Beetje an ‘t prutsen vanavondquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, laatste keer dat ik het had gespeeld was blijkbaar in juni. Het kon wel weer eensEn misschien heb ik er na een park ook weer even genoeg van
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee joh, klaag lekker verder. Soms lucht dat ook op
En na al ons geklaag van de afgelopen weken mag dat al helemaal
Bijna, bijnaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:34 schreef Em31 het volgende:
Hey @:Strani Sevilla is jouw favoriete team toch?
Leukquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik bezig met Rollercoaster Tycoon. Nu bezig om kleine, simpele achtbanen neer te plempen die lekker de cashflow mogen verzorgen, richt ik me later wel op het behalen van het doel
Zat al te twijfelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijna, bijnaZe winnen wel een stuk meer dan Valencia tegenwoordig
Bestaan er nog andere Tycoon spellen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb dat probleem met alle "Tycoon" spellen... als ik met OpenTTD bezig ben dan begin ik ergens begin van de middag en dan vraag ik me ineens af waarom het licht buiten uitgedaan is.
Kun je eigenlijk zien wat de stand is zonder te stemmen? Volgens mij niet hè? Stom!quote:
Preciesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk zien wat de stand is zonder te stemmen? Volgens mij niet hè? Stom!
Ik ben hier bijv wel benieuwd wat jullie vinden maar heb zelf geen mening dus zou dan de stand vertekenen door willekeurig te stemmen
POLLquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk zien wat de stand is zonder te stemmen? Volgens mij niet hè? Stom!
Ik ben hier bijv wel benieuwd wat jullie vinden maar heb zelf geen mening dus zou dan de stand vertekenen door willekeurig te stemmen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik bezig met Rollercoaster Tycoon. Nu bezig om kleine, simpele achtbanen neer te plempen die lekker de cashflow mogen verzorgen, richt ik me later wel op het behalen van het doel
Transport Tycoon -> tegenwoordig als OpenTTD en geheel gratis...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bestaan er nog andere Tycoon spellen?
Haha preciesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies
Altijd een derde optie aanmaken "Zodat Meke toch mee kan kijken"
Neuh doe maar niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zat al te twijfelendan zal ik je niet feliciteren.
Er is 3 keer gestemd voor Inter, 2 keer voor Sevilla.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanksquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is 3 keer gestemd voor Inter, 2 keer voor Sevilla.
Echt nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Transport Tycoon -> tegenwoordig als OpenTTD en geheel gratis...
Speel ik al sinds 1994
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |