Wil je erover praten?quote:
Vooral heel erg slecht.Als ik erover nadenk is Koert Westerman met afstand de allerslechtste commentator die er is. Slechte stem, ziet heel weinig, vertelt veel onzin, lult uit zijn nek. En gaat zo maar door.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
Deze commentator is wel heel erg van de superlatieven hè?
Ajax en Barcelona spelen al jaren zonder fans.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:12 schreef Strani het volgende:
Ik ben er trouwens al bijna helemaal aan gewend dat er geen fans zijn.
Jij mist Sierd ook hè? Geef het maar toequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
Deze commentator is wel heel erg van de superlatieven hè?
Nou geef je Sierd de Vos wel héél veel credit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik erover nadenk is Koert Westerman met afstand de allerslechtste commentator die er is.
Daar is je antwoordquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jij mist Sierd ook hè? Geef het maar toe
Sierd kan inderdaad heel erg doorslaan in zijn verhalen en best wel op de zenuwen werken. Maar die weet tenminste wel een verhaal goed te vertellen en heeft ook een betere stem dan Koet. Plus dat die i.i.g. wat vaker naar voetbal kijkt dan Koert.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou geef je Sierd de Vos wel héél veel credit.
Ja die stem is wel echt een issue bij deze. Een beetje zoals bij Maarten Ducrot ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sierd kan inderdaad heel erg doorslaan in zijn verhalen en best wel op de zenuwen werken. Maar die weet tenminste wel een verhaal goed te vertellen en heeft ook een betere stem dan Koet. Plus dat die i.i.g. wat vaker naar voetbal kijkt dan Koert.
Ja. Al is het bij wielrennen net iets minder een probleem.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die stem is wel echt een issue bij deze. Een beetje zoals bij Maarten Ducrot ook.
Zal de colaaaaa laten staanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we samen afspreken dat je nu overgaat op water?
Ze stuurt je straks wel een krabbel ter geruststelling.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:22 schreef Cyan9 het volgende:
Ik voel me niet goed. @:Momo wat doe je met me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |