Teveel emoties?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Genoeg rollercoasters voor vandaag
Dronken van de macht zeker.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo
Ik had vroeger wel een vriend die beweerde dat hij dronken werd van cola.
Zal ik dan een por teruggeven?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze stuurt je straks wel een krabbel ter geruststelling.
Nu voel ik me dubbel zo jongquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Helemaal als je beseft dat ik toen al 18 was
Stelletje pleurisbanen die net niet de vereiste 6 excitement halenquote:
Staan wel tutorials voor de seinen (zowel YouTube als de FAQ).quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij OpenTTD heb ik daar minder last van, omdat ik dat spel niet zo goed begrijpDaar leg ik wat leuke simpele spoorbanen neer en wat busroutes, en uiteindelijk is het gewoon klaar
Als ik de spoorwegen beter zou begrepen zou het zeker meer tijd kosten
Nou ja, als je cola mengt met rum, vodka, whisky of vieux en dat in grote hoeveelheden drinkt raak je wel aardig teut jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo
Ik had vroeger wel een vriend die beweerde dat hij dronken werd van cola.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, als je cola mengt met rum, vodka, whisky of vieux en dat in grote hoeveelheden drinkt raak je wel aardig teut jaEn wat is dan het gemeenschappelijke element tussen al die drankjes? Precies, de cola!
Jawel, maar die snap ik ook maar halfquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Staan wel tutorials voor de seinen (zowel YouTube als de FAQ).
Als je daar wat mee prutst kan je echt giga netwerken aanleggen
quote:
Zeker op zo'n manier:quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hij was 2 maanden jonger dan ik dus dat liet ik sowieso niet gebeuren.
Aaaah, een volstrekt overbodig Engels woord in een Nederlandstalige context met de apostrof op de verkeerde plek. Wel jammer dat ze betekent goed hebben geschrevenquote:
Was echt verschrikkelijk ja. Alsof alles gespeeld is. Heb zelfs nog 10 keer liever Frank Snoeks met al z’n onzinnige weetjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral heel erg slecht.Als ik erover nadenk is Koert Westerman met afstand de allerslechtste commentator die er is. Slechte stem, ziet heel weinig, vertelt veel onzin, lult uit zijn nek. En gaat zo maar door.
Blijft toch de vraag of die gedichtjes nou ironisch of onironisch gemaakt werden door iemandquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Altijd van die hyves gedichtjes in Dunglish
Allebei. Sommigen doen het echt, waarna anderen er de draak mee gaan stekenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Blijft toch de vraag of die gedichtjes nou ironisch of onironisch gemaakt werden door iemand
Ja als je die glitterplaatjes bekijkt, soms zijn ze ook nog aardig complex, iemand heeft dat echt zitten makenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Blijft toch de vraag of die gedichtjes nou ironisch of onironisch gemaakt werden door iemand
Het erge is, dat hij alle Europa League duels doet, heb hem al vaak genoeg moeten aanhoren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was echt verschrikkelijk ja. Alsof alles gespeeld is. Heb zelfs nog 10 keer liever Frank Snoeks met al z’n onzinnige weetjes.
Maar echt. Dan weet ik wel 20 betere manieren van tijdverdoening.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja als je die glitterplaatjes bekijkt, soms zijn ze ook nog aardig complex, iemand heeft dat echt zitten maken
Omdat het kan even een vergelijking met metal: een van deze nummers is onironisch, de ander steekt de draak. Welke is welke?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik luister nooit metal, ik ben heel benieuwd. Eens even kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat het kan even een vergelijking met metal: een van deze nummers is onironisch, de ander steekt de draak. Welke is welke?
Ach ik denk dat de meesten onder ons beter zijn in heel veel tijd besteden om iets te maken waar je niks aan hebt, dan weinig tijd besteden aan iets waar je veel aan hebtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar echt. Dan weet ik wel 20 betere manieren van tijdverdoening.
(zeker met de gedachte dat Hyves nu toch weg is dus deze plaatjes ook geen waarde meer hebben)
De bovenste is ironisch, de onderste is onironisch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat het kan even een vergelijking met metal: een van deze nummers is onironisch, de ander steekt de draak. Welke is welke?
Goede vraag. Tijd voor een poll. Waar is @Meke?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooi lijstje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Cyan9 het volgende:
Er is blijkbaar een boycot lijst met alle bedrijven en personen die je moet boycotten omdat ze deugerds zijn. Er staan 520 bedrijven/personen op.
https://www.docdroid.net/(...)otlijst-20200821-pdf
Ah, handig lijstje voor op de koelkast, weet ik waar ik voortaan veilig terecht kan als linkse rakkerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Cyan9 het volgende:
Er is blijkbaar een boycot lijst met alle bedrijven en personen die je moet boycotten omdat ze deugerds zijn. Er staan 520 bedrijven/personen op.
Fisher Price staat eropquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb ooit van de zanger van Rhapsody een handkusje gekregen. Ik was met een groep voor het concert in paradiso wat hun samen deden met Kamelot. Waar ik eigenlijk meer voor kwam. We waren in de Burger King daar en ons groepje zwaait naar hun. Komt die kerel op mij af als enige dame in de groep. Ongemakkelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:37 schreef Cyan9 het volgende:
En die man links?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |