwacht hè
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee geen hartjes
Je had deze moeten sturen:![]()
Of de Pietenversie maar die vind ik racistisch
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Bij OpenTTD heb ik daar minder last van, omdat ik dat spel niet zo goed begrijpquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb dat probleem met alle "Tycoon" spellen... als ik met OpenTTD bezig ben dan begin ik ergens begin van de middag en dan vraag ik me ineens af waarom het licht buiten uitgedaan is.
Nee maar die kon wel goed borsttrappen geven, zo heeft ieder z'n talent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nigel was niet echt een aanvaller toch?
Vervelend?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:53 schreef Em31 het volgende:
Leuk voor de altijd vervelende Luuk de Jong
Ja maar al die planten die niemand hebben die hen water geeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar help ik m'n ouders elke dag netjes mee om die water te geven hoor
Frenkie die ineens twee keer scoort zou ook wel heel verrassend zijn geweest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:56 schreef Strani het volgende:
'De Jong scoort twee keer in Europese finale'.
Dan hadden we niet direct déze De Jong verwacht hè
Ja kun je ergens aanzetten, ik heb ze gewoon eronder staan. Sinds ik dat en UIs ook mobiel heb, vind ik moniek iets minder kutquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kan je de smileys mobiel vinden dan?Ik kan ze nooit vinden
Slaat dit op Momoquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja kun je ergens aanzetten, ik heb ze gewoon eronder staan. Sinds ik dat en UIs ook mobiel heb, vind ik moniek iets minder kut
Wat fijn voor Moniek!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja kun je ergens aanzetten, ik heb ze gewoon eronder staan. Sinds ik dat en UIs ook mobiel heb, vind ik moniek iets minder kut
Dat zijn er niet zo veel tochquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar al die planten die niemand hebben die hen water geeft
Ik ben deze week achter het bestaan vanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kan je de smileys mobiel vinden dan?Ik kan ze nooit vinden
Een opmerking over de Britse deelnemer tijdens de puntentelling?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben deze week achter het bestaan vangekomen. Geen idee wanneer je die zou gebruiken overigens
Wanneer je een nachtmerrie wordt aangevallen door een groot ei?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben deze week achter het bestaan vangekomen. Geen idee wanneer je die zou gebruiken overigens
Frenkie kan alles!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Frenkie die ineens twee keer scoort zou ook wel heel verrassend zijn geweest.
Misschien als je lang weggeweest bent en uit het ei gekropen bent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat was zelfs nog verrassender geweest. Die scoort met moeite amper twee keer per seizoen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Frenkie die ineens twee keer scoort zou ook wel heel verrassend zijn geweest.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We zouden hem eens kunnen uitnodigen om het te proberen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar kan hij ook baggeren in een sc?
Dat vraag ik mij ook wel af ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Welke geheime codes bestaan er nog meer? En waarom kunnen we eigenlijk niet gewoon alle smileys zien?
Wil je erover praten?quote:
Vooral heel erg slecht.Als ik erover nadenk is Koert Westerman met afstand de allerslechtste commentator die er is. Slechte stem, ziet heel weinig, vertelt veel onzin, lult uit zijn nek. En gaat zo maar door.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
Deze commentator is wel heel erg van de superlatieven hè?
Ajax en Barcelona spelen al jaren zonder fans.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:12 schreef Strani het volgende:
Ik ben er trouwens al bijna helemaal aan gewend dat er geen fans zijn.
Jij mist Sierd ook hè? Geef het maar toequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
Deze commentator is wel heel erg van de superlatieven hè?
Nou geef je Sierd de Vos wel héél veel credit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik erover nadenk is Koert Westerman met afstand de allerslechtste commentator die er is.
Daar is je antwoordquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jij mist Sierd ook hè? Geef het maar toe
Sierd kan inderdaad heel erg doorslaan in zijn verhalen en best wel op de zenuwen werken. Maar die weet tenminste wel een verhaal goed te vertellen en heeft ook een betere stem dan Koet. Plus dat die i.i.g. wat vaker naar voetbal kijkt dan Koert.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou geef je Sierd de Vos wel héél veel credit.
Ja die stem is wel echt een issue bij deze. Een beetje zoals bij Maarten Ducrot ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sierd kan inderdaad heel erg doorslaan in zijn verhalen en best wel op de zenuwen werken. Maar die weet tenminste wel een verhaal goed te vertellen en heeft ook een betere stem dan Koet. Plus dat die i.i.g. wat vaker naar voetbal kijkt dan Koert.
Ja. Al is het bij wielrennen net iets minder een probleem.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die stem is wel echt een issue bij deze. Een beetje zoals bij Maarten Ducrot ook.
Zal de colaaaaa laten staanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we samen afspreken dat je nu overgaat op water?
Ze stuurt je straks wel een krabbel ter geruststelling.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:22 schreef Cyan9 het volgende:
Ik voel me niet goed. @:Momo wat doe je met me..
Teveel emoties?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Genoeg rollercoasters voor vandaag
Dronken van de macht zeker.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo
Ik had vroeger wel een vriend die beweerde dat hij dronken werd van cola.
Zal ik dan een por teruggeven?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze stuurt je straks wel een krabbel ter geruststelling.
Nu voel ik me dubbel zo jongquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Helemaal als je beseft dat ik toen al 18 was
Stelletje pleurisbanen die net niet de vereiste 6 excitement halenquote:
Staan wel tutorials voor de seinen (zowel YouTube als de FAQ).quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij OpenTTD heb ik daar minder last van, omdat ik dat spel niet zo goed begrijpDaar leg ik wat leuke simpele spoorbanen neer en wat busroutes, en uiteindelijk is het gewoon klaar
Als ik de spoorwegen beter zou begrepen zou het zeker meer tijd kosten
Nou ja, als je cola mengt met rum, vodka, whisky of vieux en dat in grote hoeveelheden drinkt raak je wel aardig teut jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo
Ik had vroeger wel een vriend die beweerde dat hij dronken werd van cola.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, als je cola mengt met rum, vodka, whisky of vieux en dat in grote hoeveelheden drinkt raak je wel aardig teut jaEn wat is dan het gemeenschappelijke element tussen al die drankjes? Precies, de cola!
Jawel, maar die snap ik ook maar halfquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Staan wel tutorials voor de seinen (zowel YouTube als de FAQ).
Als je daar wat mee prutst kan je echt giga netwerken aanleggen
quote:
Zeker op zo'n manier:quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hij was 2 maanden jonger dan ik dus dat liet ik sowieso niet gebeuren.
Aaaah, een volstrekt overbodig Engels woord in een Nederlandstalige context met de apostrof op de verkeerde plek. Wel jammer dat ze betekent goed hebben geschrevenquote:
Was echt verschrikkelijk ja. Alsof alles gespeeld is. Heb zelfs nog 10 keer liever Frank Snoeks met al z’n onzinnige weetjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral heel erg slecht.Als ik erover nadenk is Koert Westerman met afstand de allerslechtste commentator die er is. Slechte stem, ziet heel weinig, vertelt veel onzin, lult uit zijn nek. En gaat zo maar door.
Blijft toch de vraag of die gedichtjes nou ironisch of onironisch gemaakt werden door iemandquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Altijd van die hyves gedichtjes in Dunglish
Allebei. Sommigen doen het echt, waarna anderen er de draak mee gaan stekenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Blijft toch de vraag of die gedichtjes nou ironisch of onironisch gemaakt werden door iemand
Ja als je die glitterplaatjes bekijkt, soms zijn ze ook nog aardig complex, iemand heeft dat echt zitten makenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Blijft toch de vraag of die gedichtjes nou ironisch of onironisch gemaakt werden door iemand
Het erge is, dat hij alle Europa League duels doet, heb hem al vaak genoeg moeten aanhoren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was echt verschrikkelijk ja. Alsof alles gespeeld is. Heb zelfs nog 10 keer liever Frank Snoeks met al z’n onzinnige weetjes.
Maar echt. Dan weet ik wel 20 betere manieren van tijdverdoening.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja als je die glitterplaatjes bekijkt, soms zijn ze ook nog aardig complex, iemand heeft dat echt zitten maken
Omdat het kan even een vergelijking met metal: een van deze nummers is onironisch, de ander steekt de draak. Welke is welke?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik luister nooit metal, ik ben heel benieuwd. Eens even kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat het kan even een vergelijking met metal: een van deze nummers is onironisch, de ander steekt de draak. Welke is welke?
Ach ik denk dat de meesten onder ons beter zijn in heel veel tijd besteden om iets te maken waar je niks aan hebt, dan weinig tijd besteden aan iets waar je veel aan hebtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar echt. Dan weet ik wel 20 betere manieren van tijdverdoening.
(zeker met de gedachte dat Hyves nu toch weg is dus deze plaatjes ook geen waarde meer hebben)
De bovenste is ironisch, de onderste is onironisch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat het kan even een vergelijking met metal: een van deze nummers is onironisch, de ander steekt de draak. Welke is welke?
Goede vraag. Tijd voor een poll. Waar is @Meke?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooi lijstje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Cyan9 het volgende:
Er is blijkbaar een boycot lijst met alle bedrijven en personen die je moet boycotten omdat ze deugerds zijn. Er staan 520 bedrijven/personen op.
https://www.docdroid.net/(...)otlijst-20200821-pdf
Ah, handig lijstje voor op de koelkast, weet ik waar ik voortaan veilig terecht kan als linkse rakkerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Cyan9 het volgende:
Er is blijkbaar een boycot lijst met alle bedrijven en personen die je moet boycotten omdat ze deugerds zijn. Er staan 520 bedrijven/personen op.
Fisher Price staat eropquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb ooit van de zanger van Rhapsody een handkusje gekregen. Ik was met een groep voor het concert in paradiso wat hun samen deden met Kamelot. Waar ik eigenlijk meer voor kwam. We waren in de Burger King daar en ons groepje zwaait naar hun. Komt die kerel op mij af als enige dame in de groep. Ongemakkelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Cyan9 het volgende:
En die man links?quote:
Geen idee wie dat is, maar die rechter is Victor Reinier.quote:
I'm sorry, who are you?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb ooit van de zanger van Rhapsody een handkusje gekregen. Ik was met een groep voor het concert in paradiso wat hun samen deden met Kamelot. Waar ik eigenlijk meer voor kwam. We waren in de Burger King daar en ons groepje zwaait naar hun. Komt die kerel op mij af als enige dame in de groep. Ongemakkelijk![]()
Verder zo ongeveer iedere BN'er die ik kan bedenken welquote:
Onze koning staat er ook op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Verder zo ongeveer iedere BN'er die ik kan bedenken wel
en Al-Qaeda
Wie had bedacht dat Al-Qaeda en LOI ooit samen in één lijst terecht zou komen
Henk Krol de oude deugert.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Cyan9 het volgende:
Hier!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede vraag. Tijd voor een poll. Waar is @:meke?
Er staan er wel meer op de lijst waarvan ik denk 'oh ja die heb je ook nog, hoe gaat het daar eigenlijk mee.' Kennelijk hebben die ooit wat gezegd wat volkomen normaal was, anders kom je natuurlijk niet op zo'n lijstje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
Zelfs Sipke Jan Bousema ; van hem heb ik al járen niets meer vernomen überhaupt
Ja qua eventuele WIDM-naam voor het jubileumseizoen kwam Isabelle Brinkman naar boven. Die vrouw heeft ook al járen niets meer gedaan in de media. Zou ze nu nog eens aan WIDM mee willen doen? Denk het nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er staan er wel meer op de lijst waarvan ik denk 'oh ja die heb je ook nog, hoe gaat het daar eigenlijk mee.' Kennelijk hebben die ooit wat gezegd wat volkomen normaal was, anders kom je natuurlijk niet op zo'n lijstje.
Bij die auto ga je niet veel andere opties vinden denk ik. Zakelijk verantwoorde auto's in een andere kleur dan grijs, wit of zwart zijn nauwelijks te vinden. Alleen stadsautootjes zie je regelmatig in leuke kleurenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zit nog steeds op 3 auto sites tegelijk... man man man... wat lastig, een andere auto uitzoeken, er is zoveel...
Ga denk ik maar voor een hele linkse auto, een hybride![]()
Toyota Corolla 2.0 Hybrid Touring uit 2019.
Alleen de kleur is nog een raadsel, het is bijna allemaal zilver of zwart...
Zelfs mijn midden tot rechtse opa en oma hebben een hybride, zo links is dat niet hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zit nog steeds op 3 auto sites tegelijk... man man man... wat lastig, een andere auto uitzoeken, er is zoveel...
Ga denk ik maar voor een hele linkse auto, een hybride![]()
Toyota Corolla 2.0 Hybrid Touring uit 2019.
Alleen de kleur is nog een raadsel, het is bijna allemaal zilver of zwart...
Rood of blauw lijkt me ook wel wat...
Dat maakt het toch juist leuk? Leuker dan een Ellie Lust die je toch vaak genoeg op tv ziet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja qua eventuele WIDM-naam voor het jubileumseizoen kwam Isabelle Brinkman naar boven. Die vrouw heeft ook al járen niets meer gedaan in de media. Zou ze nu nog eens aan WIDM mee willen doen? Denk het niet
Blijft natuurlijk wel een leuke vraag. Wat is de meest gemiddelde Nederlandse stad op élk gebied?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:47 schreef Momo het volgende:
Wageningen staat er als hele stad gewoon op
Die zie ik nog weleens bij het boodschappen doen. Die woont niet zo heel veel hiervandaan. Die doet hooguit nog wat op de radio geloof ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja qua eventuele WIDM-naam voor het jubileumseizoen kwam Isabelle Brinkman naar boven. Die vrouw heeft ook al járen niets meer gedaan in de media. Zou ze nu nog eens aan WIDM mee willen doen? Denk het niet
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker op zo'n manier:
[ afbeelding ]
Ja, zal idd wel veel ex-lease zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij die auto ga je niet veel andere opties vinden denk ik. Zakelijk verantwoorde auto's in een andere kleur dan grijs, wit of zwart zijn nauwelijks te vinden. Alleen stadsautootjes zie je regelmatig in leuke kleuren
Oh, in dat gevalquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zelfs mijn midden tot rechtse opa en oma hebben een hybride, zo links is dat niet hoor
Jesse Klaver staat pas op plaats 294. Kan toch niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:47 schreef Momo het volgende:
Wageningen staat er als hele stad gewoon op
Ja is misschien wel leuk, maar is daarom juist dat het onlogisch maakt. Blijkbaar wil zij niet meer in de schijnwerpers op tv. Moet ze vooral aan WIDM mee gaan doen want dan ben je echt weer vól in de aandacht. Vandaar dat ik het totaal niet aan zal zien komen. Ik zou het wél leuk vinden, maar ik zou het niet verwachten dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat maakt het toch juist leuk? Leuker dan een Ellie Lust die je toch vaak genoeg op tv ziet.
Dat was zeker de grootste van de groep?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, hij was sowieso geen bedreiging. De enige die dat wel was heb ik direct op m'n eerste dag in die vriendengroep naar de grond geworsteld en zo was mijn positie direct veiliggesteld (is nog waar ook).
Ze heeft dus een TMF podcast opgenomen afgelopen novemberquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zie ik nog weleens bij het boodschappen doen. Die woont niet zo heel veel hiervandaan. Die doet hooguit nog wat op de radio geloof ik.
Als je rechts bent koop je een hybride om minder kwijt te zijn aan belasting en brandstof, links doe je het voor het milieuquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zelfs mijn midden tot rechtse opa en oma hebben een hybride, zo links is dat niet hoor
Hmm ja ik denk het wel eigenlijk, en sowieso degene die het meest van worstelen hield terwijl de anderen daar helemaal niet van gediend warenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was zeker de grootste van de groep?
Nee, vind je het niet leuk om met links geassocieerd te worden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, zal idd wel veel ex-lease zijn.
Het is ook geen ramp als het zilver is maar ga ook zeker de andere kleuren even langs
[..]
Oh, in dat geval
Het belastingvoordeel is inmiddels niet meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je rechts bent koop je een hybride om minder kwijt te zijn aan belasting en brandstof, links doe je het voor het milieu
Oh, jawel hoor, heb een poster van Femke Halsema boven m'n bed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, vind je het niet leuk om met links geassocieerd te worden?
Zo knap is ze nou ook weer nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor, heb een poster van Femke Halsema boven m'n bed.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor, heb een poster van Femke Halsema boven m'n bed.
Met mijn MG ZS uit 2002 had ik over de vorige tank ruim 1 op 15 gehaaldquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het belastingvoordeel is inmiddels niet meer
Maar 1 op 17 moet wel minimaal mogelijk zijn dus dat is wel fijn.
Nou, daar zal ze het dan wel naar gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:53 schreef Cyan9 het volgende:
Shula Rijxman staat zelfs twee keer op de lijst.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:53 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk bestond mijn vriendengroep op school uit twee losse vriendengroepen waarvan wij bij de trap stonden en die andere in de hal. En ik was zo'n beetje de leider van die eerste en Bas was de leider van de tweede. En we deden alsof we een soort rivaliteit hadden en creëerden ook 'politieke partijen', de Jonathan Trap-partij en de Bas Hal-partij.
En toen besloten we uiteindelijk samen te gaan als THP (Trap Hal-partij) en kwamen er verkiezingen. Ik heb één van de leden van de voormalige BHP licht bedreigd hard campagne gevoerd en won de verkiezing met 5-3.
We hadden ook een partijlied, "Glorie aan de THP".
Als NPO ontzettend degelijk is en het de afspiegeling van het Nederlandse volk moet voorstellen... moeten we dan niet het Nederlandse volk gaan boycotten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou, daar zal ze het dan wel naar gemaakt hebben
Waar FIFA wel niet goed voor is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
Ondanks dit alles spelen Bas en ik tegenwoordig nog regelmatig online FIFA met elkaar.
Goed punt! Ik ben alvast begonnen met het boycotten van grote blauwe vogels, pratende muizen en rare honden die 'poe hee' roepenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als NPO ontzettend degelijk is en het de afspiegeling van het Nederlandse volk moet voorstellen... moeten we dan niet het Nederlandse volk gaan boycotten?
Kan zekerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met mijn MG ZS uit 2002 had ik over de vorige tank ruim 1 op 15 gehaaldZonder hybride of wat ook
Nou ja tijdens onze potjes gaat het er ook hard aan toequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zij aan zij tegenover elkaar
[ afbeelding ]
'Vandaag weer 46 reacties geplaatst op een Nederlands forum, was leuk' 'En jij?'quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja tijdens onze potjes gaat het er ook hard aan toe(Maar tegelijkertijd praten we elkaar bij over de laatste nieuwtjes in onze respectievelijke levens, werkt prima zo hoor!)
Wel leuk dat je na zo veel tijd nog zo fanatiek contact hebt! Ik ben echt benieuwd hoe dat bij mij gaat zijn over pakweg 20-30 jaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja tijdens onze potjes gaat het er ook hard aan toe(Maar tegelijkertijd praten we elkaar bij over de laatste nieuwtjes in onze respectievelijke levens, werkt prima zo hoor!)
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Vandaag weer 46 reacties geplaatst op een Nederlands forum, was leuk' 'En jij?'
Er zijn wel pauzes geweest hoor! Maar ergens dit jaar hebben we de draad weer opgepakt en is het direct weer als vanoudsquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je na zo veel tijd nog zo fanatiek contact hebt! Ik ben echt benieuwd hoe dat bij mij gaat zijn over pakweg 20-30 jaar
Laat je niet te veel afleiden door je gesprekken hè! Het zijn gewoon strategieën van die Bas om te winnen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Nou, tijdens ons laatste potje hadden we hele interessante gesprekken over onze relaties. En dat allemaal terwijl we elkaar virtueel afmaken![]()
(Of nou ja, ik hém)
Baas Strani heeft gewoon meerdere relaties.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Nou, tijdens ons laatste potje hadden we hele interessante gesprekken over onze relaties. En dat allemaal terwijl we elkaar virtueel afmaken![]()
(Of nou ja, ik hém)
Of van mijquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Laat je niet te veel afleiden door je gesprekken hè! Het zijn gewoon strategieën van die Bas om te winnen!
Ehm ik doe hier geen uitspraken over.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Baas Strani heeft gewoon meerdere relaties.
Je ontkent alles zegmaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ehm ik doe hier geen uitspraken over.
Ontzettend leuk wel. Twee van mijn beste vrienden zitten nog samen op eenzelfde studie, dus die zien elkaar nog heel veel, en ik ook nog wel in vakanties of weekenden wel eens. Maar goed, één begint al weleens over in het buitenland wonen, dus ik vraag me af hoe lang dat nog gaat duren voor het zo ver is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn wel pauzes geweest hoor! Maar ergens dit jaar hebben we de draad weer opgepakt en is het direct weer als vanouds
Alleen omdat Stranita nu aan het meelezen is, zeker!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ehm ik doe hier geen uitspraken over.
Nou ja, ik bewijs dat je dan nog altijd vrienden kan blijvenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ontzettend leuk wel. Twee van mijn beste vrienden zitten nog samen op eenzelfde studie, dus die zien elkaar nog heel veel, en ik ook nog wel in vakanties of weekenden wel eens. Maar goed, één begint al weleens over in het buitenland wonen, dus ik vraag me af hoe lang dat nog gaat duren voor het zo ver is.
Ik ben trots.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Die uitspraak past hier wel ja.
Of eigenlijk: Ik ontken noch bevestig.
Hahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alleen omdat Stranita nu aan het meelezen is, zeker!
Anders doe je er altijd zo opschepperig over
Ook meerdere relaties?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Nee hoor, Stranita is net zoals ik
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, ik bewijs dat je dan nog altijd vrienden kan blijven
Oh, ik lees het alweer. Bezoekje aan de swingersclub staat elk weekend op het programma.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Nee hoor, Stranita is net zoals ik
Dit kan ik wél heel krachtig ontkennen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of gezamenlijk meerdere relaties, maar met dezelfde personen!
En ook dit wordt ontkend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, ik lees het alweer. Bezoekje aan de swingersclub staat elk weekend op het programma.
Dat ontkent hij vast.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik begin een patroon te ontdekken. Interessant persoon, die @:Strani ..
Hahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik begin een patroon te ontdekken. Interessant persoon, die @:Strani ..
Bekennen zou een leugen zijn, dus hij moet dat wel ontkennen.quote:
Dat is natuurlijk ook meer een donderdagavondactiviteitquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bekennen zou een leugen zijn, dus hij moet dat wel ontkennen.
Oh Tim dat soort details weet ik dan weer allemaal niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook meer een donderdagavondactiviteit
Gewoon echt helemaal ook? Niet alleen uit je eigen vriendenlijst?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb weer even wat mensen van Facebook afgetrapt. Mensen zijn stom.
Ik zie ze hier voorbijvliegen. We zwaaien ze uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb weer even wat mensen van Facebook afgetrapt. Mensen zijn stom.
Soms moet die agressie er even uit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon echt helemaal ook? Niet alleen uit je eigen vriendenlijst?
Respect!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Soms moet die agressie er even uit.
Die kicken we gewoon weer omhoogquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:31 schreef Strani het volgende:
Blijven jullie wel even doorposten? Mijn vage ontkenningen noch bevestigingen zijn niet bedoeld voor de ochtendposters.
Op dat we niet vergeten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kicken we gewoon weer omhoog
Ik heb welquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:32 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vroeg me ook al af waar de late night squad gebleven was..
Ik had toch even een momentje nodig om deze te snappen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel
[ afbeelding ]
gevonden
Ohquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kicken we gewoon weer omhoog
Truston!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel een beetje tijd voor bed nu.
Nou vooruit. Slaapse!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan maak ik het makkelijk voor je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |