Vervelend?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:53 schreef Em31 het volgende:
Leuk voor de altijd vervelende Luuk de Jong
Ja maar al die planten die niemand hebben die hen water geeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar help ik m'n ouders elke dag netjes mee om die water te geven hoor
Frenkie die ineens twee keer scoort zou ook wel heel verrassend zijn geweest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:56 schreef Strani het volgende:
'De Jong scoort twee keer in Europese finale'.
Dan hadden we niet direct déze De Jong verwacht hè
Ja kun je ergens aanzetten, ik heb ze gewoon eronder staan. Sinds ik dat en UIs ook mobiel heb, vind ik moniek iets minder kutquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kan je de smileys mobiel vinden dan?Ik kan ze nooit vinden
Slaat dit op Momoquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja kun je ergens aanzetten, ik heb ze gewoon eronder staan. Sinds ik dat en UIs ook mobiel heb, vind ik moniek iets minder kut
Wat fijn voor Moniek!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja kun je ergens aanzetten, ik heb ze gewoon eronder staan. Sinds ik dat en UIs ook mobiel heb, vind ik moniek iets minder kut
Dat zijn er niet zo veel tochquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar al die planten die niemand hebben die hen water geeft
Ik ben deze week achter het bestaan vanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kan je de smileys mobiel vinden dan?Ik kan ze nooit vinden
Een opmerking over de Britse deelnemer tijdens de puntentelling?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben deze week achter het bestaan vangekomen. Geen idee wanneer je die zou gebruiken overigens
Wanneer je een nachtmerrie wordt aangevallen door een groot ei?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben deze week achter het bestaan vangekomen. Geen idee wanneer je die zou gebruiken overigens
Frenkie kan alles!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Frenkie die ineens twee keer scoort zou ook wel heel verrassend zijn geweest.
Misschien als je lang weggeweest bent en uit het ei gekropen bent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat was zelfs nog verrassender geweest. Die scoort met moeite amper twee keer per seizoen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Frenkie die ineens twee keer scoort zou ook wel heel verrassend zijn geweest.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We zouden hem eens kunnen uitnodigen om het te proberen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar kan hij ook baggeren in een sc?
Dat vraag ik mij ook wel af ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Welke geheime codes bestaan er nog meer? En waarom kunnen we eigenlijk niet gewoon alle smileys zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |