Ik kan zelfs van m'n eigen poll de uitslag niet zien zonder te stemmenquote:
Dan gaat de woordgrap toch wegquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die a moet je echt weghalen, is niet goed voor m'n OCD!!!!
Nu voel ik me jong.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Transport Tycoon -> tegenwoordig als OpenTTD en geheel gratis...
Speel ik al sinds 1994
Dat eerste deel is juist, het tweede onjuistquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Sowiesoa = studentenverenigingtaal en het betekent dat je er sowieso een soa krijgt.
Omg serieusquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Sowiesoa = studentenverenigingtaal en het betekent dat je er sowieso een soa krijgt.
Nee ik ben er ook heel blij meequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een koud lichaamsdeel heb ik al lang niet meer over gehoord
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Omg serieus
Ik had m gewoon niet door
Spuit 11 doei
Nou ja vanaf morgen staat er voor elke dag regen voorspeld bij mij dus ik weet niet of ik daar heel blij mee moet zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik ben er ook heel blij meeZe liggen ook al de hele avond vol in de ventilator
Z'n ouders hangen nou weer met Siem aan de telefoon om te klagen dat hij nooit iets goed kan doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:53 schreef Em31 het volgende:
Leuk voor de altijd vervelende Luuk de Jong
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Z'n ouders hangen nou weer met Siem aan de telefoon om te klagen dat hij nooit iets wat goed kan doen.
OpenTTDquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Transport Tycoon -> tegenwoordig als OpenTTD en geheel gratis...
Speel ik al sinds 1994
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Zeker wel, denk aan de plantjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja vanaf morgen staat er voor elke dag regen voorspeld bij mij dus ik weet niet of ik daar heel blij mee moet zijn
Nigel was niet echt een aanvaller toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:56 schreef Strani het volgende:
'De Jong scoort twee keer in Europese finale'.
Dan hadden we niet direct déze De Jong verwacht hè
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee geen hartjes
Je had deze moeten sturen:![]()
Of de Pietenversie maar die vind ik racistisch
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Bij OpenTTD heb ik daar minder last van, omdat ik dat spel niet zo goed begrijpquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb dat probleem met alle "Tycoon" spellen... als ik met OpenTTD bezig ben dan begin ik ergens begin van de middag en dan vraag ik me ineens af waarom het licht buiten uitgedaan is.
Nee maar die kon wel goed borsttrappen geven, zo heeft ieder z'n talent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nigel was niet echt een aanvaller toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |